eXa Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Jeg sliter med at telefonen min skrur av og på ringelyden i lomma. Det skal jo ikke så mye til for å dra den slideren over skjermen. Noen som vet hvordan jeg kan skru av hele den slideren og bare bruke mønsteropplåsing av telefonen? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Noen som kan anbefale en bra podcast (RSS) player? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Jeg sliter med at telefonen min skrur av og på ringelyden i lomma. Det skal jo ikke så mye til for å dra den slideren over skjermen. Noen som vet hvordan jeg kan skru av hele den slideren og bare bruke mønsteropplåsing av telefonen? Innstillinger - plassering og sikkerhet. Der skal du finne skjermmønster innstillinger. Og uansett, slideren skal teknisk sett ikke kunne gå opp når du har den i lommen, med mindre du har skjermen vendt inn mot benet, og veeeeeeldig tynne bukselommer (kapasitiv skjerm reagerer ikke på trykk, men en viss kapasitans i kroppen. Noen som kan anbefale en bra podcast (RSS) player? Beyondpod funker fint : } Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. august 2011 Del Skrevet 16. august 2011 Hei. jeg er ute etter å finne meg den aller billigste telefonen som kan kjøre android og applikasjonen sms forwarder. Noen tips? Du kan f.eks kjøpe den litt eldre HTC Hero, som for all del ikke er en dårlig telefon, men har vel en hyggelig pris nå regner jeg med om den fortsatt kan kjøpes i butikk. Alle Android telefoner skal støtte det programmet, så bare finn deg en billig telefon du ^^ Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Jeg har problemer med å få lastet ned NRK sine podcaster (nærmere bestemt Ekko) på telefonen min med flere podcastprogrammer. Er det noe regionsperre på disse? Bruker nemlig Tele2 og har dermed svensk simkort. Telefonen jeg har er LG P500 med .void#forever rom (Android 2.3.4) Podcastprogrammer jeg har prøvd: Google Listen og Hapi Podcast Begge programmene fungerte før jeg rootet og skiftet til tele2, gjorde begge tingene samtidig. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Prøv å sette telefonen i flymodus, og last ned via WiFi. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Evt kan du bruke marketaccess/market enabler til å fake sim fra telenor. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Endelig fikk jeg installert Android på Touch Pro2 en min. FRX07 fikset problemet med at GPRS ikke funket etter første boot. Men det går nå litt sakte, er det en måte jeg kan teste på om det er SDkortet sin feil? Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Prøv å sette telefonen i flymodus, og last ned via WiFi. Evt kan du bruke marketaccess/market enabler til å fake sim fra telenor. Ingen av delene fungerte. Brukte 24201 som kode for å fake Telenor SIM. Mulig det er noe bug med romen min da. Noen tips til andre (prøvd hapi og google listen) gratis podcastprogrammer jeg kan prøve? Lenke til kommentar
caato Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 noen som veit om en bra kalender app eller lignende som jeg kan synce opp mot jobbkalenderen min som ligger på nett? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Hvorfor får jeg beskjed om at "2 oppdateringer er tilgjengelige." i notificationbar, og når jeg trykker på meldingen og market åpner seg, så er det ingen oppdateringert tilgjengelig? :S Denne beskjeden får jeg ca. hver 2. dag. Endret 18. august 2011 av TMB Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Hvis du har en telefon der noen apps er pre-installert, la oss si Facebook for Android. Så vil du finne appen i app-draweren, men ikke i market sin liste over apps du har installert. Det kan derfor dukke opp at det er en oppdatering, men du får ikke vite hvem, siden market ikke har den i lista. Gå gjennom de appsene du har i app-draweren og se om du finner noen tredjeparts apps som du ikke har installert. Søk på de i market og oppdater dem. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 (endret) Skjønner. Jeg har en Nexus S, så den var egentlig ganske clean, men det er den del tredjepartapps som lå inne (YouTube, Google Maps, Google Voice osv.). Men, ingen av disse trenger oppdateringer når jeg søker på de i market. Så hva skjer egentlig? Bonusspørsmål: Om jeg prøver å avinstallere en av disse (Google Earth, Voice osv.) som visstnok skal være tredjeparts, hvorfor blir de ikke borte? Eneste "avinstalleringen" gjør, er å slette nyeste oppdatering virker det som. Er det ingen måte å fjerne disse på? Bruker aldri Voice osv...ser ikke noe poeng i å ha det installert. Endret 18. august 2011 av TMB Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 18. august 2011 Del Skrevet 18. august 2011 Og uansett, slideren skal teknisk sett ikke kunne gå opp når du har den i lommen, med mindre du har skjermen vendt inn mot benet, og veeeeeeldig tynne bukselommer (kapasitiv skjerm reagerer ikke på trykk, men en viss kapasitans i kroppen. Skjer med Desire i alle lommene mine, Bukselommer pleier ikke å være seå veldig tukke innvendig. Og skjermen er naturlig nok alltid vendt innover, har ikke noe stort behovfor å knuse den i bordkanter eller dørhandtåk. Men skjermlås er jo kjekt å ha uansett. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Noen som vet hvordan man deaktiverer 'lavt batteri varslingen' på A2.3? Den lager en svært irriterende pipelyd. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Jeg har et valg under innstillinger og lyd som heter low battery sound. Kjører Cyanogenmod 7. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Er det ikke en app eller noe som kan lastes ned på Market, jeg vil ikke begynne å installere Cyanogenmod, det er for tungvint. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Var ikke det jeg mente. Tenkte dette muligens var en generell instilling, men kan ikke sjekke da jeg selv kjører cm. Kjenner ikke til noen app, men skal ikke se bort i fra at det finnes. Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Har finkjemmet innstillingene men finner ikke noen måte å slå den av eller fjerne lyden. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 20. august 2011 Del Skrevet 20. august 2011 Da er det bare å vente et år, til batteriet blir såpass dårlig at telefonen dør før den advarer om lavt batterinivå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå