JohnRichard Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Har aldri testet en Samsung-telefon, men trenger jeg innstallere noe for at den skal dukke opp som diskstasjon på PC? edit: Bruksanvisningen hadde svaret, så da er det formidlet til brukeren. Koble til som en masselagringsenhet Hvis du setter inn et minnekort i enheten, får du tilgang til filkatalogen på minnekortet ved å bruke enheten som en kortleser. Sett et minnekort inn i enheten. Med en PC-kabel kobler du flerfunksjonskontakten på telefonen til en PC. Åpne snarveipanelet. Velg USB tilkoblet → Koble til USB-lagring → OK. Åpne mappen for å vise filene. Kopier filer fra PC-en til minnekortet. Velg Slå av USB-lagring når du er ferdig. Endret 5. august 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Ganske utrolig at facebook appen for android fortsatt er så underlegen iOS versjonen Er ikke mye som har skjedd siden jeg forlot android skuta for 8-9 mnd siden gitt. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Aner ikke hvordan iOS-versjonen her, men det er da ikke lenge siden det kom en stor update som la til masse ekstra. Fremdeles noen småting som kan fikses på, men ingenting jeg bruker/trenger egentlig. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvem trenger den offisielle versjonen når Flow Free er bedre? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvem trenger den offisielle versjonen når Flow Free er bedre? This? 1 Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hvem trenger den offisielle versjonen når Flow Free er bedre? This? KorruptKorrekt Også dette http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:http://www.androidpolice.com/2011/08/05/new-app-sixaxis-controller-lets-you-play-games-on-your-rooted-android-device-using-a-playstation3-controller/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Skal definitivt sjekkes ut =) Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 åpne kart (google maps) - menu - mer - google labs - aktiver nedlastning av kartområde (der står også hvordan du skal bruke det) Fantastisk, ikke fått med meg dette! Fant ut at man kan ta vekk markeringene (firkantene) av nedlastede kart (som jeg fant irriterende) med Menu -> Clear Map Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 Hvem trenger den offisielle versjonen når Flow Free er bedre? This? Wow, Friend Caster er jo bare alle FB-horers store drøm Thx! Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Jeg har den siste tiden merket en markant forverring i batteritiden på min LG Optimus Black. I følge telefonen har den innebygde alarmen stått for 97% av batteribruken, men i disse ferietider har jeg ikke brukt alarmen i det hele tatt. Stoppeklokke, nedtelling og lignende funksjoner bruker jeg heller aldri så det kan ikke være der strømsluket kommer fra. Noen ideer om hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. august 2011 Del Skrevet 9. august 2011 Alarmprogrmmet ditt har hengt seg og gått bananas. Restart. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 (endret) Nå som Google Maps-navigering er kommet til Norge har jeg noen spm. Kan man bruke Google Maps uten å være tilkoblet noen form for nett? Kan man bruke Navigering uten å være tilkoblet noen form for nett? (Eller, være tilkoblet men at det ikke koster noe.) Endret 10. august 2011 av TMB Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Kan man bruke Google Maps uten å være tilkoblet noen form for nett? Kan man bruke Navigering uten å være tilkoblet noen form for nett? (Eller, være tilkoblet men at det ikke koster noe.) Ja, Google Maps har en funksjon for å forhåndsnedlaste kart. Se i Google Labs i menyen for å aktivere dette. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 For å søke og starte navigering må du være tilkoblet nett, men når du har fått opp ruta er det bare å koble fra wifi/skru av mobilnett og kjøre Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 11. august 2011 Del Skrevet 11. august 2011 Woo, leak av IcecreamSandwich med obligatorisk mye sladding og korning http://www.androidpolice.com/2011/08/11/exclusive-leak-first-android-ice-cream-sandwich-screenshots-plus-more-ics-details/ Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 "Feil ved installasjon" "Kunne ikke lagre på usb-lagring eller sd-kort" Skjer av og til når jeg laster ned fra markedet, eller oppdaterer apps fra markedet. Hva gjør jeg??? Har Desire. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Kan det være at SD-kortet ditt er fullt? Lenke til kommentar
dabear Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hei. jeg er ute etter å finne meg den aller billigste telefonen som kan kjøre android og applikasjonen sms forwarder. Noen tips? Lenke til kommentar
Ali I Hagen Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Hello, Noen som kjenner til app som registrer antall sendte sms og ringeminutter slik at en for en totaloversikt over måneds forbruket? Lenke til kommentar
rosakiwi Skrevet 15. august 2011 Del Skrevet 15. august 2011 Du kan vel bruke Droidstats, den registrerer antall sms, ringeminutter og datatrafikk. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå