JFM Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Hvordan går man frem for å cache kart? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 åpne kart (google maps) - menu - mer - google labs - aktiver nedlastning av kartområde (der står også hvordan du skal bruke det) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Hvorfor er det slik at om jeg går inn på telefonens innebyggede liste over kjørende programmer, kommer det opp langt færre oppføringer enn om jeg bruker Advanced Task Killer? På ATK kan det f.eks. stå at Facebook, Gmail, Google+, Kart osv kjører, men de står ikke under "kjører" på tlfs egne liste. Mengden ledig RAM er også forskjellig. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Task Killer viser som regel apps som ikke i den forstand "kjører", men har en prosess gående for informasjonssamling og lignende samt apps som ikke er helt slått av enda. Og det siste punktet der er et ganske godt argument på at man må være forsiktig med bruken av task killer, fordi du kan komme til å avslutte en app som ikke er klar for å bli slått av enda. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvordan kan man egentlig vite om man går på mobilnett eller WLAN? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Det ser du på ikonet øverst på skjermen din. Har du et vifteformet ikon, så er det wlan. Er det to piler som peker opp og ned med en bokstav ved siden av (H, G eller E), så er du på mobilt nett. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Er det noen måte å endre gmail på HTC Desire HD? Jeg rydder i min aktivitet på nettet, og skal slutte å bruke, og ønsker å slette, den gmail kontoen jeg har lagt inn på telefonen, og bruke en annen jeg har mer aktivitet på. Jeg fant hvor man kan fjerne gmailen jeg har liggende innpå, gjennom Accounts & Sync, men da fikk jeg beskjed at om jeg fjerner den vil jeg også fjerne tilknyttede "messages, contacts and other data from the phone". Jeg har kjøpt et spill i forbindelse med denne kontoen, vil jeg miste det? Og vil jeg miste kontaktene mine som er synket til den gmailen? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Noen nyhetsapper å anbefale? Vil gjerne ha en widget hvor jeg kan velge hvilke nettsteder som skal vises. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Pulse har en fin widget, også har vel Google reader en helt enkel widget. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Jeg har kjøpt et spill i forbindelse med denne kontoen, vil jeg miste det? Og vil jeg miste kontaktene mine som er synket til den gmailen? Ja, det er knyttet til kontoen du har kjøpt den med. Om du ønsker tilgang til samme betal-appen på en annen konto, må du kjøpe det på nytt (eller logge inn på Market med den kontoen som du allerede har kjøpt den på). Mer info via Google-søk, her er i hvert fall ett svar fra Google selv. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Får ikke ringt ut nå, får beskjed om at jeg ikke kan ringe ut når samtaleblokkering er på. Hva er det for noe og hvordan får jeg slått av blokkeringen? Har en HTC Desire, men ingen svarer i den tråden. Haster. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Får ikke ringt ut nå, får beskjed om at jeg ikke kan ringe ut når samtaleblokkering er på. Hva er det for noe og hvordan får jeg slått av blokkeringen? Har en HTC Desire, men ingen svarer i den tråden. Haster. Er blokkering på nummer du ringer til hos operatøren din i ditt abonnement. Du må kontakte dem. Lenke til kommentar
DBM Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Er blokkering på nummer du ringer til hos operatøren din i ditt abonnement. Du må kontakte dem. Skjønner ikke hva du mener, men jeg har kontaktet operatøren. Tar bare lang tid å få svar. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 (endret) Er blokkering på nummer du ringer til hos operatøren din i ditt abonnement. Du må kontakte dem. Skjønner ikke hva du mener, men jeg har kontaktet operatøren. Tar bare lang tid å få svar. Poenget er at samtaleblokkering (talemelding fra operatør) når du ringer fra mobilabonnementet ditt til et bestemt eller flere nummer ligger i abonnementet/sim . Det ligger ikke på selve telefonen og ditt problem vil være tilstede uansett telefon , HTC Desire eller en Nokia eller hvilkensomhelst annen mobil du måtte ha sim kortet ditt installert i. Derfor må du kontakte operatøren for å finne ut av hva 'problemet' er. Edit: Du har ikke bestilt , aktivert eller tstet ut noe sperreprogram e.l Telenor har et slikt: http://www.telenor.no/privat/telefoni/tjenester/sikkerhet/fleksibelsperring/ Endret 1. august 2011 av syar2003 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Nei, jeg har ikke gjort noe som helst som kan føre til en sperring. Får bare vente på svar, de bør ha en god forklaring. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg hadde noe lignende med min gamle mobil, en htc magic. Da ringte jeg operatøren og fikk beskjed at det ikke var noe fra den siden. Så jeg gikk innom butikken der jeg kjøpte den og de mente det kunne være feil på simkortet. Så ble jeg sendt til en annen butikk som førte chess, siden jeg byttet etter at jeg kjøpte telefonen med netcom. Der fikk jeg beskjed om at det mest sansynlig ikke var noe feil... Det som tilslutt løste problemet mitt var denne stien (min telefon er på engelsk nå, og er en desire hd, men det var det samme jeg gjorde på magicen): settings - wireless & networks - mobile networks - network operators. Jeg falt rett og slett ut av nettet. Og måtte "koble" meg på igjen ørten ganger. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Er det prøvd en factory-reset på telefonen? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Ingen som har testet Google Music enda? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Har fått tilgang, men ser ærlig talt ikke nytten så lenge jeg bruker Spotify... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå