Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Du kan prøve ShootMe. Her har du mulighet til å se på PC skjermen din det du gjør på mobilen (kobler deg til via en url du skriver i nettleser), så da kan du bruke et opptaksprogram som f.eks CamStudio for å ta opp på PCen det du gjør på mobilen.

Finnes helt sikkert en enklere og bedre måte, men dette er den jeg vet om. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har innstallert nye market, og har fått et problem med at beskrivelsene på programmene plutselig er på spansk! Hvordan i hule kan man rette på dette?

Jeg ser bare to løsninger:

- Kjøpe en spansk ordbok

- Avinstallere market og prøve å installere det på nytt. Kanskje sjekke om du laster ned riktig versjon og kan være lurt.

Lenke til kommentar

Har innstallert nye market, og har fått et problem med at beskrivelsene på programmene plutselig er på spansk! Hvordan i hule kan man rette på dette?

Jeg ser bare to løsninger:

- Kjøpe en spansk ordbok

- Avinstallere market og prøve å installere det på nytt. Kanskje sjekke om du laster ned riktig versjon og kan være lurt.

Det er noe galt med market...etter å ha prøvd en annen konto, kommer språket opp på russisk (dette gjelder beskrivelsen av programmene), så gikk jeg tilbake til opprinnelig konto, da var det forandret til tysk! Så, gikk jeg endel inn og ut, og prøvde å laste inn programmene på nytt gjennom market, og plutselig var de på engelsk igjen :hmm: Blir endel ordbøker å handle inn, skal man følge ditt råd ;)

Lenke til kommentar

Men den nye marked er vel forstsatt i beta-fasen, siden man må laste ned appen fra andre kilder.

Jeg regner med at utviklerne ønsker å få tilbakemelding om slike problemer. Men jeg vet ikke hvor lett der er å kontakte dem.

Virker ut som det er kontoen som er årsaken. Prøv å lage en ny gmailbruker, og se om det hjelper.

Ordbøker var vel ironi, som du sikkert skjønte :p

Lenke til kommentar

Noen som som vet om et bra gps program som jeg kan bruke når jeg stikker på ferie til Praha? Trenger et program for å finne tilbake til hotellet. Det viktigste er at jeg slipper internettilkobling når jeg bruker det.

Forslag?

Lenke til kommentar

Noen som som vet om et bra gps program som jeg kan bruke når jeg stikker på ferie til Praha? Trenger et program for å finne tilbake til hotellet. Det viktigste er at jeg slipper internettilkobling når jeg bruker det.

Forslag?

Siste versjon av Google Maps lar deg cache kart for offline bruk. Cache opp hele Praha før du reiser så burde det gjøre susen.

Alternativt kan du søke på type "find my car" apps. Testet noen sånne for en tid tilbake, men husker ingen konkrete navn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...