Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Hehe det er lov å håpe på nye teknologier i fantasiverden. Den har et slags nytt mykt og bøyelig organiske materiale, som gjør at telefonen kan brettes og den bruker en kompresjonsteknikk som gjør at det er mer en nok plass til film og bilder. Batteriet varer i tre uker, den bruker en spesiell form av thorium som er helt ufarlig. Den tar også i bruk siste skrik innen nanoteknologi og bioteknologi der ørsmå organiske partikler som holder den ren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei..

 

Har et problem med min nye Samsung Galaxy S2, når det gjelder google-konto. Når jeg logger inn på denne for å laste ned apps, kommer det opp en feilmelding om at "det er ingen android telefoner knyttet til denne kontoen":

 

Jeg har synkronisert gmailen min på telefonen, og jeg benytter den samme (og den eneste) gmail-kontoen som jeg la inn på telefonen fra starten. Noen som har vært borti dette? Har prøvd å google det, men finner ingen svar som hjelper. Var en anbefalt løsning om å gjenopprette passord, men dette hjalp ikke.

 

Håper på svar!

Lenke til kommentar

Hei..

 

Har et problem med min nye Samsung Galaxy S2, når det gjelder google-konto. Når jeg logger inn på denne for å laste ned apps, kommer det opp en feilmelding om at "det er ingen android telefoner knyttet til denne kontoen":

 

Jeg har synkronisert gmailen min på telefonen, og jeg benytter den samme (og den eneste) gmail-kontoen som jeg la inn på telefonen fra starten. Noen som har vært borti dette? Har prøvd å google det, men finner ingen svar som hjelper. Var en anbefalt løsning om å gjenopprette passord, men dette hjalp ikke.

 

Håper på svar!

 

Har du prøvd oppskriften på denne siden?

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Hei..

 

Har et problem med min nye Samsung Galaxy S2, når det gjelder google-konto. Når jeg logger inn på denne for å laste ned apps, kommer det opp en feilmelding om at "det er ingen android telefoner knyttet til denne kontoen":

 

Jeg har synkronisert gmailen min på telefonen, og jeg benytter den samme (og den eneste) gmail-kontoen som jeg la inn på telefonen fra starten. Noen som har vært borti dette? Har prøvd å google det, men finner ingen svar som hjelper. Var en anbefalt løsning om å gjenopprette passord, men dette hjalp ikke.

 

Håper på svar!

 

Har du prøvd oppskriften på denne siden?

 

 

Ja.. er denne oppskriften jeg har prøvd snart 20 ganger! Har fått lastet ned en app fra mobilen, dette var også noe som ble sagt i en eller annen tråd at kunne "låse opp".. Men får fortsatt samme beskjed.

Lenke til kommentar

Hei..

 

Har et problem med min nye Samsung Galaxy S2, når det gjelder google-konto. Når jeg logger inn på denne for å laste ned apps, kommer det opp en feilmelding om at "det er ingen android telefoner knyttet til denne kontoen":

 

Jeg har synkronisert gmailen min på telefonen, og jeg benytter den samme (og den eneste) gmail-kontoen som jeg la inn på telefonen fra starten. Noen som har vært borti dette? Har prøvd å google det, men finner ingen svar som hjelper. Var en anbefalt løsning om å gjenopprette passord, men dette hjalp ikke.

 

Håper på svar!

 

Har du prøvd oppskriften på denne siden?

 

 

Ja.. er denne oppskriften jeg har prøvd snart 20 ganger! Har fått lastet ned en app fra mobilen, dette var også noe som ble sagt i en eller annen tråd at kunne "låse opp".. Men får fortsatt samme beskjed.

 

Nå ordnet det seg omsider... etter at jeg opprettet en Google Checkout-konto. Så nå finner Android Market telefonen min. :)

Da dukket det selvfølgelig opp et annet problem... Jeg får nå fint lastet ned gratis-app'er, men når jeg prøver å kjøpe en betalings-app skjer det ingenting. Jeg trykker på "Kjøp for kr. ***", og får opp oversikten over hva jeg skal kjøpe og en liste over android-mulighetene jeg kan sende den til. For øvrig bare denne ene telefonen. Når jeg så trykker "Fortsett" skjer det ingenting. I følge youtube-presentasjonen av android-market, skal det nå komme et valg over hvordan jeg vil betale og mulighet for å starte nedlastingen.. men ingenting skjer. Vinduet som var oppe (oversikten over hva jeg skal kjøpe og til hvilken telefon) lukker seg, og ingenting blir registrert.

 

Er dette et kjent problem? Har også googlet etter svar på dette, uten hell....

Lenke til kommentar
Google Maps får støtte for offline-kart:
When you’re visiting an unfamiliar location, Google Maps for mobile is great for getting an idea of how close you are to your destination, where streets and landmarks are in relation to each other, or just for getting “un-lost.” But what if you don’t have a data signal, or you’re abroad and don’t have a data plan? We say that if you use Google Maps for mobile, you’ll never need to carry a paper map again. The “Download map area” lab in Google Maps 5.7 for Android is a step in making that statement true even when you’re offline.
Foreløpig en Google Labs-greie.
Lenke til kommentar

Google Maps får støtte for offline-kart:

When you’re visiting an unfamiliar location, Google Maps for mobile is great for getting an idea of how close you are to your destination, where streets and landmarks are in relation to each other, or just for getting “un-lost.” But what if you don’t have a data signal, or you’re abroad and don’t have a data plan? We say that if you use Google Maps for mobile, you’ll never need to carry a paper map again. The “Download map area” lab in Google Maps 5.7 for Android is a step in making that statement true even when you’re offline.
Foreløpig en Google Labs-greie.

 

Mini guide til hvordan ta Offline Google Maps i bruk: link.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sitter her med en flett ny Ideos X5 fra CDON, det sto riktignok på siden at det bare var svensk og engelsk språk, men dumme meg antok jeg selvsagt kunne laste ned andre språk fra Market(droid-noob) - det kan jeg visst ikke.

Hva må jeg gjøre nå for å få norsk, må jeg innstallere custom rom? Fins det ingen muligheter/quick-fix utenom å flashe?

Lenke til kommentar

Hvem er utvikleren av AndroLIZ?

Det var vel bare dette som stod oppført på dagbladet:

Lynforskeren kan fortelle om en ny applikasjon for Android-mobiler, som en student har jobbet med for Sintef i flere uker.

Men jeg håper det kommer en Sparkutgave til Android snart også, siden det ble utviklet til gamle windows mobile.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...