Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Beautiful Widgets installert på min Galaxy S2 og bruker klokka Super Clock der. Det er en ting som irriterer meg; når jeg trykker på værikonet kommer jeg inn på forstørret værvarsel med 5-dagers varsel under, right. Men i bakgrunnen ser man innstilling-menyen til Beautiful Widgets.

Noen måte å få bakgrunnen på stor værvarsel til å være enten homescreen eller helt sort? Irriterende å se settings og masse tekst bak værvarselet.

Lenke til kommentar

Har Beautiful Widgets installert på min Galaxy S2 og bruker klokka Super Clock der. Det er en ting som irriterer meg; når jeg trykker på værikonet kommer jeg inn på forstørret værvarsel med 5-dagers varsel under, right. Men i bakgrunnen ser man innstilling-menyen til Beautiful Widgets.

Noen måte å få bakgrunnen på stor værvarsel til å være enten homescreen eller helt sort? Irriterende å se settings og masse tekst bak værvarselet.

Den er gjennomsiktig og viser bare settings fordi du nettopp har vært inne på de... Hvis du går inn i settings til beautiful widgets en gang til og trykker tilbakeknappen en gang eller to slik at det går vekk da kan du prøve å åpne værvarselet igjen og du vil mest sannsynlig se hjemmeskjermen din i bakgrunnen.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med dobbel varsel av meldinger, dette til tross for at jeg har skrudd av varsel i sms programmet.

Iconet som kommer opp er et hvit "postkort/brev", så kanskje noe kjenner det igjen?

Jeg har som sagt skrudd av varsel i alt som er, men får likevel opp denne varselen. Skrur jeg på varsel i go sms og det som er innebygget får jeg to ekstra varsler, så er nok enda en ting som ligger i bakgrunnen og varsler om sms, men som jeg ikke finner.

Lenke til kommentar

Det er ikke epost.

Drar jeg ned notifications og trykker på varselet kommer jeg inn til smsprogrammet. Problemet er at her er varsel slått av. Skrur jeg denne på ender jeg opp med tre varsler, en for go sms, en for den som er stander, og en for den jeg ikke aner hvor kommer i fra. Så er tydelig at det ligger noe annet i bakgrunnen og sjekker for meldinger.

Ganske irriterende å få flere meldingslyder og dobbel vibrering her gang en sms kommer.

Lenke til kommentar

Jeg sliter med dobbel varsel av meldinger, dette til tross for at jeg har skrudd av varsel i sms programmet.

Iconet som kommer opp er et hvit "postkort/brev", så kanskje noe kjenner det igjen?

Jeg har som sagt skrudd av varsel i alt som er, men får likevel opp denne varselen. Skrur jeg på varsel i go sms og det som er innebygget får jeg to ekstra varsler, så er nok enda en ting som ligger i bakgrunnen og varsler om sms, men som jeg ikke finner.

Sliter med dette jeg og. Må ofte gå inn på meldinger 2-3 ganger for å få de til å registreres som "Lest".

Andre ganger får jeg ikke varsel når jeg har fått ny melding, så da ser jeg det ikke før jeg går inn på meldinger og ser det der.

Lenke til kommentar

Det er ikke epost.

Drar jeg ned notifications og trykker på varselet kommer jeg inn til smsprogrammet. Problemet er at her er varsel slått av. Skrur jeg denne på ender jeg opp med tre varsler, en for go sms, en for den som er stander, og en for den jeg ikke aner hvor kommer i fra. Så er tydelig at det ligger noe annet i bakgrunnen og sjekker for meldinger.

Ganske irriterende å få flere meldingslyder og dobbel vibrering her gang en sms kommer.

Bruker du pure messenger widget?

Lenke til kommentar

Nå kommer det noen android-nybegynnerspørsmål fra meg, bear with me :p

Hvordan kan jeg gjøre slik at det kun er når enheten er koblet til WiFi, at den skal sjekke etter Facebookvarsler og Gmail automatisk? På grunn av datatrafikkostnader, selvsagt.

Slik jeg gjør det nå, er at når jeg går ut av huset så slår jeg av WiFi og AutoSync, er det riktig metode?

Inne på selve Facebook-appen så står "oppdateringsintervall" på 1 time, men merker at (i hvert fall på WiFi) den sjekker konstant etter varsler.. :p

Og hva betyr disse to instillingene?

Data aktivert

Dataroaming

Hos meg er 'Data aktivert' huket av :)

Hele poenget er at jeg ikke vil bruke mobildata uten at jeg selv går inn manuelt og oppdaterer hva det skulle være (mail, face, etc)

Takk :)

Lenke til kommentar

På min tlf (Samsung Nexus S) har jeg en egen kategori under Innstillinger - Trådløst og nettverk som heter Mobile nettverk, her inne kan man skru av/på "Data aktivert", "Dataroaming" og "Bruk kun 2G-nettverk".

Da er det kanskje "data aktivert" da :p

Men er litt slitsomt å aktivere/deaktivere denne hver gang jeg er på farta og skal sjekke Facebook.

Men men :) Takk for hjelpen :)

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Hvordan kan jeg få bilde av meg selv som vises i meldinger? Har lagt bilder til alle kontaktene mine, og de vises ved siden av meldingene, men på "meg" er det bare en hvit firkant. Finner ingen måte å legge inn eget profilbilde på. Har prøvd å legge til meg selv i kontaktlista, med bilde, men det hjalp ikke.

Er det mulig på noen måte? :))

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...