Attityd Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Noen som vet noe om Motorolas uberlekne Droid X kommer til Norge? Vurderer å kjøpe med meg en fra USA når jeg flytter hjem. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 (endret) Men hadde vært svinaktig gøy, bare å leke med. Ser for meg at det blir litt vel vrient kanskje, så lenge jeg ikke finner noen gode tips / sider der ute. Chrome OS så jeg litt på før, men ønsker at mye skal ligge lokalt av programmer osv, og ikke helt satt meg inn i... Er et prosjekt som i første omgang retter seg mot ulike nettpcer (asus eee etc). Vet ikke hvor bra det fungerer i praksis, men morro å prøve hvis du har en slik sak tilgjengelig http://www.android-x86.org/ Endret 13. april 2011 av anders iver Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Med Android, når man tar bilder&filmer, kan man lage mappe og legge bildene/filmene i dem forskjellige mappene man lager? Man må lage mappene på PCen, for så overføre/sync mappene med iTunes(plagsomt) Og kan man slette bildene/filmene samme hvor det ligger, om det ligger i standard mappa, eller en ny mappe som er laget av deg? På iPhone kan man ikke det, og det plager meg litt. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Du har gode muligheter for filbehandling i Android. Både kopiere, opprette, slette, mm. Ikke noe problem å lage/slette mapper. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Det er jo så og si akkurat som på en PC, alt etter hvilken app du velger. Endret 14. april 2011 av glennandre Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Men hadde vært svinaktig gøy, bare å leke med. Ser for meg at det blir litt vel vrient kanskje, så lenge jeg ikke finner noen gode tips / sider der ute. Chrome OS så jeg litt på før, men ønsker at mye skal ligge lokalt av programmer osv, og ikke helt satt meg inn i... Er et prosjekt som i første omgang retter seg mot ulike nettpcer (asus eee etc). Vet ikke hvor bra det fungerer i praksis, men morro å prøve hvis du har en slik sak tilgjengelig http://www.android-x86.org/ Jepp, har en acer aspire one d250, så skal kikke litt på den siden til helgen tenkte jeg Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 @insolvent & glennandre Takker, enda en grunn for å velge Android :-) Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Nå har jeg bare brukt android i noen dager, men foreløpig virker det veldig bra Lenke til kommentar
quillan_gornt Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Ny her og fant ingen referanser til Motorola Xoom. Beklager hvis dette ikke er rette stedet og at noen kan peke meg i riktig retning dersom det er feil. Spørsmålet jeg håper noen kan hjelpe meg med er som følger: Vil UK 3g modellen Motorola Xoom fungere i Norge? US versjonen fungerer ikke i Europa slik jeg har skjønt det. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Fungerer norske 3g telefoner i UK? Svaret er Ja Lenke til kommentar
quillan_gornt Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Fungerer norske 3g telefoner i UK? Svaret er Ja Da venter det en Xoom på døra 11. Mai. Gleder meg allerede til å ha 3.0 i hendene Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 15. april 2011 Del Skrevet 15. april 2011 Fungerer norske 3g telefoner i UK? Svaret er Ja 3G telefoner fra UK fungerer også i Norge Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Ganske fersk på android men er det mulig å laste ned Nzb/usenet og torrent direkte fra mobilen til sd kortet? Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg bruker ttorrent. Den fungerer ypperlig til torrentfiler, vaffal! Lenke til kommentar
excellent Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Har problemer med å oppdatere til Android 2.2, når oppdateringen er nedlastet - får jeg beskjed om at nedlastede systemprogramvaren er ødelagt. Og om en vil prøve igjen. Prøvd noen ganger .. Noen som har hatt dette problemet? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er det noe lignede cydia & Installous som på iPhone til android? Hvordan fungere det? Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er det noe lignede cydia & Installous som på iPhone til android? Hvordan fungere det? Xda-forums. Ofte gullprogrammer der som er i beta. Som f.eks SD increase (root) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Er det noe lignede cydia & Installous som på iPhone til android? Hvordan fungere det? Egentlig ikke nødvendig, da market slipper igjennom det aller meste Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg bruker ttorrent. Den fungerer ypperlig til torrentfiler, vaffal! Takk for tipset Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Et spørsmål til mens jeg venter på min samsung galaxy s2, siden jeg er helt fersk på android prøver jeg å lære hva jeg kan gjøre/ikke kan. Nå på ipaden min så har jeg plex, som transcoder mine 1080 mkv's og sender de til ipaden, så bruker jeg airplay og sender det til TV'en. Fungerer fint. Men jeg lurer på om noe av det samme går med android tlf. Fks at jeg har et film bibliotek, som jeg kan streame fra til tlfen, samsung galaxy s2, støtter jo mkv og 1080p også, så slipper recoding. Har en samsung tv med dlna også, men lurer på om jeg ha filmene fysisk på tlf, eller om de kan streames fra pcen så sendes til Tven med dlna. Og til siste, et helt annet spørsmål, finnes det videospiller som har støtte for subtitles i mkv filene, altså forskjellige spor osv. Takker for svar Prøver å lære Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå