Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som bruker FPSe(PSx-emu) her? Får den ikke til å fungere. Har lastet inn BIOS og ROMs, men når jeg klikker på en ROM for å åpne den, blir jeg automatisk sendt til hovedmenyen. Mobilen er en Huawei U8800 med Android 2.2 og en 800mhz Qualcomm MSM7230 CPU. Burde da være kraftig nok til å spille av PSX-spill?

Lenke til kommentar

Hver gang jeg forsøker å laste ned noe hos market.android.com får jeg meldingen "Det er ingen Android-telefoner tilknyttet kontoen. Logg deg på med en annen konto". Jeg er logget på med min gmail-konto når jeg forsøker å laste ned. Noen som vet hvordan dette kan løses? Håper det ikke har blitt spurt om dette tidligere i tråden. På forhånd takk for alle svar.

 

Jeg har samme problem. Har Samsung Galaxy S I9000 og Android 2.2. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er helt umulig å laste ned noe fra Android Market pga. dette. Jeg logger meg inn på vanlig måte med samme passord som brukes hos Google.

 

Hadde vært fint om noen har en løsning på dette. Vil tro det er en del som sliter med dette, ettersom mange bruker Galaxyen. Ser forøvrig ved å google at mange har prøvd å få svar fra Android Market og Google uten hell.

 

Tipsene som blir nevnt av Android Market er elendige: "En må logge inn med Google-passord, bruke nyere Android-versjon enn 1.5, og ikke gå for lang tid mellom hver gang en logger seg inn". Ingenting av dette hjelper meg!

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem. Har Samsung Galaxy S I9000 og Android 2.2. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er helt umulig å laste ned noe fra Android Market pga. dette. Jeg logger meg inn på vanlig måte med samme passord som brukes hos Google.

 

Hadde vært fint om noen har en løsning på dette. Vil tro det er en del som sliter med dette, ettersom mange bruker Galaxyen. Ser forøvrig ved å google at mange har prøvd å få svar fra Android Market og Google uten hell.

 

Tipsene som blir nevnt av Android Market er elendige: "En må logge inn med Google-passord, bruke nyere Android-versjon enn 1.5, og ikke gå for lang tid mellom hver gang en logger seg inn". Ingenting av dette hjelper meg!

regner med du har sett disse?

https://www.google.com/support/forum/p/Android+Market/thread?tid=2fdbc19340d306ca&hl=en&start=40

 

er diverse forslag til løsninger der.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg forsøker å laste ned noe hos market.android.com får jeg meldingen "Det er ingen Android-telefoner tilknyttet kontoen. Logg deg på med en annen konto". Jeg er logget på med min gmail-konto når jeg forsøker å laste ned. Noen som vet hvordan dette kan løses? Håper det ikke har blitt spurt om dette tidligere i tråden. På forhånd takk for alle svar.

 

Jeg har samme problem. Har Samsung Galaxy S I9000 og Android 2.2. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er helt umulig å laste ned noe fra Android Market pga. dette. Jeg logger meg inn på vanlig måte med samme passord som brukes hos Google.

 

Hadde vært fint om noen har en løsning på dette. Vil tro det er en del som sliter med dette, ettersom mange bruker Galaxyen. Ser forøvrig ved å google at mange har prøvd å få svar fra Android Market og Google uten hell.

 

Tipsene som blir nevnt av Android Market er elendige: "En må logge inn med Google-passord, bruke nyere Android-versjon enn 1.5, og ikke gå for lang tid mellom hver gang en logger seg inn". Ingenting av dette hjelper meg!

 

Har du rootet telefonen og kjører custom rom? Har hørt noe om at det gjør at telefonen ikke kommer opp i market.

Lenke til kommentar

Prøvd å logge inn på market fra pc og installere derfra?

Da skal det skje automatisk på tlf, så lenge mobilt nettverk eller wifi er aktivert.

 

Verdt et forsøk om det ikke er prøvd.

Hadde samme problem en liten periode, "gikk over av seg selv"... da funket det jeg skrev over

 

Takk for tipset. Har prøvd å logge inn fra PC, men uten å ha wifi eller mobilt nettverk aktivert samtidig på mobilen. Kanskje det er der feilen ligger?

 

Når jeg logger inn fra mobilen blir jeg bare videresendt for innlogging hos Google. Etter å ha lagt inn brukerid og passord får jeg bare beskjed om at mobilen ikke får kontakt med Googles server. Lenger kommer jeg ikke. Jeg bruker wifi til dette. Kanskje jeg i stedet må bruke mobilnettet?

Lenke til kommentar

Hver gang jeg forsøker å laste ned noe hos market.android.com får jeg meldingen "Det er ingen Android-telefoner tilknyttet kontoen. Logg deg på med en annen konto". Jeg er logget på med min gmail-konto når jeg forsøker å laste ned. Noen som vet hvordan dette kan løses? Håper det ikke har blitt spurt om dette tidligere i tråden. På forhånd takk for alle svar.

 

Jeg har samme problem. Har Samsung Galaxy S I9000 og Android 2.2. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er helt umulig å laste ned noe fra Android Market pga. dette. Jeg logger meg inn på vanlig måte med samme passord som brukes hos Google.

 

Hadde vært fint om noen har en løsning på dette. Vil tro det er en del som sliter med dette, ettersom mange bruker Galaxyen. Ser forøvrig ved å google at mange har prøvd å få svar fra Android Market og Google uten hell.

 

Tipsene som blir nevnt av Android Market er elendige: "En må logge inn med Google-passord, bruke nyere Android-versjon enn 1.5, og ikke gå for lang tid mellom hver gang en logger seg inn". Ingenting av dette hjelper meg!

 

Har du rootet telefonen og kjører custom rom? Har hørt noe om at det gjør at telefonen ikke kommer opp i market.

 

Har ikke rootet eller kjørt custom rom. Bruker ferdig installert Android fra fabrikken. Så det er ikke der problemet ligger.

Lenke til kommentar

Jeg har samme problem. Har Samsung Galaxy S I9000 og Android 2.2. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er helt umulig å laste ned noe fra Android Market pga. dette. Jeg logger meg inn på vanlig måte med samme passord som brukes hos Google.

 

Hadde vært fint om noen har en løsning på dette. Vil tro det er en del som sliter med dette, ettersom mange bruker Galaxyen. Ser forøvrig ved å google at mange har prøvd å få svar fra Android Market og Google uten hell.

 

Tipsene som blir nevnt av Android Market er elendige: "En må logge inn med Google-passord, bruke nyere Android-versjon enn 1.5, og ikke gå for lang tid mellom hver gang en logger seg inn". Ingenting av dette hjelper meg!

regner med du har sett disse?

https://www.google.com/support/forum/p/Android+Market/thread?tid=2fdbc19340d306ca&hl=en&start=40

 

er diverse forslag til løsninger der.

 

Har vært inne og sett tråden du lenker til. Der er det mye forskjellig, alt fra fabrikkinstillinger/resetting til enkle "logg inn, logg ut,... etc"-tips. Kommer nok til å prøve noen av de enkleste tipsene.

Lenke til kommentar

Hver gang jeg forsøker å laste ned noe hos market.android.com får jeg meldingen "Det er ingen Android-telefoner tilknyttet kontoen. Logg deg på med en annen konto". Jeg er logget på med min gmail-konto når jeg forsøker å laste ned. Noen som vet hvordan dette kan løses? Håper det ikke har blitt spurt om dette tidligere i tråden. På forhånd takk for alle svar.

 

Jeg har samme problem. Har Samsung Galaxy S I9000 og Android 2.2. Aner ikke hva jeg skal gjøre. Det er helt umulig å laste ned noe fra Android Market pga. dette. Jeg logger meg inn på vanlig måte med samme passord som brukes hos Google.

 

Hadde vært fint om noen har en løsning på dette. Vil tro det er en del som sliter med dette, ettersom mange bruker Galaxyen. Ser forøvrig ved å google at mange har prøvd å få svar fra Android Market og Google uten hell.

 

Tipsene som blir nevnt av Android Market er elendige: "En må logge inn med Google-passord, bruke nyere Android-versjon enn 1.5, og ikke gå for lang tid mellom hver gang en logger seg inn". Ingenting av dette hjelper meg!

 

Har løst problemet. Det virker som at jeg måtte ha en gmail-adresse for å få lenket meg opp til Google-kontoen min. Etter å ha opprettet dette var det bare å starte nedlasting fra Android Market.

 

Riktignok kom jeg aldri i mål med selve nedlastingen av en app, nedlastingsbaren stod bare og blinket, med beskjeden "Nedlasting starter". Slik stod den i 10-15 minutter inntil jeg ikke orket vente lenger og stoppet nedlastingen. Fikk ikke opp noe nedlastingslogo oppe i venstre hjørne på min Galaxy I9000 heller, så jeg vet ikke om den faktisk lastet ned eller om den bare ventet på oppkobling til server. Brukte wifi (da får en kanskje ikke opp nedlastingssymol?) Er det noen som kan si noe som hvor lang tid det tar å laste ned apper?

Lenke til kommentar

Kjenner ikke til Samsung, men på min HTC Desire fungerer nedlasting umiddelbart. Alt etter størrelse på appen, går det fra ett par sekunder og oppover. Lastes ned, for så å installeres automatisk. Kommer notification i statusbar nå det laster ned, for så å endres når den er installert. Wifi eller 3g skal ikke utgjøre noe forskjell, unntatt at wifi trolig går litt kjappere.

 

Det skal forøvrig sies at det av og til er tregheter i maredet, men ikke ofte. Som regel holder det å avbryte nedlasting og starte på nytt.

Endret av learntofly
Lenke til kommentar

Riktignok kom jeg aldri i mål med selve nedlastingen av en app, nedlastingsbaren stod bare og blinket, med beskjeden "Nedlasting starter". Slik stod den i 10-15 minutter inntil jeg ikke orket vente lenger og stoppet nedlastingen. Fikk ikke opp noe nedlastingslogo oppe i venstre hjørne på min Galaxy I9000 heller, så jeg vet ikke om den faktisk lastet ned eller om den bare ventet på oppkobling til server. Brukte wifi (da får en kanskje ikke opp nedlastingssymol?) Er det noen som kan si noe som hvor lang tid det tar å laste ned apper?

Skal starte på få sekunder, men har selv hatt problemer med at nedlastingen henger. Har da avbrutt og startet på nytt - med vekslende hell.

Lenke til kommentar

CyanogenMod 7, endelig ute av RC.

 

After over 4 months of work, many sleepless nights, and contributions from people all around the world, I am proud to release CyanogenMod 7.0 into the wild!

 

CM7 is based on the 2.3.3 (Gingerbread) release of Android from Google. We’ve added most of the great features from CM6 you know and love, and many new ones including support for several tablets. We are currently providing support for 30 devices! I continue to be amazed with this community and the dedication of everyone involved. It’s a neverending work-in-progress so if you find a problem, please let us know on our issue tracker. There are a few CM6 features that aren’t part of CM7 yet, but they are in the queue for 7.1 already.

 

The best way to install CM7 is to use ROM Manager. Detailed instructions for rooting your device can be found at our wiki. Manual downloads can be obtained from our mirror network (powered by TDRevolution). If you need help or support, head over to our forums where you’ll find thousands of other CM users, or you can join us in #cyanogenmod on irc.freenode.net.

 

If you are upgrading from CM6, we recommend performing a backup with something like Titanium Backup and doing a full wipe before installing CM7.

 

Check out the CHANGELOG to see a full list of credits and features, and please consider clicking the “donate” link below if you like our work.

 

Unleash your phone today with CyanogenMod 7!

Lenke til kommentar

Riktignok kom jeg aldri i mål med selve nedlastingen av en app, nedlastingsbaren stod bare og blinket, med beskjeden "Nedlasting starter". Slik stod den i 10-15 minutter inntil jeg ikke orket vente lenger og stoppet nedlastingen. Fikk ikke opp noe nedlastingslogo oppe i venstre hjørne på min Galaxy I9000 heller, så jeg vet ikke om den faktisk lastet ned eller om den bare ventet på oppkobling til server. Brukte wifi (da får en kanskje ikke opp nedlastingssymol?) Er det noen som kan si noe som hvor lang tid det tar å laste ned apper?

Skal starte på få sekunder, men har selv hatt problemer med at nedlastingen henger. Har da avbrutt og startet på nytt - med vekslende hell.

Fikk omsider til å laste ned apps fra Android Market, så jeg er strålende fornøyd! Jeg logget meg inn via PC, og klikket "last ned", og dermed startet mobilen å laste ned via mobilnettet.

 

Så løsningen på mine problemer var altså å opprette gmail-adresse først (via mobil), for deretter å logge inn på Android Market via PC og laste ned derfra. Verre var det ikke.

 

Takker forøvrig for tips og respons fra andre på dette forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...