madsc90 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Prøv å slette cachen til market. Settings-applocations-manage applications-all applications. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Edit: Feil tråd gitt. Endret 5. mars 2011 av Jotun Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 Det gikk ikke, det står at det ikke er cache, så jeg får ikke valgt det. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Vet hver Android-enhet hvor mange fingre skjermen støtter? Med "Phone Tester" fant jeg ut at Taben støtter 5 fingre, og Heroen 2, men vet systemet det fra før? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 6. mars 2011 Del Skrevet 6. mars 2011 Den kan hente informasjonen fra kjernen/driverne til touchpanelet i en del tilfeller, men jeg er usikker på om det gjøres. Noen enheter har jo fått "multitouch" ved hacking, dvs. muligheten til å gjenkjenne 1+1-touch, men ikke to separate uavhengige trykk. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) - Endret 12. august 2016 av 987987987 Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Er sikkert noen som har spurt om dette før, men fant ingenting da jeg søkte i tråden. Apps, som f.eks. Facebook-appen, Andriod Market, Latitude osv., funker ikke når jeg er på det mobile nettverket. De funker bare hvis jeg er koblet til trådløst. Og når jeg syncer Facebook-kontaktene blir alle nummerene lagret med 47 foran isteden for +47, noe som gjør at det ikke går an å bruke noen av dem. Noen forslag til hvordan jeg kan fikse disse tingene? Har en LG Optimus One/p500 hvis det er til hjelp. Instillinger -> Trådløst og Nettverk -> Mobile Nettverk -> Data Aktivert [Check] Burde fikse det. Det med Facebook er en bug. Når den blir fikset derimot....er et veldig godt spørsmål. Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 (endret) - Endret 12. august 2016 av 987987987 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Menu -> Settings -> Refresh interval på Face Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg har konstant dårlig lagringsplass og ser at det er endel applikasjoner som har data som tar mye plass. Finnes det en oversikt over hva som slettes hvis jeg velger å slette data for noen av disse appene? Facebook for HTC Sense tar 13Mb Facebook tar 4Mb com.htc.socialnetwork.provider tar 8Mb HTC Sense 2Mb Dropbox 564kb Medielagring 1Mb Dette er altså hvor stor plass "Data" for disse appene tar, ikke selve appene. Ser at kontaktlagringsområde tar 21Mb, la oss si at jeg har 600 kontakter med bilde synkronisert fra face, da vil det si at hvert kontaktbilde tar 30kb? er det mulig å komprimere bildene litt mer? Eller lagre dem på minnekortet? Lenke til kommentar
cossac Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hver gang jeg forsøker å laste ned noe hos market.android.com får jeg meldingen "Det er ingen Android-telefoner tilknyttet kontoen. Logg deg på med en annen konto". Jeg er logget på med min gmail-konto når jeg forsøker å laste ned. Noen som vet hvordan dette kan løses? Håper det ikke har blitt spurt om dette tidligere i tråden. På forhånd takk for alle svar. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hvilken mobil bruker du da? Er ganske sikker på at den funksjonen krever Android 2.2+++ for å fungere Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Såvidt jeg vet var det mye problemer med det samme i starten. Tror Google fant en løsning som man kan hoste opp ved hjelp av litt søk. Derimot må du nok ha 2.2 som inneholder intent api-en. Lenke til kommentar
fordtruck Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei, har nettopp skiftet leverandør fra netcom til OneCall og sliter med å få internett på telefonen min til å virke. Telefonen min er en Motorola Droid 2 Global Har lagt inn oppsettet for android telefoner fra siden til onecall, men ser ikke ut til å virke. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å virke? Hilsen Thomas Lenke til kommentar
Open-Source Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 http://www.youtube.com/watch?v=ZubLyCg4zms&feature=player_embedded Lenke til kommentar
fordtruck Skrevet 8. mars 2011 Del Skrevet 8. mars 2011 Hei, har nettopp skiftet leverandør fra netcom til OneCall og sliter med å få internett på telefonen min til å virke. Telefonen min er en Motorola Droid 2 Global Har lagt inn oppsettet for android telefoner fra siden til onecall, men ser ikke ut til å virke. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å virke? Hilsen Thomas Fant ut av det, hadde skrevet internett, sletta apn instillingene og la inn på nytt med internet så virka det! Lenke til kommentar
ACC65 Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 har nettop kjøpt meg ny mobil, samsung galaxy med android 2.2, og lurer på om det er noen måte jeg kan skjekke netttrafikk på. (mb nedlastet på internett, samtaletid osv) Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 har nettop kjøpt meg ny mobil, samsung galaxy med android 2.2, og lurer på om det er noen måte jeg kan skjekke netttrafikk på. (mb nedlastet på internett, samtaletid osv) For gprs datatrafikk vil jeg anbefale GPRS Monitor. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 har nettop kjøpt meg ny mobil, samsung galaxy med android 2.2, og lurer på om det er noen måte jeg kan skjekke netttrafikk på. (mb nedlastet på internett, samtaletid osv) Netcounter holder oversikt over både wifi og mobiltrafikk. Anbefales! 1 Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Jeg foretrekker 3g Watchdog for mobildata og DroidStats for sms/min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå