Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den kan hente informasjonen fra kjernen/driverne til touchpanelet i en del tilfeller, men jeg er usikker på om det gjøres.

 

Noen enheter har jo fått "multitouch" ved hacking, dvs. muligheten til å gjenkjenne 1+1-touch, men ikke to separate uavhengige trykk.

Lenke til kommentar

Er sikkert noen som har spurt om dette før, men fant ingenting da jeg søkte i tråden.

 

Apps, som f.eks. Facebook-appen, Andriod Market, Latitude osv., funker ikke når jeg er på det mobile nettverket. De funker bare hvis jeg er koblet til trådløst.

 

Og når jeg syncer Facebook-kontaktene blir alle nummerene lagret med 47 foran isteden for +47, noe som gjør at det ikke går an å bruke noen av dem.

 

Noen forslag til hvordan jeg kan fikse disse tingene? Har en LG Optimus One/p500 hvis det er til hjelp.

 

Instillinger -> Trådløst og Nettverk -> Mobile Nettverk -> Data Aktivert [Check]

Burde fikse det.

 

Det med Facebook er en bug. Når den blir fikset derimot....er et veldig godt spørsmål.

Lenke til kommentar

Jeg har konstant dårlig lagringsplass og ser at det er endel applikasjoner som har data som tar mye plass. Finnes det en oversikt over hva som slettes hvis jeg velger å slette data for noen av disse appene?

 

Facebook for HTC Sense tar 13Mb

Facebook tar 4Mb

com.htc.socialnetwork.provider tar 8Mb

HTC Sense 2Mb

Dropbox 564kb

Medielagring 1Mb

 

Dette er altså hvor stor plass "Data" for disse appene tar, ikke selve appene.

 

Ser at kontaktlagringsområde tar 21Mb, la oss si at jeg har 600 kontakter med bilde synkronisert fra face, da vil det si at hvert kontaktbilde tar 30kb? er det mulig å komprimere bildene litt mer? Eller lagre dem på minnekortet?

Lenke til kommentar

Hver gang jeg forsøker å laste ned noe hos market.android.com får jeg meldingen "Det er ingen Android-telefoner tilknyttet kontoen. Logg deg på med en annen konto". Jeg er logget på med min gmail-konto når jeg forsøker å laste ned. Noen som vet hvordan dette kan løses? Håper det ikke har blitt spurt om dette tidligere i tråden. På forhånd takk for alle svar.

Lenke til kommentar

Hei, har nettopp skiftet leverandør fra netcom til OneCall og sliter med å få internett på telefonen min til å virke.

 

Telefonen min er en Motorola Droid 2 Global

Har lagt inn oppsettet for android telefoner fra siden til onecall, men ser ikke ut til å virke.

 

Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å virke?

 

Hilsen Thomas

Lenke til kommentar

Hei, har nettopp skiftet leverandør fra netcom til OneCall og sliter med å få internett på telefonen min til å virke.

 

Telefonen min er en Motorola Droid 2 Global

Har lagt inn oppsettet for android telefoner fra siden til onecall, men ser ikke ut til å virke.

 

Noen som vet hva jeg må gjøre for å få det til å virke?

 

Hilsen Thomas

 

Fant ut av det, hadde skrevet internett, sletta apn instillingene og la inn på nytt med internet så virka det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...