Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Takk, var det jeg regnet med. Da får jeg prøve å finne en custom rom jeg blir fornøyd med, men tror jeg sitter på¨gjerdet og venter på neste oppdatering direkte fra HTC (Desire HD). Den siste oppdateringen (23. des 2010) laget jo minst like mye rot som den fikset, og er trukket tilbake. Men ingen "godkjent" måte å nedgradere allerede oppdaterte telefoner (som min) :/

 

hvis du er ute etter en noenlunde stock rom så kan jeg anbefale cyanogenmod dette er en rom som er mer eller mindre stock, med mange forbedringer på både hastighet og bateritid

 

 

Takk for tipset, skal sjekke den ut.

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jada, bortsett fra Dialer-en, altså selve telefonprogrammet med dialpad og kontakter og slikt som, unnsyld uttrykket, suger balle. Men Det er jo bare å laste ned DialerOne eller andre alternativer fra Market. Telefonprogrammet til Google manglker nemlig *fortsatt* T9-søk i kontakter, og jeg klarer ikke tolke det annerledes enn at ingen av de som jobber med Android har mer enn ti kontakter i telefonlistene sine. For alle andre har nemlig anglen vært veldig åpenbar fa dag en.

Lenke til kommentar

Kan noen fortelle meg hvordan navigasjon til Google for mobilene er i forhold til Navigon til iPhone4?

Hvordan er det med kart? Er en del ute i verden og reiser mye, bruker navi`en i iPhone mye da.

Har sett formeg dette systemet til google ikke er så bra. Eller tar jeg feil?

 

Har som sakt en jailbreaket iPhone4, og laster inn kartene som trengs etter der jeg reiser(tar ca 1,8Gb for hele Europa, eller ca samme plass for hele USA, enkelt og greit. Trenger ikke å være på internett og laste ned dyr data trafikk).

Lenke til kommentar

Noen som har testet WhoIsCalling til android? Er noe usikker på om det fungerer til android.

På iPhone fungerer det 100% og et av mine favoritt apps.

 

 

Hva er WhoIsCalling?

Når hoen ringer deg og innringer ikke ligger i din adressebok, så vil programmet (mens det ringer) søke etter nummer i diverse telefonnummer-databaser på internet og gi deg navnet på firma/person FØR du tar telefonen(et par ring). Du vil også få muligheten til å legge inn nummeret m/navn i din adressebok etterpå. Programmet kan også startes opp manuellt og da kan du legge inn et navn eller telefonnummer og søke etter dette.

Lenke til kommentar

Navigon til android da vet du ;)

Ok, og da legger det seg på minne kortet, og ikke på mobilens interne minne.

 

Må se litt mer på den navigasjonen der ja.

 

Den tar litt plass på internminnet, men kart og den biten ligger på sd kortet.

 

Mulig de har fått mer over på SD kortet siden den versjonen eg har.

Lenke til kommentar

Gulesider-appen til Android gjør det, men den var ALT for treig til å brukes. Tok gjerne 5-10 sekunder før den klarte å søke opp nummer, og da har jo innringeren stort sett lagt på likevel.

Brukte du appen med 3G eller wifi? Personlig har jeg bare brukt den med wifi og da har det bare tatt 2-3 sekunder for å få opp hvem som ringer.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...