JohnRichard Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 (endret) Takk, var det jeg regnet med. Da får jeg prøve å finne en custom rom jeg blir fornøyd med, men tror jeg sitter på¨gjerdet og venter på neste oppdatering direkte fra HTC (Desire HD). Den siste oppdateringen (23. des 2010) laget jo minst like mye rot som den fikset, og er trukket tilbake. Men ingen "godkjent" måte å nedgradere allerede oppdaterte telefoner (som min) :/ hvis du er ute etter en noenlunde stock rom så kan jeg anbefale cyanogenmod dette er en rom som er mer eller mindre stock, med mange forbedringer på både hastighet og bateritid Takk for tipset, skal sjekke den ut. Endret 9. februar 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. februar 2011 Del Skrevet 9. februar 2011 Den er veldig lite lik "stock" HTC Sense. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Er vel Sense som er lite lik «stock» vanilje Android :-P Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg bruker ikke Sense, men Launcher Pro Plus (selv om jeg har HTC). Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det er bare launchern du har endret. Du har fortsatt mye Sense. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Det har du rett i, ja. Men håper jo at standard-appplikasjonene til Google holder mål? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jada, bortsett fra Dialer-en, altså selve telefonprogrammet med dialpad og kontakter og slikt som, unnsyld uttrykket, suger balle. Men Det er jo bare å laste ned DialerOne eller andre alternativer fra Market. Telefonprogrammet til Google manglker nemlig *fortsatt* T9-søk i kontakter, og jeg klarer ikke tolke det annerledes enn at ingen av de som jobber med Android har mer enn ti kontakter i telefonlistene sine. For alle andre har nemlig anglen vært veldig åpenbar fa dag en. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 10. februar 2011 Del Skrevet 10. februar 2011 Jeg skulle fått tak i vanilla 2.2 ROM, henta alle originale apps som HTC har bytta med Sense apps, og fått mobilen så lik Nexus One som mulig i brukeropplevelse, men med tastatur. BEste fra to verdener Lenke til kommentar
DroidOle Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Litt fredagsunderholdning: http://www.engadget.com/2011/02/10/verizon-iphone-hits-the-streets-fails-to-gather-crowds-video/#disqus_thread Hadde noen klappet for meg når jeg kom i en butikk for og kjøpe meg ny mobil hadde jeg snudd i døren Endret 11. februar 2011 av DroidOle 1 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Er det mulig å få tak i Nexus One 2.2 ROM? Stock ROM altså. For å få vanilla widgets og programmer, istedet for de forbanna Sense-greiene. Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) Usikker på om det støttes av telefonen din, men Rom manager (på market, lagt ut av Clockwork) på min nexus en har stock 2.2 som en av de nedlasbare ROMene. Endret 13. februar 2011 av madsc90 Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Okei, skal se på xda også. Vil bare ha widgets, kjører jo vanilla 2.2 launcher allerede så. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Kan noen fortelle meg hvordan navigasjon til Google for mobilene er i forhold til Navigon til iPhone4? Hvordan er det med kart? Er en del ute i verden og reiser mye, bruker navi`en i iPhone mye da. Har sett formeg dette systemet til google ikke er så bra. Eller tar jeg feil? Har som sakt en jailbreaket iPhone4, og laster inn kartene som trengs etter der jeg reiser(tar ca 1,8Gb for hele Europa, eller ca samme plass for hele USA, enkelt og greit. Trenger ikke å være på internett og laste ned dyr data trafikk). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Navigon til android da vet du Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Navigon til android da vet du Ok, og da legger det seg på minne kortet, og ikke på mobilens interne minne. Må se litt mer på den navigasjonen der ja. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Noen som har testet WhoIsCalling til android? Er noe usikker på om det fungerer til android. På iPhone fungerer det 100% og et av mine favoritt apps. Hva er WhoIsCalling? Når hoen ringer deg og innringer ikke ligger i din adressebok, så vil programmet (mens det ringer) søke etter nummer i diverse telefonnummer-databaser på internet og gi deg navnet på firma/person FØR du tar telefonen(et par ring). Du vil også få muligheten til å legge inn nummeret m/navn i din adressebok etterpå. Programmet kan også startes opp manuellt og da kan du legge inn et navn eller telefonnummer og søke etter dette. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Gule Sider har akkurat det du spør etter 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Gulesider-appen til Android gjør det, men den var ALT for treig til å brukes. Tok gjerne 5-10 sekunder før den klarte å søke opp nummer, og da har jo innringeren stort sett lagt på likevel. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Navigon til android da vet du Ok, og da legger det seg på minne kortet, og ikke på mobilens interne minne. Må se litt mer på den navigasjonen der ja. Den tar litt plass på internminnet, men kart og den biten ligger på sd kortet. Mulig de har fått mer over på SD kortet siden den versjonen eg har. Lenke til kommentar
-sprut- Skrevet 14. februar 2011 Del Skrevet 14. februar 2011 Gulesider-appen til Android gjør det, men den var ALT for treig til å brukes. Tok gjerne 5-10 sekunder før den klarte å søke opp nummer, og da har jo innringeren stort sett lagt på likevel. Brukte du appen med 3G eller wifi? Personlig har jeg bare brukt den med wifi og da har det bare tatt 2-3 sekunder for å få opp hvem som ringer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå