Jotun Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Det er jo passe latterlig hvis man kan omgå hele greia med å skrive null som passord. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Man får vel ikke skrevet inn koden på nytt hvis man har prøvd så mange ganger at man må svare på det spørsmålet Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Jo, men poenget her var vel at passordet kan omgås ved bruk av "null" som passord når man skal låse opp telefonen vha google. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Noen som har opplevd at man ikke får beskjed når man får melding. Den blir bare liggende der og man må manuelt sjekke? HTC Desire HD. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 (endret) Har du v1.72.xxx? Den kom lille julaften, og har denne feilen. Oppdateringen er trukket tilbake, og ingen ny/rettelse er kommet. Endret 28. januar 2011 av JohnRichard Lenke til kommentar
discostu Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har du v1.72.xxx? Den kom lille julaften, og har denne feilen. Oppdateringen er trukket tilbake, og ingen ny/rettelse er kommet. Jess, det kan se slik ut Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Da er du ikke alene. Samme selv. Men regner med det kommer en fiks etterhvert, og lever i troen på at den fiksen er Android 2.3 Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 Har du v1.72.xxx? Den kom lille julaften, og har denne feilen. Oppdateringen er trukket tilbake, og ingen ny/rettelse er kommet. Jess, det kan se slik ut Da er du ikke alene. Samme selv. Men regner med det kommer en fiks etterhvert, og lever i troen på at den fiksen er Android 2.3 Sjekk her Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 En ting jeg alltid har lurt på, vedr. Facebook-app'en til Android, er hva varsler gjør godt for. Ofte når jeg starter Facebook-app'en på mobilen så dukker det opp varsler i statusbaren om f.eks. venneforespørsler og meldinger. Burde ikke disse varslene ha dukket opp uten at jeg startet selve Facebook-app'en? Burde det ikke være en prosess som kjøres i bakgrunnen av OS'et og gir meg disse varslene med en gang? Jeg bruker ingen automatisk task-killer heller... Noen andre som opplever dette, og/eller eventuelt har en løsning? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hva om du putter den som widget på homescreen, får du da notifications? Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Hva om du putter den som widget på homescreen, får du da notifications? Nei... :/ Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Har ikked et bare med synkronisering å gjøre? Jeg fikk denslags varsler i statusbar mens jeg fortsatt brukte Facebook, og hadde slått på synkronisering. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Tydeligvis ikke. Har skrudd på alt av synkronisering jeg kan finne. Inne i Facebook-app'en har jeg gjort varsler aktive, samt haket av i alle de forskjellige typer av varsler. Varsler dukker fortsatt bare opp i det øyeblikket jeg åpner Facebook-app'en. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 anbefaler Handcent SMS. mye bedre enn sms-appen som følger med HTC mobiler. og rett i det angående sync og facebook. den må være på. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 har et problem med min DHD 2.2. bruker Launcher Pro. brukt det hele tiden. Men for en stund siden så begynte android å mase om hvilken launcher jeg vil bruke hver gang jeg trykker på home. Det skjer alltid hvis jeg har dratt ned notificationbaren eller holdt inne home-knappen. Har fått bekreftet at det ikke er Launcher pro sitt problem. Noen som har hatt lignende problem? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Når du skal velge hvilken skjerm du skal bruke etter du trykker home-knappen, så kan du vel hake av for hvilken du skal sette som standard? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) www.youtube.com/android folkens! edit: too late. Endret 2. februar 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Får noen til å logge inn på Android Market på nett? Får bare invalid request... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 www.youtube.com/android folkens! edit: too late. What? Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Jeg hadde ikke noe problem og jeg stakk innom så fort android.market.com var synlig :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå