Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Andre som har problemer med kamera-applikasjonen? Jeg kjører 2.2 (Froyo) på min Desire HD.

Symptomer: svart skjerm, ingen respons.

 

Firmware reset løste problemet på min Desire HD (ihvertfall midlertidig).

Henvendte meg til HTC customer support og fikk faktisk innvilget DOA-sak.

Dette var før jeg forsøkte en firmware reset som siste forsøk på å rette feilen.

 

Til orientering så har HTC faktisk 14 dagers DOA-frist.

Apple f.eks. har kun 7 dagers DOA-frist(!)

 

Edit: Apple har ikke 7 dagers DOA. Hva som som faktisk stemmer vet jeg ikke.

Endret av martingee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter med oppsettet nedenfor, som jeg til å begynne med skal mer eller mindre kopiere. Er det noen som har greie på Desktop VisualiseR?

 

Jeg skal legge inn design, favourite osv, men sliter med at de tar opp for mye plass i høyden. Jeg kan endre litt på hvor store ikonene skal være, men i den riktige størrelsen blir de veldig høye, de tilsvarer tre slike ikoner i høyden ettersom det er mye tomrom over og under.

 

Ikon-filene er det ikke noe galt med, de har "designeren" lastet opp og det er de han bruker.

post-211659-0-49006100-1295647074_thumb.png

Endret av Lekr
Lenke til kommentar

En annen ting jeg lurer på - folk legger ut bakgrunnsbilder som er på høykant, men så vidt jeg har skjønt det må bildene ligge siden de skal dekke alle hjemmeskjermene. Selv om man bare har én, jeg testet det.

 

Hva gjør man med det, hvordan får man bruke disse bildene som er på høykant?

Lenke til kommentar

Litt ironisk at DOA (dead on arrival) kan ha noe særlig lenger frist enn at du tar den ut av esken :p

 

Nja. Produksjonen av alt som har silisium i seg kan gå bra, dårlig eller nesten bra.

I nesten bra tilfellene kan det være at noen transistorer er av så dårlig kvalitet at de går i stykker etter litt bruk. Det kan hende denne transistoren kun brukes når man tar et bilde, eller endrer på en innstilling. Da er det godt mulig man ikke får denne feilen med en gang man slår på telefonen, men kanskje når man tar sitt 5. bilde, eller skur av automatisk baklys for 2. eller 3. gang.

Lang DOA på smarttelefoner er mer eller mindre et must.

Lenke til kommentar

Litt ironisk at DOA (dead on arrival) kan ha noe særlig lenger frist enn at du tar den ut av esken :p

 

Nja. Produksjonen av alt som har silisium i seg kan gå bra, dårlig eller nesten bra.

I nesten bra tilfellene kan det være at noen transistorer er av så dårlig kvalitet at de går i stykker etter litt bruk. Det kan hende denne transistoren kun brukes når man tar et bilde, eller endrer på en innstilling. Da er det godt mulig man ikke får denne feilen med en gang man slår på telefonen, men kanskje når man tar sitt 5. bilde, eller skur av automatisk baklys for 2. eller 3. gang.

Lang DOA på smarttelefoner er mer eller mindre et must.

Takk for infoen. Jeg har aldri tenkt i de baner før, men innlegget mitt var jo ment som en fleip. De fleste produsenter vil vel aller helst fraskrive seg mest mulig ansvar så tidlig som mulig :-)

Lenke til kommentar

Sitter med oppsettet nedenfor, som jeg til å begynne med skal mer eller mindre kopiere. Er det noen som har greie på Desktop VisualiseR?

 

Jeg skal legge inn design, favourite osv, men sliter med at de tar opp for mye plass i høyden. Jeg kan endre litt på hvor store ikonene skal være, men i den riktige størrelsen blir de veldig høye, de tilsvarer tre slike ikoner i høyden ettersom det er mye tomrom over og under.

 

Ikon-filene er det ikke noe galt med, de har "designeren" lastet opp og det er de han bruker.

Bumper, kan du gi meg navn på alle widgets og programmer du bruker for å få det slik?

Lenke til kommentar

Noen som har et ikon til Barcode Scanner som passer som dock-ikon når man har LP? Altså i samme farge som de andre ikonene, gråhvit/transparent. Mangler bare Barcode Scanner for å få alt komplett.

 

Jeg er ikke dreven på å lage det her selv. Hvis du ikke har dette selv, har du en god link? Jeg har googlet.

Lenke til kommentar

Hei, jeg har Sony Ericsson Xperia X10 mini og har et problem! jeg hadde kode(mønster kode) for så ingen kunne komme inn på mobilen! men idag så prøvde noen så mange ganger at jeg måtte svare på et spørsmål som jeg ikke husker svaret på :( jeg har jo laget svaret selv men det har jeg jo selvfølgelig glemt :( så det jeg lurer på er om det finnes noen måter og få åpnet den på ?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Heroen min kunne låses opp med Google-epost og matchende passord, usikker på om det også gjelder SE's telefoner

JA hadde en Hero selv . men på SE telefonene er Google-eposten og passoret erstattet med et slags Hemmelig spørsmål som du lager svar på selv, og det husker jeg jo selfølgelig ikke hva jeg valgte den gangen :(

Lenke til kommentar

Gulesider-appen har blitt gjort om til en 1881-app, men er fortsatt gratis (det finnes også en app fra 1881 som koster penger). Skulle tro den viste numre, og ikke reklame. Du kan sannsynligvis velge i innstillinger i programmet om boksen skal komme opp på toppen eller bunnen. De har ikke plassert den der for å forhindre ringing, men på default android ligger den under knappene, og er ikke i veien. De har vel ikke testa den på Desire og sett at den er over knappene der (eller satt den til å være på toppen der).

 

Hei, jeg har Sony Ericsson Xperia X10 mini og har et problem! jeg hadde kode(mønster kode) for så ingen kunne komme inn på mobilen! men idag så prøvde noen så mange ganger at jeg måtte svare på et spørsmål som jeg ikke husker svaret på :( jeg har jo laget svaret selv men det har jeg jo selvfølgelig glemt :( så det jeg lurer på er om det finnes noen måter og få åpnet den på ?

Et kjapt google-søk ga meg denne linken som sier at det funker å skrive null som passord. Du kan jo prøve det. Hvis ikke det funker, kan det dessverre være at du må ta en factory reset, som sletter all data på mobilen, og setter den tilbake som da den var ny.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...