Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tester Swype om dagen, ganske imponerende :)

 

Krever det ikke ca 30 MB med plass på telefonen?

Nix :)

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1278571&st=0&gopid=16624898entry16624898

 

Er det mulig å få linux inn på den eller noe? Syns jeg leste det et sted...

Har sett linux på nexus one. :yes:

 

Android er basert på Linux.

Endret av cecolon
Lenke til kommentar

Er det mulig å få linux inn på den eller noe? Syns jeg leste det et sted...

Det var snakk tidlig i prosessen om MeeGo (som er linux) og Ubuntu. Om det blir en realitet så blir det bra. :D

 

cecolon: Men Android ER ikke linux (i den GNU/Linux-forstanden de fleste knytter opp mot ordet i hvert fall).

 

Inkompabilitet med OpenGL drivere mellom Androids VM og X er f.eks. et stort hinder for å gjøre noe native. Det er en grunn til at mange "Installer Debian på din XXX"-guidene bruker VNC.

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål nå som vi er flere her i huset som har en Android telefon.

 

Kan en bruke de kjøpte programmene på flere enheter?

 

på ipdoene som er her i hus så kan jeg jo legge inn programmer og spill som er kjøpt på opp til fem enheter, er noe slikt mulig på Android også?

 

Du kan ha det på så flere enheter, men da må alle bruke samme gmail/google-konto på telefonen... Neppe spesielt aktuelt?

 

/Espen

Lenke til kommentar

Et lite spørsmål nå som vi er flere her i huset som har en Android telefon.

 

Kan en bruke de kjøpte programmene på flere enheter?

 

på ipdoene som er her i hus så kan jeg jo legge inn programmer og spill som er kjøpt på opp til fem enheter, er noe slikt mulig på Android også?

 

Du kan ha det på så flere enheter, men da må alle bruke samme gmail/google-konto på telefonen... Neppe spesielt aktuelt?

 

/Espen

 

Ja det blir uaktuelt, vil helst ha min epost og mine kontakter på min telefon, ikke spredd rundt på alle telefonene her i hus...

 

Dumt de ikke har en lignende mulighet til dette på en bra måte slik som på iphone/ipod.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Om jeg oppretter en google konto som jeg velger å legge inn på alle tre android telefonene som er her i hus. Hvordan kan jeg da velge at det er denne som skal brukes i marked slik at jeg får de programmene som er kjøpt over på alle tre enhetene?

 

Jeg vil selvsagt at de skal ha egne google kontoer også pga synkronisering av kontakter og ikke minst epost, men vil altså at der er en felles konto som brukes i marked.

 

Er dette mulig, eventuelt hvordan?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...