inaktiv000 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 Tester Swype om dagen, ganske imponerende Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Tester Swype om dagen, ganske imponerende Krever det ikke ca 30 MB med plass på telefonen? Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 Er det mulig å få linux inn på den eller noe? Syns jeg leste det et sted... Har sett linux på nexus one. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2010 (endret) Tester Swype om dagen, ganske imponerende Krever det ikke ca 30 MB med plass på telefonen? Nix https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1278571&st=0&gopid=16624898entry16624898 Er det mulig å få linux inn på den eller noe? Syns jeg leste det et sted... Har sett linux på nexus one. Android er basert på Linux. Endret 12. desember 2010 av cecolon Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 Er det mulig å få linux inn på den eller noe? Syns jeg leste det et sted... Det var snakk tidlig i prosessen om MeeGo (som er linux) og Ubuntu. Om det blir en realitet så blir det bra. cecolon: Men Android ER ikke linux (i den GNU/Linux-forstanden de fleste knytter opp mot ordet i hvert fall). Inkompabilitet med OpenGL drivere mellom Androids VM og X er f.eks. et stort hinder for å gjøre noe native. Det er en grunn til at mange "Installer Debian på din XXX"-guidene bruker VNC. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Et lite spørsmål nå som vi er flere her i huset som har en Android telefon. Kan en bruke de kjøpte programmene på flere enheter? på ipdoene som er her i hus så kan jeg jo legge inn programmer og spill som er kjøpt på opp til fem enheter, er noe slikt mulig på Android også? Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Et lite spørsmål nå som vi er flere her i huset som har en Android telefon. Kan en bruke de kjøpte programmene på flere enheter? på ipdoene som er her i hus så kan jeg jo legge inn programmer og spill som er kjøpt på opp til fem enheter, er noe slikt mulig på Android også? Du kan ha det på så flere enheter, men da må alle bruke samme gmail/google-konto på telefonen... Neppe spesielt aktuelt? /Espen Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Et lite spørsmål nå som vi er flere her i huset som har en Android telefon. Kan en bruke de kjøpte programmene på flere enheter? på ipdoene som er her i hus så kan jeg jo legge inn programmer og spill som er kjøpt på opp til fem enheter, er noe slikt mulig på Android også? Du kan ha det på så flere enheter, men da må alle bruke samme gmail/google-konto på telefonen... Neppe spesielt aktuelt? /Espen Ja det blir uaktuelt, vil helst ha min epost og mine kontakter på min telefon, ikke spredd rundt på alle telefonene her i hus... Dumt de ikke har en lignende mulighet til dette på en bra måte slik som på iphone/ipod. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 (endret) Burde vel være mulig å lage en google konto som ikke har kontakter eller mail og bruke på flere enheter? Kan man ikke synke flere kontoer på en enhet? Endret 15. desember 2010 av Jotun Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Burde vel være mulig å lage en google konto som ikke har kontakter eller mail og bruke på flere enheter? Kan man ikke synke flere kontoer på en enhet? Joda, men da må jeg jo likevel kjøpe programmene/spillene på nytt. Men er noe å vurdere til fremtidige kjøp, absolutt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Ja.... appmonster på de du har kjøpt og ny konto på nye kjøp. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Liten dump her.. Skal selge mobilen og vil fjerne ALL data fra både SD-kortet og selve mobilen. Hvordan får jeg til dette? Holder det med en vanlig formatering på SD-kortet og factory reset på telefonen? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Burde holde det ja. Hvis den er roota så kan du jo også kjøre en full wipe fra recovery. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Noen med Nexus 1 som har prøvd en Gingerbread rom? Noen anbefalte? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Om jeg oppretter en google konto som jeg velger å legge inn på alle tre android telefonene som er her i hus. Hvordan kan jeg da velge at det er denne som skal brukes i marked slik at jeg får de programmene som er kjøpt over på alle tre enhetene? Jeg vil selvsagt at de skal ha egne google kontoer også pga synkronisering av kontakter og ikke minst epost, men vil altså at der er en felles konto som brukes i marked. Er dette mulig, eventuelt hvordan? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Den eneste løsningen jeg kan se for meg er å legge inn "Market-brukeren" på Mobilen, skaffe det du trenger av programmer, så bytte Google-bruker på alle enhetene. Programmene forblir på mobilen. Men jeg tolker det som piratkopiering av programvare. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 What? Det er da lov å benytte programvaren du har kjøpt hvor du vil? Dine enheter? Står ingenting når eg kjøper programmene at det kun kan brukes på en enhet. Truuuuur eg Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Kan du ikke synce flere gmail kontoer? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 (endret) Kan du ikke synce flere gmail kontoer? Er jeg faktisk ikke sikker på Men hvis nei; må man nok gjøre som jeg beskrev i forrige innlegg. Fortell meg; er det du som skal bruke alle tre mobilene, men med forskjellige Google-brukere? Endret 10. januar 2011 av Khaffner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå