Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker ikke Nexus-layouten, jeg foretrekker egentlig vanilla Cupcake. Det er stilrent, som Linux-baserte ting skal være imo :)

 

Kjente jeg ble litt spent på hva du mener er bedre med "layout" på Cupcake i forhold til "Nexus-layout" (mener du Android 2.2?). De funksjonelle forskjellene er ikke akkurat store i GUI, men Froyo ser mange ganger bedre og mer gjennomført ut enn Cupcake

*BILDE*

Dette. Det er så rent å minimalistisk som jeg kan ha det uten å få for lite

 

Ok, som sagt ser jeg ingen større forskjeller, men jeg må jo si jeg synes den transparente docken som ble innført i senere androidversjoner er mange ganger mer stilren enn dette... Den grå knappen som var der før gir meg mareritt ;) Hver sin smak

Lenke til kommentar

*SNIP*

*SNIP*

 

Ok, som sagt ser jeg ingen større forskjeller, men jeg må jo si jeg synes den transparente docken som ble innført i senere androidversjoner er mange ganger mer stilren enn dette... Den grå knappen som var der før gir meg mareritt ;) Hver sin smak

Men halla, jeg er stuck med X10 UI, som er ganske så fælt og ensformig. Android er jo om åpenhet, og det er ikke spesielt åpent fra SE sin side.

 

På magicen min vil jeg gjerne ha Sense.

Lenke til kommentar

Jeg har planer om å legge alle kontaktene mine som Google-kontakter nå før jeg skal bytte telefon.

 

Men hvordan har dere løst dette med profilbilder? De er jo 64x64 pixler hos Google (og de komprimeres til dette automatisk). Det ser helt jalla ut når folk ringer til meg på Tattooo'en, så det blir vel enda mer jall på en Desire HD...?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...