Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unnskyld for det som følger.

 

FAEN HELVETTES DRITTFAEN I SATAN! X10 Mini Pro med "the process com.android.phone has stopped unexpectedly. please try again" konstant. Greit nok, prøve factory reset?

 

TROR DU FAEN IKKE SE har fjerna Factory Reset knappen? HVA FAEN er galt med dem?

 

Done.

Lenke til kommentar

Faen for no søppel. Betalte 100 spenn for spotify på mobilen, men er mange låter hvor det står at de ikke er tilgjengelig i denne regionen.

 

Det får du nesten skylde på plateselskapene, som tviholder på regionale kontrakter... Det er hverken Android eller Spotify sin skyld, så du er vel uansett i feil tråd.

 

/Espen

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Faen for no søppel. Betalte 100 spenn for spotify på mobilen, men er mange låter hvor det står at de ikke er tilgjengelig i denne regionen.

 

Det får du nesten skylde på plateselskapene, som tviholder på regionale kontrakter... Det er hverken Android eller Spotify sin skyld, så du er vel uansett i feil tråd.

 

/Espen

 

Hiv Spotyvfy og bruk Tinyshark i stedet.

Lenke til kommentar

Faen for no søppel. Betalte 100 spenn for spotify på mobilen, men er mange låter hvor det står at de ikke er tilgjengelig i denne regionen.

 

Det får du nesten skylde på plateselskapene, som tviholder på regionale kontrakter... Det er hverken Android eller Spotify sin skyld, så du er vel uansett i feil tråd.

 

/Espen

 

Hiv Spotyvfy og bruk Tinyshark i stedet.

 

Og så er det jo et spørsmål om funksjonalitet da, lar tinyshark deg ha offline spillelister? Eller kan jeg ikke høre på musikk mens jeg er ute og flyr, eller roamer i utlandet? Dessuten stilles det vel noen spørsmål ved lovligheten til Grooveshark...

 

/Espen

Lenke til kommentar

Faen for no søppel. Betalte 100 spenn for spotify på mobilen, men er mange låter hvor det står at de ikke er tilgjengelig i denne regionen.

 

Det får du nesten skylde på plateselskapene, som tviholder på regionale kontrakter... Det er hverken Android eller Spotify sin skyld, så du er vel uansett i feil tråd.

 

/Espen

 

Hiv Spotyvfy og bruk Tinyshark i stedet.

 

Ah, takker. Grooveshark har jeg aldri hørt om. Skal sjekke det ut. Spiller den av offline playlists?

Lenke til kommentar

Grooveshark har i hvertfall _forferdelig_ mye dårligere lydkvalitet en spotify. Helt uaktuelt for min del i hvertfall.

 

Prøvde kjapt både grooveshar og tinyshark nå (uten at de hadde noen sammenheng, trodde man kunne koble sammen brukerne og spillelistene)

 

Sugde ballz begge to, holder meg til spotify gitt. Tinyshark sugde jo helt vilt. Fikk det ikke til å fungere engang.

Lenke til kommentar

Tinyshark sugde jo helt vilt. Fikk det ikke til å fungere engang.

 

Heh... Hvordan vet du at det suger når du ikke har prøvd det?

 

Jeg prøvde det, men trodde det ville fungere som spot. at man lagde spillelister i grooveshark og koblet opp dette mot tinyshark.

 

Fikk forøvrig tilslutt til å spille en låt, men ubrukelig siden den ikke har offline playlist. Gikk treigt generelt også.

Lenke til kommentar

Har forsåvidt alltid tilgang på mobilnett, men trekker jo endel batteri å buffre hver eneste sang.

Nei, drar på rimi og kjøper spotify premium etterpå : b

 

Problemet er ikke at man ikke har tilgang til mobilnettet, problemet oppstår når man sitter på t-banen (kun edge), rusler rundt i byen er på treningsstudio eller andre steder for det er mange andre som bruker nettet samtidig. Skal ikke mye til før det bli hakking i spillinga.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...