Ed Hunter Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Andre som blir belastet 100kr etter kjøp eller refund av apps på marked? Riktignok reservert beløp, men ser voldsom ut.. Håper det ordner seg snarest. Endret 4. november 2010 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har ikke turt å prøve å kjøpe noe der enda etter alle disse historiene om -100 eller -200 kroner trekk. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Har ikke fått feil betaling da jeg kjøpte noe Anywho Har et problem med Nexusen min. Hver kveld setter jeg den i en cradle og med Tasker så går den automatisk i klokkemods. Når jeg våkner så er den fortsatt i klokkemodus, men jeg må velge standarprogrammer på nytt, skrive pin og velge tastatur på nytt, så jeg vet den får force restart (eller hva vi skal kalle det). Noen som har hatt noe lignende? kjører nyeste CM. problemet kom etter at jeg installerte en nightly build for litt sida. Lenke til kommentar
Lanzoni Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fikk min første Android telefon igår og mangler tydligvis java for å komme på nettbanken. Noen tips? Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Tror ikke det går an å fikse. Du kan alltids bruke feks logmein for å fjernstyre en PC via mobilen og logge inn på nettbanken via den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 (endret) Noe som er ganske ironisk, siden de fleste android apps skrives i Java Men nettleserne kan ikke bruke det pga masse krangling mellom Google og Oracle og Sun. Blir visst rettssak snart også. Endret 4. november 2010 av Bytex Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Går det ann å streame filmer og serier fra pcen til en android telefon? Tileggsspørsmål dersom det viser seg og være værre enn jeg tror. Hvilket program konverterer filmer best til bruk på telefon? Prøv Gmote. Fungerer perfekt på min Desire. Med Gmote kan du også bruke skjermen som touchpad på PC-en, og du kan "fjernstarte" media-filer på datamaskinen. Edit: link ehhh- den mulighete var ikke der sist jeg brukte Gmote. Noen av kommentarene i Market tyder på at Gmote bare streamer råe filer uten å konvertere. Dette ville føre til problemer fordi de fleste av filene på min PC er .avi etc, som ikke støttes av telefonens vanlige mediespiller. Kan du streame en .avi fil rett fra Gmote og spille den av på telefonen? Det har du helt rett i. Jeg hadde bare prøvd noen få filer, men ser nå at mange formater ikke støttes. Det beklager jeg på det groveste! Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noe som er ganske ironisk, siden de fleste android apps skrives i Java Men nettleserne kan ikke bruke det. Ikke så veldig rart. Syntaksen er lik, men Dalvik er ikke det samme som JVM. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noe som er ganske ironisk, siden de fleste android apps skrives i Java Men nettleserne kan ikke bruke det pga masse krangling mellom Google og Oracle og Sun. Blir visst rettssak snart også. Er ikke java open source? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noe som er ganske ironisk, siden de fleste android apps skrives i Java Men nettleserne kan ikke bruke det pga masse krangling mellom Google og Oracle og Sun. Blir visst rettssak snart også. Er ikke java open source? Jo, og Oracle mener Google ikke følger deres definisjon av Open Source. (De vil ha kontrollen selv) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Google har penger, syns de kan kjøpe opp alt som heter Java 3 Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Fikk min første Android telefon igår og mangler tydligvis java for å komme på nettbanken. Noen tips? Banken har ikke en egen link for mobiler da? På PC-en bruker jeg http://www.skandiabanken.no, på mobilen(Hero) bruker jeg http://m.skandiabanken.no Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 ...og for oss med litt over snittet interesse for android, så lanseres det i dag G-mail tema med vår grønne venn 1 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Nice! Tatt i bruk. Det var jo så lyst og fint. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er det mulig å fikse så man får send knapp i sms-appen når man holder telefonen horisontalt ? (HTC Desire m. 2.2.) Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Er det mulig å fikse så man får send knapp i sms-appen når man holder telefonen horisontalt ? (HTC Desire m. 2.2.) Linker til eget innlegg i en annen tråd. /Espen 1 Lenke til kommentar
laurell Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 http://www.xda-developers.com/android/the-view-on-task-managers-for-android/ Lenke til kommentar
lolole Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Hei Har testet LaucherPro, men får ikke fjernet skrivebordelementer og snarveier fra hjemmeskjermen :S Noen som kan fortelle meg hvordan dette gjøres, regner med at det er ganske enkelt... Takk :-) Lenke til kommentar
TucknDar Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Har testet LaucherPro, men får ikke fjernet skrivebordelementer og snarveier fra hjemmeskjermen :S Noen som kan fortelle meg hvordan dette gjøres, regner med at det er ganske enkelt... Gjør et langt trykk på elementet eller snarveien, så vil du få muligheten til å flytte det eller fjerne det ved å legge det i søppelkassen nederst. Dersom du holder element/snarvei lenge over søppelkassen, vil du også få mulighet til å avinstallere Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 6. november 2010 Del Skrevet 6. november 2010 Er som alle andre skrivebordsmiljøer, holde fingeren på elementet, så drar du den på den lille søppelbøtta. Hvis ikke det fungerer kan du prøve å reinstallere Launcher Pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå