krister461 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Nå har Heroen min prøvd å oppdatere appen Dominoes i ca. 1 uke nå og begynner å bli litt lei... Hvordan stopper man det når den har begynt å innstallere? Slett market cache, evt. installer den på nytt vha AppMonster eller Appbrain. Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ok, er sikkert litt n00b nå, men hvordan sletter man cachen? Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Ok, er sikkert litt n00b nå, men hvordan sletter man cachen? Går utifra følgende metode bør gjøre susen: Innstillinger - Applikasjoner - Installerte applikasjoner - Marked - Fjern buffer Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Meny -> Innstillinger -> Applikasjoner -> Administrer applikasjoner -> Scroll ned og velg Marked -> Fjern hurtiglager Det er ihvertfall oppskriften på Desire, men regner med det nogenlunde likt på Hero. Edit: Slått på målstreken Endret 15. oktober 2010 av learntofly Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Takk for tipset, men det var ikke det som gjorde at jeg fikk det vekk: først av-installerte jeg det via appbrain,men det var der enda, så jeg installerte det igjen via pcen og da forsvant det da jeg av-installerte det skal ikke være lett... Lenke til kommentar
stkris Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg kjører nå Android 2.2.1 på min Milestone. Alt ser ut til å fungere bra bortsett fra at jeg ikke får koblet til min egen WLAN-ruter. Det er en lekket ALPHA av 2.2 som G.O.T. har mekket til: G.O.T Froyo for Milestone Kjekt å ha. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Er det flere enn meg som ikke får lasta ned noe fra Market? Edit: NM, må ha vært pga en slags sperre jeg har fått på abonnementet pga for mye internettbruk :/ Funka når jeg fikk aktivert wifi tether, mulig jeg har gått rundt en slags lås. Endret 18. oktober 2010 av Baltazar Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg har slitt med marked siden i går kveld. Fremdeles får jeg ikke oppdatert eller lastet ned noe. Får bare beskjed om at nedlastingen mislyktes, prøv igjen senere. Har HTC Tattoo med 1.6 Lenke til kommentar
stkris Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg tror Google har en bug i Market. Har vært slik siden vi fikk lov til å kjøpe apps. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Google sin utfordring er at de opererer med forskjellige versjoner av AndroidOS. Jeg fikk plutselig opp apps i Market som bare støttes på 2.1 og 2.2, mens jeg har 1.6 - tror det er skjedd noe i forhold til identifisering av mitt OS og market den/de siste dagen(e)..? Fungerer fremdeles ikke her, etter clear cache (market) og soft reset. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Får meg ett 16GB minnekort i løpet av noen dager,for anledningen har eg tenkt å gå over til en ROM uten sense. Noen som har noen anbefalinger ? Har ihvertfall fått ned neg at det nest populære(?) er sånn roughly: DeFroST OpenDesire CyanogenMOD 6 Nightly CyanogenMOD 6 AOSPDesire QuantumROM Stikkordet for min del er at det skal vere kjappt og stabilt Endret 19. oktober 2010 av Mala Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 CyanogenMOD har jeg positiv erfaring med Kjører nightly selv, merket ikke noe forkskjell etter jeg gikk over til det Hva med å prøve alle sammen i løped av noen timer? Ha noe annet å gjøre mellom flashinger osv da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Fannt en litt intressant ROM inne på Modaco, [ROM]N.S.A.Brushed.2010-10-12.FF MoDaCo Exclusive Release 105 MB Basic, Clean, Senseless Rom, N.S.A.Brushed.2010-10-12.FF MoDaCo Exclusive Release 105 MB Basic, Cle Blottet for alt av bloathware, og rein som bare det. Skriker ihvertfall "Prøv meg" for min del ihvertfall Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 (endret) Men den har a2sd+, noe som er meningsløst for en ROM med så liten /system størrelse, i hvert fall nå som vi kan styre med partisjonsstørrelsene som vi vil. Er det noe jeg ikke vil tukle med, så er det a2sd+, fikk nok av det da jeg hadde en Dream. Endret 19. oktober 2010 av NgZ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dette har sikkert blitt spurt om mange ganger her, men føler ikke for å lese igjennom 144 sider Får meg (forhåpentligvis...) en Desire HD straks, og lurte på om dere kan nevne det dere syns er must-have apps og spill ? Eller er jeg i feil tråd ? Lenke til kommentar
crappysam Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dette har sikkert blitt spurt om mange ganger her, men føler ikke for å lese igjennom 144 sider Får meg (forhåpentligvis...) en Desire HD straks, og lurte på om dere kan nevne det dere syns er must-have apps og spill ? Eller er jeg i feil tråd ? snart og snart..... en måned muligens Lenke til kommentar
osmano Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dette har sikkert blitt spurt om mange ganger her, men føler ikke for å lese igjennom 144 sider Får meg (forhåpentligvis...) en Desire HD straks, og lurte på om dere kan nevne det dere syns er must-have apps og spill ? Eller er jeg i feil tråd ? Feil tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267640 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Dette har sikkert blitt spurt om mange ganger her, men føler ikke for å lese igjennom 144 sider Får meg (forhåpentligvis...) en Desire HD straks, og lurte på om dere kan nevne det dere syns er must-have apps og spill ? Eller er jeg i feil tråd ? snart og snart..... en måned muligens ifølge moobi så sender de ut første pulje om 5-7 dager. (Og jeg har fått bekreftet at jeg ble med i første pulje) Men ja, er litt skeptisk. Dette har sikkert blitt spurt om mange ganger her, men føler ikke for å lese igjennom 144 sider Får meg (forhåpentligvis...) en Desire HD straks, og lurte på om dere kan nevne det dere syns er must-have apps og spill ? Eller er jeg i feil tråd ? Feil tråd https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267640 Så det nå Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Har begynt å pusle litt med App Inventor, og lagde et enkelt program som viser en tekststring avhengig av om en checkbox er huket av eller ikke. Når jeg installerte apk-en sto det at programmet krevde tilgang til internett. Hvorfor? Hva er det Google har bakt inn i min "kode"? Lenke til kommentar
TheRealL Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Post APKen så kan jeg ta en titt for deg (Du må nok zippe den) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå