Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det flere enn meg som ikke får lasta ned noe fra Market?

Edit: NM, må ha vært pga en slags sperre jeg har fått på abonnementet pga for mye internettbruk :/ Funka når jeg fikk aktivert wifi tether, mulig jeg har gått rundt en slags lås.

Endret av Baltazar
Lenke til kommentar

Google sin utfordring er at de opererer med forskjellige versjoner av AndroidOS. Jeg fikk plutselig opp apps i Market som bare støttes på 2.1 og 2.2, mens jeg har 1.6 - tror det er skjedd noe i forhold til identifisering av mitt OS og market den/de siste dagen(e)..?

Fungerer fremdeles ikke her, etter clear cache (market) og soft reset.

Lenke til kommentar

Får meg ett 16GB minnekort i løpet av noen dager,for anledningen har eg tenkt å gå over til en ROM uten sense. Noen som har noen anbefalinger ? Har ihvertfall fått ned neg at det nest populære(?) er sånn roughly:

DeFroST

OpenDesire

CyanogenMOD 6 Nightly

CyanogenMOD 6

AOSPDesire

QuantumROM

Stikkordet for min del er at det skal vere kjappt og stabilt :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Men den har a2sd+, noe som er meningsløst for en ROM med så liten /system størrelse, i hvert fall nå som vi kan styre med partisjonsstørrelsene som vi vil. Er det noe jeg ikke vil tukle med, så er det a2sd+, fikk nok av det da jeg hadde en Dream.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Dette har sikkert blitt spurt om mange ganger her, men føler ikke for å lese igjennom 144 sider :) Får meg (forhåpentligvis...) en Desire HD straks, og lurte på om dere kan nevne det dere syns er must-have apps og spill ? Eller er jeg i feil tråd ?

snart og snart..... en måned muligens

Lenke til kommentar

Dette har sikkert blitt spurt om mange ganger her, men føler ikke for å lese igjennom 144 sider :) Får meg (forhåpentligvis...) en Desire HD straks, og lurte på om dere kan nevne det dere syns er must-have apps og spill ? Eller er jeg i feil tråd ?

snart og snart..... en måned muligens

ifølge moobi så sender de ut første pulje om 5-7 dager. (Og jeg har fått bekreftet at jeg ble med i første pulje) Men ja, er litt skeptisk.

Feil tråd :tease:https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1267640

Så det nå :blush:

Lenke til kommentar

Har begynt å pusle litt med App Inventor, og lagde et enkelt program som viser en tekststring avhengig av om en checkbox er huket av eller ikke. Når jeg installerte apk-en sto det at programmet krevde tilgang til internett. Hvorfor? Hva er det Google har bakt inn i min "kode"?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...