Pubé Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Jeg tror ikke helt det :!: Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Kanskje ikke HELT likt, men det var tross alt snakk om at Android skulle få nytt og flottere GUI. Hvorfor tviler du? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Tviler ikke på at det blir noen likheter, men Google TV er jo for TV, og android er laget for telefoner Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 er det så veldig mange som kjører vanilla android da? Og ikke en med et "skall over seg" som htc sense, touchwiz 3.0 osv osv Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 3.0 er vel hovedsaklig laget for tablets og mobiler med store skjermer så kommer nok til å se litt forskjellig ut. Venter spent på en nice tablet med tegra 2, usb, hdmi og 3.0. Noen som har holdt en 7" tablet i hånden forresten? Lurer på om skjermen blir litt liten. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er nok ikke hovedsaklig laget for det, men de legger inn bedre støtte for tablets, feks muligheten for høyere oppløsning Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er nok ikke hovedsaklig laget for det, men de legger inn bedre støtte for tablets, feks muligheten for høyere oppløsning Tenkte litt feil der. Er vel 3.5 som skal være spesielt for tablets. 3,5" skjerm er vel det som blir kravet for 3.0 om eg ikke husker feil. Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Jeg har et problem med min HTC Desire. På Trådløse nettverk er det ett nettverk som ikke kommer opp. Jeg kan fint koble meg til andre nettverk. Dette nettverket som ikke kommer opp på telefonen min kommer opp på alle pc'er jeg har prøvd. Jeg har også prøvd å restarte nettverket. Finnes det noen cache for trådløse nettverk i Android jeg trenger å nullstille eller noe sånt? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Prøv å koble til manuelt. altså skrive inn SSID manuelt osv. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Har du forsøkt å endre kanal? Jeg har nemlig opplevd at min Desire har problemer med å finne wlan på kanal 13 og 14. 1 Lenke til kommentar
belenix Skrevet 11. oktober 2010 Del Skrevet 11. oktober 2010 Kanal 14 er vel kun i bruk i Japan? Vi her i Europa har vel kanal 1-13, USA kun 1-11. Så en telefon beregnet for USA vil vel ha problemer med kanal 12-14. Her fra wikien: Spectrum assignments and operational limitations do not operate consistently worldwide. Most of Europe allows for an additional 2 channels beyond those permitted in the U.S. for the 2.4 GHz band. (1–13 vs. 1–11); Japan has one more on top of that (1–14). Europe, as of 2007[update], was essentially homogeneous in this respect. A very confusing aspect is the fact that a Wi-Fi signal actually occupies five channels in the 2.4 GHz band resulting in only three non-overlapped channels in the U.S.: 1, 6, 11, and three or four in Europe: 1, 5, 9, 13. Equivalent isotropically radiated power (EIRP) in the EU is limited to 20 dBm (100 mW). 1 Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Har du forsøkt å endre kanal? Jeg har nemlig opplevd at min Desire har problemer med å finne wlan på kanal 13 og 14. Du er min helt! Skiftet til kanal 11 og nå funker det fett! HTC'en min og rutern har hatt det greit sammen i måneder, men det jeg ikke visste var at ruteren var innstilt på automatisk å velge kanal, så en mørk og stormfull aften har den åpenbart bestemt seg for å være litt ugrei og skifte til kanal 13. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Skal sjekke min egen kanal når jeg kommer hjem, opplever veldig varierende signaler til forskjellige enheter Så til dagens store spørsmål (hehe)... Hvilken Android-telefon bør jeg kjøpe? Liker designet på HTC Legend og Samsung Galaxy S, men liker skjermen på Desire (og nå kommer HD) - og innbiller meg at jeg kunne hatt nytte av QWERTY-tastatur (Desire Z). Ikke lett. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Kan man ikke velge i avanserte innstillinger inne på wifi-instillingene (meny-knappen) hvilke kanaler man skal ha tilgjengelig? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 På noen Android versjoner, men ikke alle. Er ikke helt sikker på hvilke man kan velge det på. På Nexus One med Android 2.2 kan jeg ikke velge, men kanal 13 funker (har ikke testa 14). Lenke til kommentar
Papegøye Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Ryktes at vi får se gingerbread neste uke http://www.androidpolice.com/2010/10/12/rumor-android-gingerbread-sdk-to-drop-next-week/ Spent på om UIen virkelig blir så oppussa som ryktene har påstått, eller om det er noen andre spennende endringer Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 På noen Android versjoner, men ikke alle. Er ikke helt sikker på hvilke man kan velge det på. På Nexus One med Android 2.2 kan jeg ikke velge, men kanal 13 funker (har ikke testa 14). Finner ikke noe sånt på min Desire med Mcr r8 (2.2) heller. Eneste jeg finner er på portabel wifi. Der kan jeg velge auto eller fra 1 til 11 Kanal 13 funker fint forøvrigt.. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Skal sjekke min egen kanal når jeg kommer hjem, opplever veldig varierende signaler til forskjellige enheter Så til dagens store spørsmål (hehe)... Hvilken Android-telefon bør jeg kjøpe? Liker designet på HTC Legend og Samsung Galaxy S, men liker skjermen på Desire (og nå kommer HD) - og innbiller meg at jeg kunne hatt nytte av QWERTY-tastatur (Desire Z). Ikke lett. Jo. Du skal kjøpe Desire HD. fysisk QWERTY er ikke verdt det uten æøå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 fysisk QWERTY er ikke verdt det uten æøå. Jo, ordboka fikser den saken, på samme måte som på et skjermtastatur uten æøå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå