Chris_lox Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Jeg har også fått auto-update, noe som overrasket meg ettersom jeg i likhet med deg trodde dette var forbeholdt froyo. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Samme her. Har Samsung Vibrant, med custom rom, så jeg trodde først det var noe spesielt med rom-en. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Riktig riktig. Vil tro de har en måte å stoppe dette på.... De finner det nok ut, på en eller annen måte.. Google is always watching you Eller så funker det ikke etter du installerer fra appmonster. En siste utvei er at du "kjøper" programmet en gang til når du installerer det en gang til, altså at du betaler på nytt.. En aller aller siste utvei; du fikk det ikke refundert etter du lagret det på appmonster. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 Én ulempe med å skaffe seg programmet på den måten, er at man ikke får oppdateringer. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) verdt det om du slipper å betale 50 kr for hver eneste bra app.. edit: kan jo alltids gjøre det om igjen! Endret 6. oktober 2010 av diskutant Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 verdt det om du slipper å betale 50 kr for hver eneste bra app.. edit: kan jo alltids gjøre det om igjen! Man kan kun gjøre det en gang. Hvis du kjøper en app og angrer på kjøpet, så kan du ikke gjøre det samme neste gang du kjøper app'en. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Er det flere som har fått auto-update i market etter paid-apps ble tilgjengelig? Har stock Legend 2.1, trodde dette var ekslusivt til froyo. Har fått både hake for at en app skal få lov til å auto-oppdatere seg og knapp for å oppdatere alle apps på en gang! Fett som smør! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Man kan kun gjøre det en gang. Hvis du kjøper en app og angrer på kjøpet, så kan du ikke gjøre det samme neste gang du kjøper app'en. å.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Det er nå uansett bare billig ræl på paid market også. Forskjellen er at nå kan du betale for søppelet også. Jeg så f.eks. et "spill" isted til 5 kroner som lar deg riste telefonen og teller hvert rist.."have fun with all your friends"..eh.ja. Like hilarious som å sitte og riste på skrittelleren jeg fikk på jobb. Gratis. Android Market er fullstendig uten kvalitetskontroll, så 99.9% vil være trash. Herre, du er bitter. Endret 6. oktober 2010 av Atald 2 Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hmmmm... Kjøpte Blow Up spillet. Tok backup av det med appmonster. Refunderte det på marked fordi eg ikke ville ha det. Backupen ligger fremdeles i appmonster. Hva skjer hvis eg nå installerer det fra appmonster? Hvordan refunderer man et kjøp av en app? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Avinstallerer den før det har gått 24 timer. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Hmmmm... Kjøpte Blow Up spillet. Tok backup av det med appmonster. Refunderte det på marked fordi eg ikke ville ha det. Backupen ligger fremdeles i appmonster. Hva skjer hvis eg nå installerer det fra appmonster? Hvordan refunderer man et kjøp av en app? I marked går man på nedlastinger, så inn på den appen man ikke ønsker innen 24 timer, så trykker man avinstaller/refunder. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Hmmmm... Kjøpte Blow Up spillet. Tok backup av det med appmonster. Refunderte det på marked fordi eg ikke ville ha det. Backupen ligger fremdeles i appmonster. Hva skjer hvis eg nå installerer det fra appmonster? Hvordan refunderer man et kjøp av en app? I marked går man på nedlastinger, så inn på den appen man ikke ønsker innen 24 timer, så trykker man avinstaller/refunder. Kjekt å vite Endret 6. oktober 2010 av Znaky Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Veldig kjekt. Er gull måte å gjøre det på. Da slipper man å kjøpe dritt og angre. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Faen heller dritt marked. Hvor er det mulig å få support? HVER FORBANNA gang jeg kjøper en app blir jeg belastet 200 kr. Nytter ikke å avinstallere og angre kjøpet, pengene blir trekt uansett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Apropo ja...Har faktisk ikke sjekket ka de har trekt når eg har kjøpt :S Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Nettopp, jeg har blitt trekt 600 kr for kjøp av 3 apps. Ikke mulig å få support noen steder. Banken sier jeg må ta kontakt med Google, men her er det umulig å finne hjelp, Kun en FAQ. Har også prøvd å kontakte programleverandørene uten å få svar. Mildt sagt forbanna nå. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Se her: https://checkout.google.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=42821 2 Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Takk. Har vært redd for å legge ut visa-kortet mitt slik at det kun trengs google passord for å tømme det. Veldig befriende å se at penger brukt som følge av konto-kapring blir lovet å ikke bli belastet. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Er det flere enn jeg som tror at Android Gingerbread vil få veldig likt GUI som Google TV? Google TV er tross alt Android Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå