Jotun Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Tekniske spm om bruk av forumet kan man vel ta i en annen tråd Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Trykk på "Klikk her for å vise filteralternativer" nederst på siden og velg "Vis alle" på tid, så ser du den. Jeg har aldri endra på den innstillingen, så 30 dager er tydeligvis standard. Endret 30. september 2010 av trygveaa Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg får ikke oppdatert noen applikasjoner fra Market. Oppdateringene bare henger. Har prøvd å slette både cache og data fra Market. Noen som har noen andre tips? Jeg har bare 14Mb ledig på telefonen, kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Hvis ingen lar seg oppdatere, så er det nok pga lite minne ja. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Det skjer ett eller annet når man bikker 15mb ja... 1 Lenke til kommentar
hanspeei Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Vi nordmenn kan nå kjøpe betalapplikasjoner i Android Market http://android-developers.blogspot.com/2010/09/more-countries-more-sellers-more-buyers.html Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Nååå... Det var vel en drøy påstand? Vi får det vel innen noen uker er vel en bedre sannhet... Lenke til kommentar
asicman Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg fikk melding fra Google: We're writing to inform you about some changes to Android Market that require your attention. Effective today, developers from 20 additional countries (Argentina, Australia, Belgium, Brazil, Canada, Denmark, Finland, Hong Kong, Ireland, Israel, Mexico, New Zealand, Norway, Portugal, Russia, Singapore, South Korea, Sweden, Switzerland and Taiwan) can now sell paid apps on Android Market. Over the next 2 weeks, users from 18 new countries (Argentina, Brazil, Belgium, Czech Republic, Denmark, Finland, Hong Kong, India, Ireland, Israel, Mexico, Norway, Poland, Portugal, Russia, Singapore, Sweden, and Taiwan) will be able to purchase paid apps from Android Market. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Google åpner butikken i Norge - Nå kan du kjøpe og selge androidvare. I skrivende stund er betalprogrammene ennå ikke å finne i norske Android Market, men dette skal altså komme snart. Endret 1. oktober 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg får ikke oppdatert noen applikasjoner fra Market. Oppdateringene bare henger. Har prøvd å slette både cache og data fra Market. Noen som har noen andre tips? Jeg har bare 14Mb ledig på telefonen, kan det ha noe å si? Når man har såpass lite ledig minne er det også fare for at alt annet stopper opp: SMS, e-post, kalender- og kontaktsynk. Jeg var isolert i nesten en uke før jeg skjønte at det var lite minne som var årsaken! 1 Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Jeg får ikke oppdatert noen applikasjoner fra Market. Oppdateringene bare henger. Har prøvd å slette både cache og data fra Market. Noen som har noen andre tips? Jeg har bare 14Mb ledig på telefonen, kan det ha noe å si? Opplevde dette nå nettopp. Task Killer hjalp ikke. Restartet telefonen. Alt funker. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Google åpner butikken i Norge - Nå kan du kjøpe og selge androidvare. I skrivende stund er betalprogrammene ennå ikke å finne i norske Android Market, men dette skal altså komme snart. Fantastisk. Noen ord på om dette vil virke på custom og rooted rooms også? Eller har ikke det noe å si? Den nye GMail applikasjonen kom vist ikke til custom rooms? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Jeg kjører Cyanogenmod 6 på min N1 og har nå tilgang til paid aps. Fler her på jobben som har desire telefoner som ikke er rootet som har fått beskjed om en update. Den lar meg kun betale med dollar slik som det virker om man bruker markedaccess. Uvvist hvordan blir for brukere med andre telefoner som ikke er roota. Endret 1. oktober 2010 av MiRaCL Lenke til kommentar
stkris Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 I skrivende stund er betalprogrammene ennå ikke å finne i norske Android Market, men dette skal altså komme snart. Nå har dette fungert et par dager, så hvilke er de beste betal-apps'ene for Android? Selv har jeg kjøpt Note Everything - siden den importerte memoene fra Palm'en jeg hadde tidligere WireGoggles MiniGolf'Oid Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 I skrivende stund er betalprogrammene ennå ikke å finne i norske Android Market, men dette skal altså komme snart. Nå har dette fungert et par dager, så hvilke er de beste betal-apps'ene for Android? Javel? Det er et par dager siden det ble annonsert at det ville komme. Jeg ser fremdeles ikke paid apps på noen av mine telefoner. Lenke til kommentar
stkris Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Javel? Det er et par dager siden det ble annonsert at det ville komme. Jeg ser fremdeles ikke paid apps på noen av mine telefoner. Pussig! I går og dagen før hadde jeg adgang - men i dag er betal-appsene borte fra Marked. Skjønner ikkeno jeg - men jeg har vitterlig kjøpt noen apps - og de virker fortsatt på mobilen. Kan det være en slags test fra Google sin side? Lenke til kommentar
Habarug Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Jeg finner ingen paid apps på min Hero :S Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 "I løpet av to uker" betyr ikke "innen fire-fem dager", så hvorfor så forvirret? Lenke til kommentar
Mascot68 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 "I løpet av to uker" betyr ikke "innen fire-fem dager", så hvorfor så forvirret? Fordi karen hevdet å ha fått tilgang allerede, tilsynelatende som den eneste i landet. Jeg burde kanskje ha uthevet "annonsert" i mitt forrige svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå