Diskutant Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) spørsmål løst. er du nyskjerrig kan du likevel få lese... =) Wildfire. hvis jeg bruker APNDroid eller [settings --> Wireless --> Mobile data] og slår av, vil telefonen da slutte å laste ned epost automatisk uten min tillatelse? --- Kan jeg lage spesielle profiler som jeg kan på sony ericsson? (som t.d egenmodifisert; "på møte", "på byen", "i bilen"? f.eks har 'møte' lav ringelyd, lav meldingslyd, og vibrasjon, mens 'på byen' har høy lyd, vibrasjon, og 'i bilen' mellomhøy ringelyd. ? hvis ikke det går på telefonen, finnes det en app som gjør det? --- hvis jeg sier når jeg konfigurerer telefonen (første påslåing etter 'unboxing') at jeg kun vil koble til via wlan, kan jeg endre dette senere? Endret 10. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) pleide være så fullt i kommentarer hvert minutt her.. nå er det ganske tomt, etter spørsmålet mitt Endret 10. august 2010 av diskutant Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg svarte jo på PM, du kan vel poste svarene her og bli ferdig med det? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg svarte jo på PM, du kan vel poste svarene her og bli ferdig med det? joda har fått svar, men plutselig slutta folk å poste Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Noen som vet om en nettbutikk som selger t-skjorter med Android logen på? Fant bare noen i Googlestore. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 http://www.zazzle.com/android+gifts 1 Lenke til kommentar
gwh Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Har prøvekjørt froyo litt, men noe uvant.. TEnker spesielt på htc's widgets for gps/wifi/data, finnes det noe tilsvarende froyo som ikke har sense ui? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Telefonen vil ikke koble seg opp mot telefonnettet, funker hvis jeg bruker en nand backup der jeg har null programmer innstallert. Merket dette for litt over en uke siden, så jeg gjorde enn full wipe, skrudde av datanett så fort telefonen var booted igjen, innstallerte astro og titanium backup og gjennopprettet programmene mine, og når jeg prøve å skru på datanett, virket det ikke. Bruker netcom og har en nexus one Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg ser det at problemet med feilmeldingen "Prosessen android.process.acore har stoppet uventet. Vennligst prøv igjen." blir hyppig spurt på i forskjellige fora, uten noen nevneverdige gode svar. Virker som det er et hyppigere problem med 2.2 kontra tidligere versjoner. Andre som har dette problemet? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg kjører FroydVillain 1.2.1 på Hero, og har ikke sett det problemet hittil. Dukker det ikke opp som regel på Desire? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg har løsningen. Slutt å legge inn ørten roms i uka Standard holder i massevis til telefonbruk. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Men så er noen av oss entusiaster som gjerne vil ha det nyeste, om det så er litt buggy 1 Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Jeg har løsningen. Slutt å legge inn ørten roms i uka Standard holder i massevis til telefonbruk. Ja - du tror vel gjerne at alle brukerne her har kjøpt seg android-mobil for bare å bruke den til "telefonbruk"? 1 Lenke til kommentar
myrlas Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Jeg har løsningen. Slutt å legge inn ørten roms i uka Standard holder i massevis til telefonbruk. Jeg har lagt inn en rom når jeg hadde 2.1. Deretter benyttet jeg reflash fra samme leverandør dagen etter. Deretter oppgraderte jeg til 2.2. Så kom problemet med feilmeldingen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Anbefalte lille bror(14 år) å kjøpe seg en HTC Wildfire. Vil tro at det må være en av de bedre android telefonene i denne prisklassen. Er dere som har den fornøyd med hvordan den er? Er det kommet noen nye oppdateringer til den? Amobil testen var jo noe negativ, men andre tester jeg har lest har vært bedre. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Telefonen vil ikke koble seg opp mot telefonnettet, funker hvis jeg bruker en nand backup der jeg har null programmer innstallert. Merket dette for litt over en uke siden, så jeg gjorde enn full wipe, skrudde av datanett så fort telefonen var booted igjen, innstallerte astro og titanium backup og gjennopprettet programmene mine, og når jeg prøve å skru på datanett, virket det ikke. Bruker netcom og har en nexus one Det sier jo seg selv at det er noe du gjennoppretter med Titanium som forårsaker det... Start med å ikke gjenopprette noen innstillinger, bare apps+data. Hvis ikke det virker heller, er det bare å ta app for app (det er jo kjempegøy ) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Telefonen vil ikke koble seg opp mot telefonnettet, funker hvis jeg bruker en nand backup der jeg har null programmer innstallert. Merket dette for litt over en uke siden, så jeg gjorde enn full wipe, skrudde av datanett så fort telefonen var booted igjen, innstallerte astro og titanium backup og gjennopprettet programmene mine, og når jeg prøve å skru på datanett, virket det ikke. Bruker netcom og har en nexus one Det sier jo seg selv at det er noe du gjennoppretter med Titanium som forårsaker det... Start med å ikke gjenopprette noen innstillinger, bare apps+data. Hvis ikke det virker heller, er det bare å ta app for app (det er jo kjempegøy ) Det var ikke titanium sin feil. Fant appen ganske fort. Det var SwitchPro Widget. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Gleder meg til 15. september. Da får jeg bestemt meg for hvilken telefon jeg skal ha, siden min nexus one fungerer dårligere og dårligere Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Skjer det noe spesielt 15. september? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 HTC holder presskonferanse 15. september Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå