Diskutant Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 noen som vet hvilken telefon jeg skal kjøpe? (tips.. ikke gjettekonkurranse........) legger vekt på *pris *android /wm er kjekt å ha *relativt lett å bruke *Wlan *rask og responsiv *raskt internett *gps (helst i norge, hvis det går an på f.eks android. noe jeg tviler på) *MÅ ha google maps /-ish-e ting *bluetooth =) *design *relativt stor skjerm *veldig trykkfølsom skjerm -vil ikke trykke mange ganger* *rask reakson når jeg trykker, drar, forskjellig *tåler en liten støyt (fall fra bakken i ca 1-1,5-meters høyde ganske ofte uten at skjermen knuser. resten er ikke så viktig med så lenge skjermen / telefonen funker -blir oppdatert Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 HTC Desire/Wildfire eller Samsung Wave, da? Hvis du vil ha byggekvalitet er jo også HTC Legend noe å vurdere, den er laget av ett stykke aluminium. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 HTC Desire/Wildfire eller Samsung Wave, da? Hvis du vil ha byggekvalitet er jo også HTC Legend noe å vurdere, den er laget av ett stykke aluminium. wildfire er treg, desire er dyr, samsung har jeg ikke sett på, legend er dyr.. dette er problemet mitt.. har ikke så mye penger til rådighet, men vil ha en god telefon.. takk! Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Vil du ha en god smartphone må du nok bare finne deg i å betale for den.. skal mye til å kunne huke av alle boksene på ønskelisten din. Ellers må du finne deg i å ha en telefon som ikke er så rask. 1 Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Desire er nå ikke så dyr, kjøpte min for 1399kr fra telenor med Superpluss koster 129kr/mnd pluss meldinger og ringetid. Edit: Android til 2295kr Endret 12. juli 2010 av Rockna Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Virker ikke feil det her: artikkel Blir artig å teste ut når det kommer. Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 «Når det kommer»? Det er jo her. Har lastet ned og installert, men ikke sett på ennå. Diskutant, de fleste av tingene du lister opp er noe alle nyere Android-telefoner har: relativt lett å bruke, Wlan, rask og responsiv, raskt internett, gps (også i Norge, selvsagt), google maps, bluetooth. Du får bare finne en du har råd til, og som har et design du liker og virker noenlunde solid. Lenke til kommentar
0usty Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Kan noen forklare hvordan man synkroniserer kontakter på telefonen med facebook profilen deres? ;p Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 0usty, gå inn på kontakten og trykk på link-ikonet oppe til høyre (på samme linje som navnet til kontakten) Lenke til kommentar
0usty Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Når jeg har gjort det og trykker på facebook linken kommer det opp at jeg skal velge kontakt. Men det kommer ikke opp noen kontakter, og det kommer ikke opp noen hvis jeg skriver inne et navn heller? Noen som vet hva jeg gjør feil? Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Er du logget på facebook og har internettilgang? Lenke til kommentar
0usty Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Ja EDIT: Når jeg går inn på kontaker -> online-kataloger -> facebook så står det at jeg har 0 venner på facebook. (Vennene mine på twitter kommer opp) Endret 12. juli 2010 av 0usty Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 har du lagt kontaktene dine over fra sim-kortet til telefonen ? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) forresten, (en nyskjerrig sjel jeg...) har jeg sjans om å få skype (ikke skype lite) på android-telefoner? altså, kan jeg ringe gratis til skype-kontakter? edit: ekkel skrivefeil Endret 12. juli 2010 av diskutant Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Noen musikkspiller som har et fancy GUI a la iPhone? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 «Når det kommer»? Det er jo her. Har lastet ned og installert, men ikke sett på ennå. Diskutant, de fleste av tingene du lister opp er noe alle nyere Android-telefoner har: relativt lett å bruke, Wlan, rask og responsiv, raskt internett, gps (også i Norge, selvsagt), google maps, bluetooth. Du får bare finne en du har råd til, og som har et design du liker og virker noenlunde solid. Hvis du prøver å teste det, så vil du få opp beskjeden om at det snart blir tilgjengelig. Var litt nedtur når jeg fant ut det. Derfor skrev jeg når det kommer. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Noen musikkspiller som har et fancy GUI a la iPhone? doubleTwist er det du leter etter. For en superbillig android telefon med 2.1, kjøp samsung spica. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Superbillig og overraskende bra Lenke til kommentar
borchgrevink Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Noen musikkspiller som har et fancy GUI a la iPhone? doubleTwist er det du leter etter. Hmmm. Er det meg, eller mener vi to ulike ting med fancy. DT wer jo gørrkjedelig, og med null fancy effekter (3d etc) når man blar gjennom album etc... Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 1) Desire er nå ikke så dyr, kjøpte min for 1399kr fra telenor med Superpluss koster 129kr/mnd pluss meldinger og ringetid. Edit: Android til 2295kr jeg skal ikke ha noen bindingstid nei.. 2) har jeg sjans om å få skype (ikke skype lite) på android-telefoner? altså, kan jeg ringe gratis til skype-kontakter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå