Pubé Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Du kan lagre apps på minnekortet ved å roote eller vente på versjon 2.2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 HJELP! Hvordan kan jeg laste ned offline maps i Rmaps? Den har jo sjøkart, og det haster! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Apps2sd er vel eit program som du er ute etter. Sikkert andre her som kan forklare, må muligens ha rootet tlf? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Du kan lagre apps på minnekortet ved å roote eller vente på versjon 2.2 vil ikke roote.. er glad i garantien min.. når kommer v_2.2 ut for hero? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Skal vel komme til jul det er jo evigheter til!! ok.. hvor mangen apps får jeg plass til uten å roote? og hvilke apps har dere å anbefale? must have apps Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Skal vel komme til jul Skal vel komme til jul det er jo evigheter til!! ok.. hvor mangen apps får jeg plass til uten å roote? og hvilke apps har dere å anbefale? must have apps Ingen som har sagt noe om Froyo (Android 2.2) til Hero, tipper den ikke får det. HTC har uttalt at de kommer med Froyo til Legend, Desire og Wildfire... /Espen Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Skal vel komme til jul Skal vel komme til jul det er jo evigheter til!! ok.. hvor mangen apps får jeg plass til uten å roote? og hvilke apps har dere å anbefale? must have apps Ingen som har sagt noe om Froyo (Android 2.2) til Hero, tipper den ikke får det. HTC har uttalt at de kommer med Froyo til Legend, Desire og Wildfire... /Espen hjelp mer! hva gjør jeg nå'a?? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kun Mobiler som er blitt gitt ut i år av HTC får 2.2 Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Kun Mobiler som er blitt gitt ut i år av HTC får 2.2 hvilke telefoner er det da? Lenke til kommentar
0usty Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Er det noen som vet om noen bra styrketrenings apps til android? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 nei. ingen men, hvilke telefoner er nye i 2010 fra htc, -som får android v_2.2? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 men, hvilke telefoner er nye i 2010 fra htc, -som får android v_2.2? HTC Desire, Legend er de jeg kan nevne i farta. sikkert flere. men froyo kommer ikke før nermere jul. Lenke til kommentar
0usty Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Legend, Wildfire og Desire tror jeg Lenke til kommentar
Raging_Bull Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 I 2.2 når man leser tekstmeldinger så får man opp kontaktbildet til den man sender med. Men på seg selv står det me og en gråfirkant ved siden av. Hvordan kan jeg få lagt inn mitt eget kontaktbilde der? Kan godt hende det er akkurat likt i 2.1, men at jeg aldri la merke til den grå firkanten før. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Lagre deg selv som kontakt, og velg bilde der. Det er nytt i 2.2 ja. Lenke til kommentar
Raging_Bull Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Jeg har meg selv som kontakt, og der er det facebook bildet mitt som er profilbildet. Men hvordan får jeg brukt dette bildet? Holder nede på det, og får opp en meny hvor jeg trykker use photo. Men så skjer det ikke noe mer. Edit: Er det noe måte å definere hvilken kontakt som er meg? Endret 11. juli 2010 av Raging_Bull Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Dette er også mulig med 2.1 og Handcent app'en. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Pass på at du har lagret mobilnr ditt på den kontakten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå