aspic Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) SDK'en for Android 2.2 er lagt ut: http://developer.android.com/index.html Så får vi se hva det bringer. SDKen for 2.2 har vore ute sidan Google IO. Endret 23. juni 2010 av aspic Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 SDK'en for Android 2.2 er lagt ut: http://developer.android.com/index.html Så får vi se hva det bringer. SDKen for 2.2 har vore ute sidan Google IO. Beklager, vet ikke hvorfor jeg tenkte SDK, men kildenkoden til 2.2 var hva jeg mente. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Noen som vet hvordan jeg kan endre google-konto på min Androide HTC Hero? Jeg har hørt at dette er mulig. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Noen som vet hvordan jeg kan endre google-konto på min Androide HTC Hero? Jeg har hørt at dette er mulig. Gå inn på Settings - Velg google applikasjoner og trykk remove account. Jeg vil tro det vil slette alle kontakter og kalenderoppføringer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 På engelsk heter menyen Settings/Social networks. Burde du da strengt tatt ha funnet ut selv etter 5 sekunder Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Hei lurer på om noen har noen forslag til hvordan man kan sende musik til et bluetooth headsett som ikke støtter a2dp? tenker liksom vis noen ringer meg og setter telefonen ved en høytaler vil jo det komme musikk til headsettet. prøvde meg på denne, men støtta vist ikke bluetooth, men fikk musikken til riktig høytaler på telefonen. Lenke til kommentar
martingee Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 På engelsk heter menyen Settings/Social networks. Burde du da strengt tatt ha funnet ut selv etter 5 sekunder Google-kontoen ligger ikke under Social Networks! Det burde du strengt tatt ha funnet ut av selv etter 5 sekunder Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 (endret) Er det noen måte jeg kan skaffe Smartkeyboard PRO? Gratisversjonen er jo helt håpløs siden det ikke går an å bruke ordbok (eller gjør det det?) Endret 24. juni 2010 av SPRCO Lenke til kommentar
belenix Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Du må opprette en konto på Google Checkout. Sette et SIM fra USA eller UK i telefonen, finnes på ebay.co.uk til ca kr 15 totalt med porto. Eller root og marketEnabler. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Er det vanskelig å roote? Jeg regner med at det er noe av det samme som å jailbreake iPhone, så hvis det er like innviklet som de tidligste jailbreakene så står jeg over. Har HTC Tattoo. Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Du må opprette en konto på Google Checkout. Sette et SIM fra USA eller UK i telefonen, finnes på ebay.co.uk til ca kr 15 totalt med porto. Eller root og marketEnabler. Fungerer det også med et SIM kort fra Spania? Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ja http://market.android.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=143779 Lenke til kommentar
Cærmen Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ja http://market.android.com/support/bin/answer.py?hl=en&answer=143779 Knall bra! Tusen takk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Vurderer å roote Desire'en min og ser at det står man trenger et adapter til å ha SD kortet mitt i. MÅ jeg ha den adapteren for å lage et goldcard? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 SDK'en for Android 2.2 er lagt ut: http://developer.android.com/index.html Så får vi se hva det bringer. Hell yeah! Da får vel Cyanogen satt rævva i gir Lover godt! Foreløpig veldig fornøyd med CyanogenMod. Ah, herlig. Tok endelig mot til meg og flashet Magic'en min med Cyanogenmod... det var en drøy prosedyre, igrunn.. Men endelig kvitt Android 1.5. Ja, tok litt tid å få klargjort til installasjon med riktige filer og alt det der, men selve installasjonen var kjapp når en hadde alt klart. Har hørt at å oppgradere til en nyere versjon av Cyanogen skal være ganske enkelt, men har ikke prøvd ennå. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 hva er så spesielt med Cyanogen? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 hva er så spesielt med Cyanogen? Det er vel en av de raskeste og mest stabile Moddene med oppdatert Android-versjon (dog ikke 2.2 ennå) til eldre hardware. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Vurderer å roote Desire'en min og ser at det står man trenger et adapter til å ha SD kortet mitt i. MÅ jeg ha den adapteren for å lage et goldcard? Nei. Du kan fint bare montere minnekortet gjennom telefonen. Bare vær forsiktig og ikke rør på kabelen Lenke til kommentar
Venesis Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 hva er så spesielt med Cyanogen? I et nøtteskall: -Små forbedringer i alle deler av operativsystemet (optimalisert kernel, nyere Android-versjon (for de som er stuck på gamle), multitouch ++) -Utvidet funksjonalitet (FLAC-støtte, MMS-forbedringer, tethering, apps på på SD-kortet, oppdatere rom'en gjennom CM-updater (kan lastes ned fra Market) ++) Se Changelog for mer. Les mer på Cyanogenmod.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå