Dario Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ahh konge! Da blir det x10 mini, eller pro versjonen Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Ah, herlig. Tok endelig mot til meg og flashet Magic'en min med Cyanogenmod... det var en drøy prosedyre, igrunn.. Men endelig kvitt Android 1.5. Lenke til kommentar
Veg4rd Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har 2.2 kommet til Desire?! Lenke til kommentar
carwin Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har 2.2 kommet til Desire?! Nei. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hei, Tenkte jeg skulle oppdatere telefonen min,, HTC Desire, med oppdateringen fra starten av juni. Nå viser det seg at det ikke går, kommer at den er oppdatert, men har 1.15.405.4. Har dem tatt vekk oppdateringen? Lenke til kommentar
cactus_jenten Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg har kjøpt meg Galaxy Spica nå, og har litt startproblemer. *må jeg oppdatere til 2.1 versjonen, eller er det gjort fra fabrikk? *kan jeg få æøå med vanlig Samsung-tastatur? (Har lastet ned scandinavian keyboard, og da gikk den over på android tastatur) Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Er SE x10 mini pro et dårlig valg om man vil få fullt utnytte av andoid? med tanke på skjermen og at det er 1,6. kan man eventuelt oppgradere til 2,(x) i senere tid ? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Så vidt jeg vet, kommer en 2.1-oppdatering ila. året, mn med tanke på at 2.2 allerede er kommet, er jo det fortsatt litt kjipt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvis du vil ha FULLT utnytte, går du for Nexus One Desire vil også funke Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Har 2.2 kommet til Desire?! I følge ZDnet.de kommer Froyo i løpet av 2 uker. Hvor mye man kan stole på det, er en annen sak... Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Hvis du vil ha FULLT utnytte, går du for Nexus One Desire vil også funke de var litt dyre kan MAX strekke meg til 3 høvdinger. Er det mulig å installere android på Vivaz pro? som har symbian installert fra før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg bare lurer litt angående å avinstallere apps, legger det seg noe cache eller noe lignende etter man har fjernet den? Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 Jeg bare lurer litt angående å avinstallere apps, legger det seg noe cache eller noe lignende etter man har fjernet den? Ja, om utviklaren er sløv, og til dømes lagrer ting på minnekortet i feil folder. Dette kan du manuelt slette via Astro file manager. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg har kjøpt meg Galaxy Spica nå, og har litt startproblemer. *må jeg oppdatere til 2.1 versjonen, eller er det gjort fra fabrikk? *kan jeg få æøå med vanlig Samsung-tastatur? (Har lastet ned scandinavian keyboard, og da gikk den over på android tastatur) Ved å gå inn på Innstillinger >Om telefon vil du kunne se hvilken versjon du har. Under Fastvareversjon vil det stå 2.1-update 1 om den allerede er oppdatert. Æ og Å får du ved å holde inne A, Ø med O. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Du må velge scandinavian keyboard som standard for å få æ,ø og å i tastaturet Lenke til kommentar
cactus_jenten Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Jeg har kjøpt meg Galaxy Spica nå, og har litt startproblemer. *må jeg oppdatere til 2.1 versjonen, eller er det gjort fra fabrikk? *kan jeg få æøå med vanlig Samsung-tastatur? (Har lastet ned scandinavian keyboard, og da gikk den over på android tastatur) Ved å gå inn på Innstillinger >Om telefon vil du kunne se hvilken versjon du har. Under Fastvareversjon vil det stå 2.1-update 1 om den allerede er oppdatert. Æ og Å får du ved å holde inne A, Ø med O. æøå får jeg bare opp på den måten når jeg har android tastaturet. Om jeg endrer tastemetode til samsung-tastatur (med tall), så får jeg ikke opp æøå ved å holde inne a og o. Kjenner jeg begynner å bli litt frustrert over å ikke finne ut av det! Jeg vil altså ha det vanlige tastaturet med muligheten for æøå Endret 23. juni 2010 av cactus_jenten Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 (endret) Kildekoden for Android 2.2 er lagt ut: http://developer.android.com/index.html Så får vi se hva det bringer. Edit: Mente kildekode ikke SDK. Endret 23. juni 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
cmyrland Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Jeg har kjøpt meg Galaxy Spica nå, og har litt startproblemer. *må jeg oppdatere til 2.1 versjonen, eller er det gjort fra fabrikk? *kan jeg få æøå med vanlig Samsung-tastatur? (Har lastet ned scandinavian keyboard, og da gikk den over på android tastatur) Ved å gå inn på Innstillinger >Om telefon vil du kunne se hvilken versjon du har. Under Fastvareversjon vil det stå 2.1-update 1 om den allerede er oppdatert. Æ og Å får du ved å holde inne A, Ø med O. æøå får jeg bare opp på den måten når jeg har android tastaturet. Om jeg endrer tastemetode til samsung-tastatur (med tall), så får jeg ikke opp æøå ved å holde inne a og o. Kjenner jeg begynner å bli litt frustrert over å ikke finne ut av det! Jeg vil altså ha det vanlige tastaturet med muligheten for æøå Scandinavian Keyboard ligger ute på markedet, da har du æøå som egne taster. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 SDK'en for Android 2.2 er lagt ut: http://developer.android.com/index.html Så får vi se hva det bringer. Hell yeah! Da får vel Cyanogen satt rævva i gir Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 SDK'en for Android 2.2 er lagt ut: http://developer.android.com/index.html Så får vi se hva det bringer. Hell yeah! Da får vel Cyanogen satt rævva i gir Han driver bare med ROM til nexus han eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå