Gå til innhold

Den store Android-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Tenkte jeg skulle oppdatere telefonen min,, HTC Desire, med oppdateringen fra starten av juni. Nå viser det seg at det ikke går, kommer at den er oppdatert, men har 1.15.405.4.

Har dem tatt vekk oppdateringen? :mad::no:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

Jeg bare lurer litt angående å avinstallere apps, legger det seg noe cache eller noe lignende etter man har fjernet den?

Lenke til kommentar

Jeg bare lurer litt angående å avinstallere apps, legger det seg noe cache eller noe lignende etter man har fjernet den?

Ja, om utviklaren er sløv, og til dømes lagrer ting på minnekortet i feil folder. Dette kan du manuelt slette via Astro file manager.

Lenke til kommentar

Jeg har kjøpt meg Galaxy Spica nå, og har litt startproblemer.

*må jeg oppdatere til 2.1 versjonen, eller er det gjort fra fabrikk?

*kan jeg få æøå med vanlig Samsung-tastatur? (Har lastet ned scandinavian keyboard, og da gikk den over på android tastatur)

Ved å gå inn på Innstillinger >Om telefon vil du kunne se hvilken versjon du har. Under Fastvareversjon vil det stå 2.1-update 1 om den allerede er oppdatert.

Æ og Å får du ved å holde inne A, Ø med O.

Lenke til kommentar

*kan jeg få æøå med vanlig Samsung-tastatur? (Har lastet ned scandinavian keyboard, og da gikk den over på android tastatur)

Ved å gå inn på Innstillinger >Om telefon vil du kunne se hvilken versjon du har. Under Fastvareversjon vil det stå 2.1-update 1 om den allerede er oppdatert.

æøå får jeg bare opp på den måten når jeg har android tastaturet. Om jeg endrer tastemetode til samsung-tastatur (med tall), så får jeg ikke opp æøå ved å holde inne a og o.

Kjenner jeg begynner å bli litt frustrert over å ikke finne ut av det! :p

Jeg vil altså ha det vanlige tastaturet med muligheten for æøå :D

Endret av cactus_jenten
Lenke til kommentar

æøå får jeg bare opp på den måten når jeg har android tastaturet. Om jeg endrer tastemetode til samsung-tastatur (med tall), så får jeg ikke opp æøå ved å holde inne a og o.

Kjenner jeg begynner å bli litt frustrert over å ikke finne ut av det! :p

Jeg vil altså ha det vanlige tastaturet med muligheten for æøå :D

Scandinavian Keyboard ligger ute på markedet, da har du æøå som egne taster.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...