madsc90 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Settings->Accounts & sync settings->trykk på kontoen din->Sync Contacts Lenke til kommentar
kholand Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 har gjort det. hjelper ikke. Altså, den synkroniserer kontakter som allerede er google-kontakter, men det jeg er ute etter er å få ALLE kontaktene synkronisert med google Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 På Desire går du i kontaktene dine, trykker meny>import/eksport>importer fra ...>oprett som google kontakter Tipper det er samme på Legend Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 Jeg har synca alt på PC'en, lagra på SD og på google konton Lenke til kommentar
kholand Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 jøss! på min splitt nye legend kan jeg kun velge "importer fra sim-kort", "importer fra minnekort" og "eksporter til minnekort" hjelpen på google mobile er no good Lenke til kommentar
Kasper22 Skrevet 16. juni 2010 Del Skrevet 16. juni 2010 (endret) Du får kun synkronisert google kontakter mot google, så du må gjøre om kontaktene til google-kontakter. Regner med du har lagret kontaktene fra den gamle telefonen til simkortet eller minnekortet (hvis ikke så velger du eksporter til minnekort først) Når du så importerer de igjen(fra minnekort),så lagrer du de som google kontakter på telefonen. Da er det bare å synce etterpå.. Edit: Kan hende du ender opp med dobbelt av noen kontakter etterpå, da går du på kontakter>vis og huker av kun google kontakter.. Endret 16. juni 2010 av Kasper22 Lenke til kommentar
kholand Skrevet 17. juni 2010 Del Skrevet 17. juni 2010 takk! endelig et skikkelig svar. virket akkurat slik det skulle Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 En ting som irriterer meg er at når jeg søker i kontakter så får jeg så mange duplikate treff. F.eks. om jeg skal lage en ny SMS til mamma, som jeg har lagret som "mamma", så skriver jeg mamma i "til"-feltet. Etterhvert som jeg skriver dukker det da opp forslag til mottaker i dropdownlista, og der får jeg først "smart-nummer" mamma (62662), deretter min mors fasttelefonnummer tre(!) ganger på rad, og så min mors mobilnummer tre(!!!) ganger på rad. Altså blir det som egentlig er tre unike forslag til sju rader i en dropdownmeny. For å nå tak i mobilnummeret, som er det jeg skal ha, må jeg skjule tastaturet fordi det er så langt nede på lista. Finnes det en måte å unngå alle disse duplikate treffene på? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 kontakter>vis og huker av kun google kontakter ? Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) kontakter>vis og huker av kun google kontakter ? Njei ... viser uansett bare Google- og Facebook-kontakter, og min mor er ikke på Facebook. Prøvde for moro skyld likevel, men det hjalp ikke. Edit: Selve listen over kontakter ser helt fin ut, problemet oppstår bare når jeg som sagt f.eks. skal søke opp en kontakt fra SMS-applikasjonen. Endret 18. juni 2010 av svinepelz Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 selve kontaktlisten din da? er det oppført trippelt der? er uansett ikke noe normalt sånn du har det nå Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Neida, kontaktlisten ser helt fin ut. Mulig jeg må prøve den Handcent-driten bare for å bli kvitt søkeproblemet, sukk Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Kan det være at i forbindelse med merging av kontakter osv. har du faktisk lagret flere nummer på hver kontakt? Gå inn på den aktuelle kontakten og sjekk hvilke numre som er lagret. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Om jeg velger Rediger på kontakten "mamma" så får jeg spm om hvilken jeg skal velge, det ligger tydeligvis to stk på telefonen og én på Google Contacts. Antar at det er dette som gjør at jeg får opp tre hjemmenummer og tre mobilnummer, selv om jeg har valgt å bare vise Google Contacts i kontaktlista. Må vel antakelig slette alt fra telefonen da ... får se om jeg finner ut av hvordan jeg gjør det. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Da er Flash tilgjengelig for alle som har Android 2.1, les mer om det hos XDA... Det rapporters dessverre om endel dårligere ytelse enn det vi får med Android 2.2, men det er da uansett bedre enn ingenting... /Espen Lenke til kommentar
axels Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Har akkurat fått meg Samsung Galaxy Spica og oppgradert til Android 2.1. Har ikke datatrafikk inkludert i abonnement, så ser at APNdroid kan hjelpe meg med å aktivere 3G/EDGE/GPRS kun når det trengs. Har lyst til å ha automatisk synkronisering av mail/kontakter når jeg er på WLAN, men ønsker ikke dette nrå 3G++ er aktiv, for da vil jeg holde trafikken på et minimum og kun det jeg da oppsøkert aktivt. Finnes det en måte der jeg enkelt kan sette auto-synkronisering til å kun gjelde på WLAN? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 jeg bruker bare quick settings. setter APN control til AV. da fungerer MMS, men ingen datatrafikk, bare wifi Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Begynner å friste med en tablet, og siden Ipad er utelukket lurer jeg på hva som finnes i Android-verden. Samtlige jeg har sett kjører Android 1.5/1.6, har resistiv skjerm, dårlig batteri og er lite snappy. Har jeg oversett gullkornene av Android-tablets eller må jeg vente lenger? Noen som har oversikten? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. juni 2010 Del Skrevet 18. juni 2010 Begynner å friste med en tablet, og siden Ipad er utelukket lurer jeg på hva som finnes i Android-verden. Samtlige jeg har sett kjører Android 1.5/1.6, har resistiv skjerm, dårlig batteri og er lite snappy. Har jeg oversett gullkornene av Android-tablets eller må jeg vente lenger? Noen som har oversikten? Utifra det jeg har klart å følge med på Engadget.com så kan du vente litt til 2.2-tabs kommer ut Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Noen som har noen apps å anbefale til Android? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå