Bytex Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Det er ikke sånn at telefonen går tom for RAM og kræsjer, nei. Lenke til kommentar
rayman85 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Jeg har en HTC Desire som jeg er utrolig fornøyd med. Har et noob spm. ang mail osv. Jeg har filmet noe som jeg ville sende til en e-post, men nå blir jeg bombadert av beskjeder at: "Kan ikke sende post. Kontoinstillingen er feilaktig (hotmail)" eposten har funket greit på mobilen helt til i dag når jeg skulle sende de filene. Hva kan dette være? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 (endret) Har du kanskje noe æøå i til/fra-adressen? EDIT: Greier du å sende samme eposten uten film-vedlegget? Endret 11. juni 2010 av madsc90 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Begrensning på vedelgsstørrelse i hotmail, tipper jeg. Sist jeg sjekket var den fantastisk lav. Du kan jo laste den opp til drop.io eller noe (mener det finnes en egen app for det i Market). Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Ser ut til at Hotmail har frest kraftig forbi GMail når det gjelder vedleggsstørrelse. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Har erstattet den vanlige launcheren min på Samsung Spica med "LauncherPro Beta", og den funker veldig bra, bortsett fra 1 ting. Tidligere idag lagde jeg en ny mappe på home skjermen, hvor jeg la spill inni, mens programmene la jeg i den ene mappen jeg allerede hadde. I en liten stund kunne jeg fint komme inn i begge mappene, men nå nekter spillmappen å åpne seg. Noen som har hatt lignende problem før? Og hva skjer om jeg sletter Pantheon for bare å bruke LauncherPro? Er det mulig? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Er jo bare og sette på LauncherPro som standard program. Selv syntes jeg Home++ er mye bedre og bugfritt. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hvorfor funker nesten aldri HTC Sync? Jeg starter HTC Sync på pcen, velger HTC Sync på mobilen og da skal de vel finne hverandre? Funker kanskje 1 av 20 ganger. Har prøvd å restarte både mobil, pc og prøvd forskjellige pcer. Crappy software. Lenke til kommentar
stol Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei. lurer på hva som er det beste vm appen ute? både til livescoore og kamp programmet Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hei. lurer på hva som er det beste vm appen ute? både til livescoore og kamp programmet Sjekk ut: World Cup 2010 FotMob (finnes i market) Veldig bra og oversiktlig. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Du kan jo se på forslagene til Phandroid (og kommentarene). Lenke til kommentar
_neuron_ Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Google Maps sluker jo datatrafikk, så med mindre man har et par GB per måned med i abonnementet er gpsen ubrukelig. Ganske tydelig at du ikke har sjekket dette. Jeg bruker google maps daglig med navigation (brut navigation enabler), aldri fått en telefon regning på over 200kr (onecall faktura + data pakke på 100mb). Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 (endret) På mitt telenor-abonnement koster det max 10kr dagen uansett hvor mye GPRS trafikk jeg måtte bruke. Men klart det blir jo penger det og hvis du bruker den hver eneste dag. Men hvem gjør vel det? Fikk nå endelig opp trådløst nettverk hjemme så jeg kan leeche på ADSL når jeg bruker telefonen hjemme Endret 12. juni 2010 av Bytex Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvordan får jeg lagt inn norsk ordliste for SMS-skriving når jeg har en amerikansk Android-versjon? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Scandinavian Keyboard i Market Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Scandinavian Keyboard i Market Da er det i boks. Søkte etter ord som "norsk ordliste" og lignende... >_> <_< Likte swiping-muligheten. Kanskje unødvendig med æ-ø-å, pga. mindre taster, men men... Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Hvorfor funker nesten aldri HTC Sync? Jeg starter HTC Sync på pcen, velger HTC Sync på mobilen og da skal de vel finne hverandre? Funker kanskje 1 av 20 ganger. Har prøvd å restarte både mobil, pc og prøvd forskjellige pcer. Crappy software. Gikk over til å bruke standard Android-sdk. Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 noen som snakke om Task Killer ikke er bra for Mobilen http://geekfor.me/faq/you-shouldnt-be-using-a-task-killer-with-android/ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg skumleste gjennom og fant ikke ut hvorfor det var skadelig for mobilen. Kom heller fram til at man ikke trenger å bruke task killers, for Android klarer seg selv. Har jeg misforstått? Uansett, så satt jeg igår og så etter gratis Android spill. Da kom jeg over en side hvor de påsto jeg kunne laste ned .apk filer og installere de på mobilen, selv de som kostet penger. Er ikke dette litt vel lettvint? Jeg testet det og det virket faktisk, men det virker da ut som en uhyre stor tabbe av Google? Lenke til kommentar
Foxboron Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Jeg skumleste gjennom og fant ikke ut hvorfor det var skadelig for mobilen. Kom heller fram til at man ikke trenger å bruke task killers, for Android klarer seg selv. Har jeg misforstått? det er hvoedgrunnen. men denne quoten som jeg fant sier litt Android is different to most other phone operating systems. It's closer to Linux than any other type of operating system. Lots of services and applications constantly run in the background just like they do on Windows. However, and this is important, they do not have to use up a ton of resources. A service or app can be loaded, yet use almost no additional memory, and 0% CPU until it actually has to do something. In general, killing off stuff is a waste of time. Android automatically asks apps to close that aren't needed when it needs more memory. Killing off some of the processes you are killing off also means it'll slow your phone down, as these processes only need to reload, and when you do need to use them it means the phone will be slower for the few seconds it takes to reload them. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå