belenix Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Dette er selve programmet: http://www.cyrket.com/p/android/de.ranitos.georg/ Det du linker til er bare et gratis tillegg for tysk geocaching, må ha selve programmet installert for at tillegget skal fungere. GeOrg er et av de "paid apps" som nå ligger under "Download" hos meg når jeg har norsk SIM i telefonen, N1 med Froyo. Endret 28. mai 2010 av belenix Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Hmm, javel. Da er det kanskje ikke derfor noen ikke vises allikevel. Vi får se om det blir noen forskjell når (alle) protected apps blir tilgjengelig på Froyo. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er det noen andre som har problemer med å laste ned apps fra Android MArket? Da jeg fikk telefonen min så fungerte det knirkefritt men de to siste dagene så står nedlastningen på "download startin", uansett om jeg er koblet til WiFi eller mobilnettet. Ganske irriterende Funker heller ikke hvis jeg restarter telefonen, tar ut batteriet eller simkortet ugh Lenke til kommentar
Decaux Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 (endret) Jeg har brukt scandinavian keyboard pluss ordbkoen siden jeg fikk heroen min i høst. For et par dager siden kom det en oppdatering, og jeg får feilmeldinger når jeg prøver å oppgradere. Noen tips for å få dette til å virke? Har prøvd å avinstallere først så langt. nm det ordnet seg Endret 28. mai 2010 av Decaux Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er det noen andre som har problemer med å laste ned apps fra Android MArket? Da jeg fikk telefonen min så fungerte det knirkefritt men de to siste dagene så står nedlastningen på "download startin", uansett om jeg er koblet til WiFi eller mobilnettet. Ganske irriterende Funker heller ikke hvis jeg restarter telefonen, tar ut batteriet eller simkortet ugh Takk, nå veit jeg at det ikke er meg som har det problemet Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Er det noen andre som har problemer med å laste ned apps fra Android MArket? Da jeg fikk telefonen min så fungerte det knirkefritt men de to siste dagene så står nedlastningen på "download startin", uansett om jeg er koblet til WiFi eller mobilnettet. Ganske irriterende Funker heller ikke hvis jeg restarter telefonen, tar ut batteriet eller simkortet ugh Skjer av og til dessverre. Er en bug i Market. Prøv å logge inn på Google Talk programmet, og så starte nedlastingen på nytt. Det kan kanskje hjelpe har jeg hørt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Gikk nå, men det tok over 30 min før den starta Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 Funket plutselig igjen helt uten videre. Satser på at det ikke gjentar seg så ofte, hehe. Lenke til kommentar
mArjuz Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Vet dere når man kan laste ned Android 2.2? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Vet dere når man kan laste ned Android 2.2? Nexus One = NÅ HTC med Sense = etter sommeren (?) Sony Ericsson = Høsten Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Program som f.eks aHome lite, Open home lite å lignende, krever full internetttilgang for å installeres. Er de reklamefinansiert? eller trengs bare internett for at widgets som krever dette skal ha tilgang til det? Har kontantkort, å betaler i dyre dommer for oppkobling.. men er samtidig veldig lei LG sitt android skin (og det orginale for den saks skyld).. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Program som f.eks aHome lite, Open home lite å lignende, krever full internetttilgang for å installeres. Er de reklamefinansiert? eller trengs bare internett for at widgets som krever dette skal ha tilgang til det? Har kontantkort, å betaler i dyre dommer for oppkobling.. men er samtidig veldig lei LG sitt android skin (og det orginale for den saks skyld).. Tror dette er reklamefinansiert siden de skal ha internett tilgang.. men er ikke sikker. Men du kan se på Launcher Pro beta og Helix launcher, disse krever ikke internett tilgang Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 LauncherPro er sweet. Både på Desire og Dream-en min. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 LauncherPro er sweet. Både på Desire og Dream-en min. Eneste jeg har å utsette på launcher pro er at du ikke kan endre meldingsprogrammet i bunnen til f.eks. handcent (eller jeg har ikke funnet ut hvordan jeg endrer dette enda) Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 1: Hold inne på meldingssymbolet go dra il søppelbøtten på midten. 2: Hold inne handcent-ikonet, og dra det til den tomme plassen. Du kan bytte ut alle snarveiene der nede. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Skulle veldi veldig gjerne brukt LauncherPro.. Problemet er at jeg kjører Android 1.5, og LG ser ikke ut til å være så raus med oppdateringer enda.. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Har sansen for LanucherPro jeg også, men merker jeg savner noen av widgetene som er i sense. Hadde vært bra om det var en mulighet for å kunne velge de i LP. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Bruker null og niks sense widgets, jeg synes de er unødvendig store samtidig som de har plass til veldig lite innhold. Tror ikke det er en av dem det ikke finnes et bedre alternativ for. Lenke til kommentar
kesse Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Eneste Sense widgeten jeg savner er den store kalenderen. Bruker LP jeg også, er storfornøyd med den på min Hero! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå