Gå til innhold

Den store Android-tråden


Anbefalte innlegg

Hihi, det er jo selveste DVD-Jon som står bak doubleTwist! Nei, dette må jeg jammen laste ned.

 

Har du sovet i timen ;)

Du kan gå tilbake til #1599 fra 19.01.2010 i denne tråden, der finner du en god info om DoubleTwist.

 

Leste nett gjennom innlegget du refererer til, og kan anbefale alle å lese gjennom det og andre innlegg fra samme person.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg lastet ned Handcent SMS for å få en litt mer fancy meldingsapplikasjon. Men plages! Når jeg får en melding så blir det to ikoner oppi hjørnet. Det ene er det standard ikonet som kommer når man får meldinger med standard meldingsleseren. Det andre er et Handcent ikon. Problemet er at når jeg har lest meldingen forsvinner bare Handcent ikonet. Og hvis jeg trykker på ikonet så kommer det jo opp et varsel om en ny melding (som jeg har lest) og når jeg trykker på det varslet åpner Handcent seg. Uten at ikonet eller varslet forsvinner.

Jævla irriterende.

Har deaktivert den standard meldingsleseren i innstillinger uten hell..

Noen som har vært borti det samme?

Lenke til kommentar

Jeg har en case.

 

Jeg prøver å koble til facebook venner til kontakter på tlf som jeg har lagt inn fra sim.

 

Casen er, når jeg prøver å koble til kontakt til facebook har jeg bare 8 venner å velge mellom.

Men når jeg er på kontakter bildet så kan du jo trykke den jordkloden for å se facebook venner, da har jeg 698.

 

Hva er galt?

 

Jeg har en HTC Desire.

Endret av Znaky
Lenke til kommentar

Jeg har en case.

 

Jeg prøver å koble til facebook venner til kontakter på tlf som jeg har lagt inn fra sim.

 

Casen er, når jeg prøver å koble til kontakt til facebook har jeg bare 8 venner å velge mellom.

Men når jeg er på kontakter bildet så kan du jo trykke den jordkloden for å se facebook venner, da har jeg 698.

 

Hva er galt?

 

Jeg har en HTC Desire.

Kanskje det er bare åtte av Facebook-vennene dine du har registrert som kontakter, slik at disse kan linkes sammen? Husker ikke helt hvordan det kontakt-greiene var :blush:

Lenke til kommentar

Bruker medølfgende, men jeg kjører original Desire ROM med Sense, og den komprimerer bildene automatisk. Den får rett og slett ikke kontakt med mobilnettet noen gange uten at jeg har aktivert/deaktivert flight mode eller restartet telefonene. Gjelder både sending/mottak av mms og bruk av mobildata. Jeg hadde *akkurat* samme problemet med diverse 1.6-ROMs på Dream-en min, men man skulle jo tro de hadde klart å fikse det nå. Ganske irriterende. Nesten så jeg lurer på om det er en NetCom-spesifikk bug - det ville forklart hvorfor den ikke har vært fikset - de vet ikke om den.

 

Jeg har samme problemet.. Har også lenge mistenkt at problemet ligger hos Netcom (jeg har Chess som bruker Netcoms nett). Sinnsykt irriterende hvis jeg skal laste ned en app på markedet, eller bare oppdatere statusoppdateringer på Facebook ++

Lenke til kommentar

Ja, uff, man må både dra og slippe. :p

Tror ikke du finner noe lettere en det gitt. Om du vil gjøre det tungvindt, og installere et eget program der du kan dra og slippe musikken, så har DoubleTwist blitt anbefalt flere ganger i både denne tråden og anbefalte programmer til android-tråden. Søkefunksjonen er faktisk ikke bare til pynt.

Endret av NgZ
Lenke til kommentar

Jeg har en case.

 

Jeg har en roota Desire med A2SD.

 

Startet med at jeg avinstallerte dolphin browser, installerte hd versjon. avinstallerte den igjen fra marked samtidig som jeg installerte normal dolphin igjen.

 

Så trykket jeg home eller back. så klikket det helt for den. Når jeg trykket back så gikk den gjennom programmer jeg har hatt oppe tidligere, i går hvis jeg ikke husker feil. Så jeg fortsatte å trykke back. Tilslutt stoppa det mellom innstillinger og kontakter, trykka back, så gikk den fram og tilbake til de to.

 

Så jeg skrudde av telefonen. Skrudde den på igjen. Da ville ikke HTC Sense starte. Sluttet uventet, tving lukking, og sånn holder den på.

 

Hva er galt, evt, hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar

Prøvde noen musikkspillere på heroen min, men de hadde bare masse fluff funksjoner jeg ikke trenger eller bruker.

Har endt opp med standard-spilleren, rett og slett fordi det er den eneste som gir meg play, stop, fwd/bck knapper uten å slå av tastelåsen.

De legger seg oppå skjermbeskytteren så jeg slipper å disable tastelås. Har noen andre spillere denne funksjonen?

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XEFPLz0r

Har Nexus one og sliter litt med 3g tilkobling. Har skrudd av 3g og får nå ca 1 dag lenger batteritid da mobilen slipper og svitche frem og tilbake. Når 3g kommer på 900 nettet regner jeg med at det blir bedre. T-mobil fra USA kommer med støtte for 900 nettet mens AT@T ikke gjør det. De har 850 nettet. Jeg er usikker hvilken telefon jeg har.

 

Spørsmålet er da: Da jeg er usikker, hvordan kan jeg sjekke hvilken type N1 jeg har? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...