Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

særoppgave om japan og teknologi. HJELP!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Innledning er enklet og greit en liten oversikt over hva du har tenkt å diskutere/ta opp i oppgaven din, og hvorfor. Er det relevant, interessant, etc. Kanskje du kan ta med litt historie osv,

Siden 19xx har Japan vokst til å bli et av de virkelig store landene innenfor utvikling av ny teknologi spesielt innenfor.... ditt og datt. Skal i denne oppgaven se på bla bl abla...

Evaluering er som en vurdering, men normalt er det jo læreren som evaluerer din oppgave ? Skal du evaluere noe ?

Lenke til kommentar
Innledning er enklet og greit en liten oversikt over hva du har tenkt å diskutere/ta opp i oppgaven din, og hvorfor. Er det relevant, interessant, etc. Kanskje du kan ta med litt historie osv,

Siden 19xx har Japan vokst til å bli et av de virkelig store landene innenfor utvikling av ny teknologi spesielt innenfor.... ditt og datt. Skal i denne oppgaven se på bla bl abla...

Evaluering er som en vurdering, men normalt er det jo læreren som evaluerer din oppgave ? Skal du evaluere noe ?

ja jeg skal skrive en evaluering veit du om noen fler nettsider eller noe sånt forresten?

Lenke til kommentar

Hei igjen.

Har gått gjennom og lagt inn noen kommentarer, men jeg lurer på en ting.

Er dette ment levert muntlig eller skriftlig, dersom det skal gjøres skriftlig bør du nemlig søke å forbedre språket i avhandlingen. Det er ikke like lett å alltid forstå helt hva du mener.

Ellers må jeg si det virker litt tynt og bærer preg av litt hastverksarbeid. Men det er mulig jeg er litt for kritisk da jeg ikke vet hvilket nivå dette er. Jeg synes uansett det er litt tynt, spesielt dersom dette er på videregående.

Håper uansett du kan få nytte av kommentarene jeg har lagt inn.

japan_kommentarer.pdf

Her er forresten også en link til mer informasjon om Japansk næringsliv og økonomi:

http://www.snl.no/Japan/n%C3%A6ringsliv_og...omisk_utvikling

Lenke til kommentar
Hei igjen.

Har gått gjennom og lagt inn noen kommentarer, men jeg lurer på en ting.

Er dette ment levert muntlig eller skriftlig, dersom det skal gjøres skriftlig bør du nemlig søke å forbedre språket i avhandlingen. Det er ikke like lett å alltid forstå helt hva du mener.

Ellers må jeg si det virker litt tynt og bærer preg av litt hastverksarbeid. Men det er mulig jeg er litt for kritisk da jeg ikke vet hvilket nivå dette er. Jeg synes uansett det er litt tynt, spesielt dersom dette er på videregående.

Håper uansett du kan få nytte av kommentarene jeg har lagt inn.

japan_kommentarer.pdf

Her er forresten også en link til mer informasjon om Japansk næringsliv og økonomi:

http://www.snl.no/Japan/n%C3%A6ringsliv_og...omisk_utvikling

hei er 12 år og går i 7.klasse

PS: takk for at du ga kommentarer skal rette det opp og leggge ut igjen.

og ifølge mine opplysninger var de tinga oppfunnet i japan, men jeg veit ikke om det er riktig da.

Endret av residenevil
Lenke til kommentar

Hehe, nei.

Av to grunner:

Det vil være lett å oppdage at du ikke har skrevet det selv.

Du lærer jo ikke av det.

Og til slutt, jeg har ikke tid heller :p

Her er hva du kan prøve. Start med den norske artikkelen, print den ut og les gjennom den. Så prøver du med egne ord å gjenfortelle hovedinnholdet og hva som er relevant. Navn på jernbanelinjer etc er for eksempel ikke viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...