Linoxx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg her en gutt i klassen som jeg liker veldigt godt. jeg har hatt ett spesielt øye for han i noen måneder. Jeg ser bort på han flere ganger i timen. Han legger av og til merke til meg, men det er ikke så ofte. Jeg lurer på om jeg burde satse på han elelr gå videre. Det er lenge siden jeg har hvert sammen med noen og jeg hvet ikke om jeg er helt klar. Men han er så søt, og jeg liker han SÅ mye. Noen tips? Lenke til kommentar
phfjeld Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Skriv ditt virkelige fornavn her, så ser han det kanskje. Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Skriv ditt virkelige fornavn her, så ser han det kanskje. lol, nei Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Prøv å snakk med han, få tak i msn/facebooken hans og start ein samtale der. Er ofte mindre "flaut" for han, om har er litt "kul". Start slik, og gå derfra =) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Jeg ser bort på han flere ganger i timen. Han legger av og til merke til meg, men det er ikke så ofte. Jeg lurer på om jeg burde satse på han elelr gå videre Øhm Hva med å prøve litt mer før du velger om du vil satse eller å la det gå? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Eneste tipset jeg har til deg, er å ikke gi opp kampen før den har begynnt! Du skal selvfølgelig prøve deg! Du skal gå etter det du har lyst på. Ta deg et godt steg ut av sikkerhets-boblen din og lev livet! Ta sjangsen! Det er to mulige utfall av å ta sjangsen.. 1) Han liker deg 2) Han liker deg ikke på den måten Uansett så er det win-win, etter som du får vite hva han syns, i stedet for å gå rundt å lure. Jeg skal love deg at det er MYE bedre å sitte igjen med et avslag og jeg-turte-følelsen, enn å sitte tilbake med følelsen av at du ikke turte, og at du fortsatt ikke veit hva han syns. Livet er alt for kort til å gå rundt å lure på ting! Ta sjangsen! Du vil føle deg så mye bedre etterpå. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Menn er utrolig dårlige til å tyde kroppsspråk osv., og for at vi skal skjønne bør det helst staves på et papir med store bokstaver. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Sett deg på fanget hans og si " er du glad for å se meg, eller har du mobilen i lomma ? " Kleng litt på'n og si at du liker'n.. inviter'n med på å se film, en skrekkfilm/grøsser og så smyger du deg opp i armkroken på'n.. Nytter ikke å hinte da vi menn er dårlige på sånt. Endret 3. mars 2009 av isprins Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sett deg på fanget hans og si " er du glad for å se meg, eller har du mobilen i lomma ? " Kleng litt på'n og si at du liker'n.. inviter'n med på å se film, en skrekkfilm/grøsser og så smyger du deg opp i armkroken på'n.. Nytter ikke å hinte da vi menn er dårlige på sånt. Skriv det på tavla med blokkbokstaver. Kanskje han tar hintet da. Jeg vet selv at jeg er utrolig dårlig på å plukke opp sånne hint Forrige dama mi måtte nesten voldta meg før jeg tok hintet. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Eneste tipset jeg har til deg, er å ikke gi opp kampen før den har begynnt!Du skal selvfølgelig prøve deg! Du skal gå etter det du har lyst på. Ta deg et godt steg ut av sikkerhets-boblen din og lev livet! Ta sjangsen! Det er to mulige utfall av å ta sjangsen.. 1) Han liker deg 2) Han liker deg ikke på den måten Uansett så er det win-win, etter som du får vite hva han syns, i stedet for å gå rundt å lure. Jeg skal love deg at det er MYE bedre å sitte igjen med et avslag og jeg-turte-følelsen, enn å sitte tilbake med følelsen av at du ikke turte, og at du fortsatt ikke veit hva han syns. Livet er alt for kort til å gå rundt å lure på ting! Ta sjangsen! Du vil føle deg så mye bedre etterpå. Agreed! Lenke til kommentar
Linoxx Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Haha Takk for rådene, får vell prøve meg på noen av de Endret 3. mars 2009 av LoveBitesBack Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Sett deg på fanget hans og si " er du glad for å se meg, eller har du mobilen i lomma ? " Kleng litt på'n og si at du liker'n.. inviter'n med på å se film, en skrekkfilm/grøsser og så smyger du deg opp i armkroken på'n.. Nytter ikke å hinte da vi menn er dårlige på sånt. Jeg tror du har sett litt mange filmer. Jeg er i samme situasjon selv (mer eller mindre). Men jeg tror at det blir litt overkill hvis noen plutselig hopper i fanget ditt, sier at hun liker deg og spør om en date. Minner meg om den IKEA reklamen Lenke til kommentar
Malteaser Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Forrige dama mi måtte nesten voldta meg før jeg tok hintet. Haha...ja dere gutter er dårlige til å ta hint TS: Kan du ikke prøve å snakke med han? Bli kjent med han. Ikke gi opp så fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå