Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker en gutt - Men legger ikke merke til meg

Anbefalte innlegg

Jeg her en gutt i klassen som jeg liker veldigt godt. jeg har hatt ett spesielt øye for han i noen måneder. Jeg ser bort på han flere ganger i timen. Han legger av og til merke til meg, men det er ikke så ofte. Jeg lurer på om jeg burde satse på han elelr gå videre. Det er lenge siden jeg har hvert sammen med noen og jeg hvet ikke om jeg er helt klar. Men han er så søt, og jeg liker han SÅ mye. Noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eneste tipset jeg har til deg, er å ikke gi opp kampen før den har begynnt!

Du skal selvfølgelig prøve deg! Du skal gå etter det du har lyst på. Ta deg et godt steg ut av sikkerhets-boblen din og lev livet! Ta sjangsen!

Det er to mulige utfall av å ta sjangsen..

1) Han liker deg

2) Han liker deg ikke på den måten

Uansett så er det win-win, etter som du får vite hva han syns, i stedet for å gå rundt å lure. Jeg skal love deg at det er MYE bedre å sitte igjen med et avslag og jeg-turte-følelsen, enn å sitte tilbake med følelsen av at du ikke turte, og at du fortsatt ikke veit hva han syns.

Livet er alt for kort til å gå rundt å lure på ting! Ta sjangsen! Du vil føle deg så mye bedre etterpå. :)

Lenke til kommentar

Sett deg på fanget hans og si " er du glad for å se meg, eller har du mobilen i lomma ? " ;)

Kleng litt på'n og si at du liker'n..

inviter'n med på å se film, en skrekkfilm/grøsser og så smyger du deg opp i armkroken på'n..

Nytter ikke å hinte da vi menn er dårlige på sånt.

Endret av isprins
Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_*
Sett deg på fanget hans og si " er du glad for å se meg, eller har du mobilen i lomma ? " ;)

inviter'n med på å se film, en skrekkfilm/grøsser og så smyger du deg opp i armkroken på'n..

Skriv det på tavla med blokkbokstaver. Kanskje han tar hintet da. Jeg vet selv at jeg er utrolig dårlig på å plukke opp sånne hint :)

Forrige dama mi måtte nesten voldta meg før jeg tok hintet.

Lenke til kommentar
Eneste tipset jeg har til deg, er å ikke gi opp kampen før den har begynnt!

Du skal selvfølgelig prøve deg! Du skal gå etter det du har lyst på. Ta deg et godt steg ut av sikkerhets-boblen din og lev livet! Ta sjangsen!

Det er to mulige utfall av å ta sjangsen..

1) Han liker deg

2) Han liker deg ikke på den måten

Uansett så er det win-win, etter som du får vite hva han syns, i stedet for å gå rundt å lure. Jeg skal love deg at det er MYE bedre å sitte igjen med et avslag og jeg-turte-følelsen, enn å sitte tilbake med følelsen av at du ikke turte, og at du fortsatt ikke veit hva han syns.

Livet er alt for kort til å gå rundt å lure på ting! Ta sjangsen! Du vil føle deg så mye bedre etterpå. :)

Agreed!

Lenke til kommentar

Jeg tror du har sett litt mange filmer.

Jeg er i samme situasjon selv (mer eller mindre). Men jeg tror at det blir litt overkill hvis noen plutselig hopper i fanget ditt, sier at hun liker deg og spør om en date. Minner meg om den IKEA reklamen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...