ch3650 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hei. Vet det kansje ikke passer inn her, men kansje noen vet alikevel......... Hvordan legger jeg inn en fil på mail og sender det til mobilposten min?? (Skal sende software) Takk på forhånd Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hmm... Det var rart, virker som om det kun er mulig å sette inn bilde/lyd/video/notat. Finnes kanskje et program som fikser biffen. Er jo flere e-post klienter til X650, regner med at de klarer å putte inn hvilken som helst fil. Men du nevner mobilpost. Bare sånn i tilfelle du trodde du var nødt å abbonnere på noen datatjenester e.l og få e-post adresser fra telenor/netcom for å kunne sende e-post fra mobilen, så er det feil. Du kan bruke hvilken som helst pop e-post konto. (f.eks start.no, home.no m.m) :wink: Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Ja, jeg veit det, men det koster ikke noe å ha mail fra telenor... Koster bare 75 øre for varsling og å koble til wap.. Har fått til å sende fil nå, men tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå