Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Fjerne katalysator fra 86mod gatebil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvis jeg husker riktig så er dette så tidlig at det var før kat ble påbudt, så vis det ikke står noe i vognkortet ditt om at det er kat bør du kunne gjøre dette.

vis du er usikker ville jeg anbefalt deg å ringe til biltilsynet ikke et verksted.

Lenke til kommentar
Utrolig surt å bli stoppa i teknisk kontroll, og miste skilta over en slik feil.

Man mister ikke skilt av en slik feil. Det blir isåfall skrevet en mangellapp og man må vise bilen hos trafikkstasjonen senest den og den datoen.

Lenke til kommentar
Utrolig surt å bli stoppa i teknisk kontroll, og miste skilta over en slik feil.

Man mister ikke skilt av en slik feil. Det blir isåfall skrevet en mangellapp og man må vise bilen hos trafikkstasjonen senest den og den datoen.

Nei, det holder med å vise bilen hos et hvilket som helst verksted som er godkjen for Periodisk Kjøretøykontroll.

Lenke til kommentar

Nei, noen ganger om man blir stoppet at statens veivesen så må man vise bilen hos biltrangsyntes. Skjedde med meg nylig, og er grunnen til at jeg står uten bil nå.

Men er det noe problem å få godkjent et effektanlegg så lenge det er under DB grensen. Og noen som vet hva DB grensen er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...