Gå til innhold

Kjøpe Nintendo DS Lite i USA?

Anbefalte innlegg

Jeg reiser snart til Usa og har sett litt rundt på nett og funnet ut at Dsen kommer på ca 900,- der borte. Lurte derfor på om det var noen ulemper med å kjøpe der? Utenom at jeg regner med jeg må kjøpe en lader når jeg kommer hjem... Fungerer spill kjøpt i Norge på den selv om den er kjøpt i usa?

På forhånd takk for svar =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg reiser snart til Usa og har sett litt rundt på nett og funnet ut at Dsen kommer på ca 900,- der borte. Lurte derfor på om det var noen ulemper med å kjøpe der? Utenom at jeg regner med jeg må kjøpe en lader når jeg kommer hjem... Fungerer spill kjøpt i Norge på den selv om den er kjøpt i usa?

På forhånd takk for svar =)

Reiser du etter 5. april kan du kjøpe nye nintendo DSi. Ny modell med mange nye funksjoner.

http://www.nintendo.no/nds/dsi

DS-lite koster 1295 på Elkjøp, ca. 1200 på billigste nettbutikk, så er det verdt det?

Lenke til kommentar
Bare til informasjon; om du regner med å alltid ha en USB-kontakt i nærheten trenger du bare en gammel usb-kabel, litt isolasjonsteip og en kniv og du har en fungerende lader siden den går på 5V.

Høres ut som mye mekk for å spare 300 kroner...

Lenke til kommentar

Egentlig ikke... tok meg 5-10 minutter.

Noe tar en håndtverker fem minutter, andre tar det flere timer og det er fortsatt ikke bra.

Ikke alle som vil ta sjansen pøå isolasjonstape mm.

Ikke misforstå, alle som kan, bør...

Lenke til kommentar

Har gått en den joysticker og gamepader opp gjennom årene, så jeg har lært meg å koble sammen ledninger og sånt dill. :p Det er ikke vanskelig, men tidkrevende og blir aldri noe særlig bra i lengden. Teipen har lett for å gli opp, og lodder du ikke ledningene skal det lite til før de slites av. Jeg vil heller kjøpt en overgang.

Lenke til kommentar
Bare til informasjon; om du regner med å alltid ha en USB-kontakt i nærheten trenger du bare en gammel usb-kabel, litt isolasjonsteip og en kniv og du har en fungerende lader siden den går på 5V.

300kr for en lader???

hvem vill gi det for den da? da kan han jo like så godt kjøpe en DS lite i norge til samme prisen totalt.. Kjøp heller en lader fra www.dealextreme.com til 28kr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...