Djfreedo Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hvor mye kan jeg forvente i lønn for å male et ca 60kvm innendørs tak? Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Lettest å spørre hva de er villig til å gi, så går du litt høyere enn det Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Inntil 2000 kr. Dersom den som gjør jobben og "arbeidsgiver" begge er privatpersoner og ønsker å holde jobben hvit og ikke ønsker å bryderi med skattetrekk, arbeidsgiver og skjemavelde, er det for tida 2000 kr som er det lovlige maksbeløpet man kan tjene hos en arbeidsgiver per år uten at det er plikt til å rapportere til skatte-etaten og å betale skatt og arbeidsgiveravgift for jobben. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Kommer jo helt an på hvordan taket er utformet.. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 alt etter alder. hadde jeg vært deg ville jeg blitt enig med den som skal ha taket malet at jeg ville hatt timesbetaling og ikke en fastpris. såfremst at fyrn ikke sier 10000 for det da. men så er det jo alt etter alder. er du under 18 år så si 100 kr timen. men så har det med om det er takplater eller panel. med takplater så maler du lett taket på 2 timer med rull. er det panel tar det litt lengre tid. men 2000 kr er greit hviss det ikke tar lang tid og det er plater i taket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå