Gå til innhold

Nedtelling fra 1 000 000

Anbefalte innlegg

Nå er det omsider på tide å få jobben gjort skikkelig! 100 000 gikk lett, så da blir 1 000 000 den neste naturlige oppgaven.

Skriv tallet først og eventuell kommentar under!

Kun ett tall i hver post

Ikke lov med dobbelposting

Takk til morgan_kane for inspirasjon fra den originale nedtellingstråden.

I likhet med morgan_kane sin 100 000 tråd, blir det statistikk og toppliste her som oppdateres jevnlig.

Dette kommer til å ta en stund, så la oss begynne!

1 000 000

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

999988

Får håpe de kommer etterhvert.

Hvorfor blir det for dumt? Evighetstråder er nettopp det, evighetstråder. Det teller ikke på postcount og er rent tidsfordriv. La folk få drive på med lekene de vil og slutt å oppføre deg som en grinebiter.

Lenke til kommentar

999983

Tror IKKE dere vil komme langt i denne tråden! Man ser jo tempo på denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...284&st=9700

Alle tellerne er der nå, Walnuts, Eirikkkkkk og meg selv er ferdige for godt tror jeg.I hvertfall jeg

Eneste grunnen til jeg svarer her, er fordi den andre telletråden som går oppover er allerede snart på 10000 og den startet 19. feb.

Så dere som vil telle bør nok bare sette i gang der

Ser ikke poeng med å ha en telletråd til da man har satt i gang en uendlighets telletråd allerede

Endret av Goodall
Lenke til kommentar

999981

Telletråder som teller oppover er håpløse. De har ikke noe reellt mål, målet vil bare flyttes oppover hele tiden. De vil aldri oppnå samme boost som "nedtelling fra 100 000"-tråden opplevde i sine siste timer, denne tråden har jeg derimot stor tro på. Om 14 år ler de ikke lenger av oss... 

Endret av H80
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...