TheMartine Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det tror jeg ikke kommer til å funke. I så fall ender én av oss opp på likhuset etter en uke. ...I'm just saying Lenke til kommentar
xersess Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 God musikksmak er alt som teller Lenke til kommentar
Gjest Nice girl Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Først og fremst må jeg tenne på ham. Det er mitt kriterie. Så er det jo å håpe at han er snill, lojal, gjør sin del av husarbeidet, er trofast osv. Sånt finner man vel ikke ut før det har gått en stund... Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Det tror jeg ikke kommer til å funke. I så fall ender én av oss opp på likhuset etter en uke. ...I'm just saying Tenk så søte vi hadde vert med hver vår toe-tag... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hehe. Men nå må vi slutte å kapre tråden, assa! Lenke til kommentar
_Feroz Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har lært at det ikke er særlig smart å ha en liste med egenskaper man ser etter, men jeg har en likevel, jeg Intelligent, engasjert, kreativ, nysgjerrig, empatisk, omsorgsfull, rettferdig, aktiv, modig, selvsikker, ærlig og morsom (les: helst samme type humor som meg). Det er alt. Ikke mer? Den fyren høres ekstremt irriterende ut! Hyper-kreativ fyr med masse energi som bryr seg om alt og alle samtidig som han ser alle sider av alt. Han redder døende palestinere før han løper over grensa med noen skadde israelitter? Så skryter han ærlig og full av selvtillit om det på TV etterpå? Kan bare være en mann dette - McGuyver er mannen for deg. Men han er ikke virkelig, desverre. :/ Nei, lister er bare tull spør du meg. Ikke meningen å herse med lista di, fikk bare veldig lyst plutselig. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Hers alt du vil med lista, du. Nå kan jeg for eksempel krysse av på "morsom" for deg. One down, eleven to go! Lenke til kommentar
_Feroz Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hers alt du vil med lista, du. Nå kan jeg for eksempel krysse av på "morsom" for deg. One down, eleven to go! Haha, cheers! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vel, jeg har jo en kjæreste, men det som er viktig for meg er at han er snill, omtenksom, kjærlig, trofast, omsorgsfull, ærlig, oppriktig, engasjert, er glad i meg for den jeg er, ikke redd for å vise følelser, litt romantisk og intelligent. Lenke til kommentar
isprins Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er alt det der, og singel i tillegg.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Kan bare være en mann dette - McGuyver er mannen for deg. Men han er ikke virkelig, desverre. :/ Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Jeg er alt det der, og singel i tillegg.... Ikke sant. Samme her, samt at jeg kjenner flere andre gutter som er det. Hvorfor blir ikke de løpt ned av damer? For det damer ikke vil ha menn som dette når det kommer til stykket: Pip & klynk - kjære snille dame kan jeg allernådigst få lov å holde deg i hånden og ta deg med ut på en bitteliten kopp kaffe siden jeg er en intelligent, engasjert, kreativ, nysgjerrig, empatisk, omsorgsfull, rettferdig, aktiv, modig, selvsikker, ærlig og morsom guttehvalp? Endret 11. mai 2009 av Misantropen Lenke til kommentar
Syv Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg er alt det der, og singel i tillegg.... Ikke sant. Samme her, samt at jeg kjenner flere andre gutter som er det. Hvorfor blir ikke de løpt ned av damer? For det damer ikke vil ha menn som dette når det kommer til stykket: Pip & klynk - kjære snille dame kan jeg allernådigst få lov å holde deg i hånden og ta deg med ut på en bitteliten kopp kaffe siden jeg er en intelligent, engasjert, kreativ, nysgjerrig, empatisk, omsorgsfull, rettferdig, aktiv, modig, selvsikker, ærlig og morsom guttehvalp? Godt mulig at nicket ditt kan gi et svar..... Attraktiv 'menneskehater' ? I think not. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Godt mulig at nicket ditt kan gi et svar..... Attraktiv 'menneskehater' ? I think not. Skader ikke være litt selektiv til hvem man omgås Lenke til kommentar
Syv Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Godt mulig at nicket ditt kan gi et svar..... Attraktiv 'menneskehater' ? I think not. Skader ikke være litt selektiv til hvem man omgås Nåvel, en selektiv misantrop ender opp alene =P Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nåvel, en selektiv misantrop ender opp alene =P Vel, jeg ville ikke tatt brukernavnet mitt så veldig bokstavelig Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg er alt det der, og singel i tillegg.... Du mangler cash... Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det jenter egentlig ser etter i en gutt er penger, utseende, selvsikker, dominant, at han kan beskytte henne,. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Det jenter egentlig ser etter i en gutt er penger, utseende, selvsikker, dominant, at han kan beskytte henne,. Så fint du kjenner alle jenter da. For min del er det riktignok viktig at han får meg til å føle meg trygg (ikke fordi jeg trenger å bli beskytta, men fordi jeg har opplevd ting i mitt liv som gjør at jeg har vanskelig for å stole på folk). Ellers kunne vel det du skrev der ikke vært mer uriktig for mitt vedkommende ihvertfall. Skulle jeg gått etter penger, hadde jeg virkelig bommet kraftig, da jeg fram til nå har hatt større inntekt enn min kjære. And so what? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå