Linoxx Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hei folkens, eg e på leting etter en gutt og eg lure på kas egenskaper eg burde se etter. Er det for eksempel best med en som ikke er så fin men mer smart. Hvilke egenskaper ser du etter i en gutt? Fortell! Endret 2. mars 2009 av LoveBitesBack Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hva DU ser etter hos en gutt bør vel egentlig være opp til deg å bestemme. Det er litt spesielt hvis folk på forumet skal si hva du bør se etter. Én viktig ting er i alle fall at han er snill. Ikke noe voldelige tendenser. Endret 2. mars 2009 av =Pan Am= Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Litt spesielt spørsmål, men prøv i hvert fall å finne en som behandler deg pent og som du kan stole på Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Tøff vs. smart.. Definér hva tøffhet går ut på annet enn den primale triggeren og med smart definér hva som er viljens intelligens annet enn dressur. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Han skal være oppriktig, holde det han lover (hvis man er usikker på om man greier å love noe er det bedre å si nei - dvs. være oppriktig). Må takle konflikter med strak arm, og være løsningsorientert (et forhold byr sikkert på alle slags mulige problemstillinger, og da er det kjekt med en som har guts til å ta tak i problemet og løse det enn en pingle som prøver å feie alt under teppet). Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg er en mann, men det jeg ser etter i en dame er ganske enkelt: Jeg vet det når jeg ser henne. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg har lært at det ikke er særlig smart å ha en liste med egenskaper man ser etter, men jeg har en likevel, jeg Intelligent, engasjert, kreativ, nysgjerrig, empatisk, omsorgsfull, rettferdig, aktiv, modig, selvsikker, ærlig og morsom (les: helst samme type humor som meg). Det er alt. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, Martine. Vi ser jo alle damene nice guys drar.. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er min liste-mann det samme som en nice guy? I så fall vil jeg gjerne ha en nice guy Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Er min liste-mann det samme som en nice guy? I så fall vil jeg gjerne ha en nice guy slapp av, du får nok en bæd båi som alle andre De tingene med empati mener du nok egentlig ikke! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du skal være ekstremt forsiktig med å tillegge meg meninger, brutal_mann. Jeg er tross alt voksen, og har hatt god tid til å finne ut hvilke kvaliteter jeg liker hos andre mennesker. Ja, sånn er det, nemlig. Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sigh... så litt ironsik flørting mellom bitre finder fungerere ikke? Oki, point taken Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jaha? Ehr...jeg har ikke de sensorene. Sorry Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har ikke slike sensorer jeg heller... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jøss, da har vi noe til felles! Hehe :b Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Haha, og da var vi der igjen Martine + brutal = sant<3 Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du leter etter en som er akkurat som meg, skal jeg si deg. *wiggle eyebrowns* Hehah, nei. Lenke til kommentar
sisk2105 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Hei folkens, eg e på leting etter en gutt og eg lure på kas egenskaper eg burde se etter. Er det for eksempel best med en som ikke er så fin men mer smart. Hvilke egenskaper ser du etter i en gutt? Fortell! Det høres ut som om du skal kjøpe en ny mobil. Er det virkelig nødvendig med 3g eller holder edge?? Går design foran specs? Dette er noe litt annet. Alle er forskjellige og ikke alle passer sammen. Tenk selv dette forumet er ikke en "Love Guru" eller noe sånt. Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Vi må få spleiset Martine og brutal mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå