Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ser du etter i en gutt?


Anbefalte innlegg

Hei folkens, eg e på leting etter en gutt og eg lure på kas egenskaper eg burde se etter. Er det for eksempel best med en som ikke er så fin men mer smart. Hvilke egenskaper ser du etter i en gutt? Fortell!

Endret av LoveBitesBack
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva DU ser etter hos en gutt bør vel egentlig være opp til deg å bestemme. Det er litt spesielt hvis folk på forumet skal si hva du bør se etter. Én viktig ting er i alle fall at han er snill. Ikke noe voldelige tendenser.

Endret av =Pan Am=
Lenke til kommentar

Han skal være oppriktig, holde det han lover (hvis man er usikker på om man greier å love noe er det bedre å si nei - dvs. være oppriktig). Må takle konflikter med strak arm, og være løsningsorientert (et forhold byr sikkert på alle slags mulige problemstillinger, og da er det kjekt med en som har guts til å ta tak i problemet og løse det enn en pingle som prøver å feie alt under teppet).

Lenke til kommentar

Jeg har lært at det ikke er særlig smart å ha en liste med egenskaper man ser etter, men jeg har en likevel, jeg :whistle:

 

Intelligent, engasjert, kreativ, nysgjerrig, empatisk, omsorgsfull, rettferdig, aktiv, modig, selvsikker, ærlig og morsom (les: helst samme type humor som meg).

 

Det er alt.

Lenke til kommentar
Hei folkens, eg e på leting etter en gutt og eg lure på kas egenskaper eg burde se etter. Er det for eksempel best med en som ikke er så fin men mer smart. Hvilke egenskaper ser du etter i en gutt? Fortell!

 

Det høres ut som om du skal kjøpe en ny mobil.

 

Er det virkelig nødvendig med 3g eller holder edge??

Går design foran specs?

 

Dette er noe litt annet. Alle er forskjellige og ikke alle passer sammen.

Tenk selv dette forumet er ikke en "Love Guru" eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...