G2Petter Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Jeg klarte ikke å formulere emnetittelen på en bedre måte, så jeg får forsøke å forklare litt bedre her. Si at jeg har en sidestruktur som ser ut som dette: Topplenke 1 --Mellomlenke 1 ----Underlenke 1 ------Underunderlenke 1 ----Underlenke 2 --Mellomlenke 2 ----Underlenke 3 Topplenke 2 --Mellomlenke 3 --Mellomlenke 4 ----Underlenke 4 ------Underunderlenke 2 ------Underunderlenke 3 --Mellomlenke 5 ----Underlenke 5 --Mellomlenke 6 Topplenke 3 --Mellomlenke 7 ----Underlenke 6 ----Underlenke 7 Under headeren har jeg en meny som lister ut topplenkene. Det jeg vil ha er en funksjon som lister ut de aktive undersidene et annet sted, f.eks. i en sidebar på følgende måte: Jeg trykker på topplenke 2. Da vises i listeform Mellomlenke 3 Mellomlenke 4 Mellomlenke 5 Mellomlenke 6 altså alle subpages til Topplenke 1 Dersom jeg videre trykker på Mellomlenke 4 vises Mellomlenke 3 Mellomlenke 4 --Underlenke 4 Mellomlenke 5 Mellomlenke 6 Trykker jeg videre, vises Mellomlenke 3 Mellomlenke 4 --Underlenke 4 ------Underunderlenke 2 ------Underunderlenke 3 Mellomlenke 5 Mellomlenke 6 Hvis jeg trykker på den nederste linken skal det vises Mellomlenke 3 Mellomlenke 4 --Underlenke 4 ------Underunderlenke 2 ------Underunderlenke 3 Mellomlenke 5 Mellomlenke 6 Tanken er rett og slett at kun den aktive delen av hierarkiet skal utvides og vises. Er det noen som vet om en plugin eller en annen måte å løse dette på? Jeg har googlet etter det, men vet ikke helt hva jeg skal google på. Jeg har også eksperimentert litt med å skrive noe selv, men det ser ikke ut til at jeg får det til. Endret 2. mars 2009 av G2Petter Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 Ingen som har vært borti noe lignende før? Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 Vist jeg har forstått deg rett kan du bruke en plugin som heter Flexi Pages Widget. Selv bruker jeg den på en siden som jeg satte opp og er veldig fornødd. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 16. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2009 Har du en link til den siden? Jeg fikk det ikke til å fungere sånn jeg ville. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå