Perfidus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Har mange store hull i tennene som jeg kjenner med tunga Merka dem ikke før i forrige uke og jeg burde vel kontakte tannlege.. men jeg liker virkelig ikke å gå til tannlegen pluss at jeg tror foreldra mine blir sure.. Det kommer sikkert av for mye brus og for lite pussing.. Burde jeg komme meg til tannlege så fort som mulig? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Kom deg til tannlegen. Men si nei hvis de spør om du vil ha bedøvelse, for da får du deg iallefall en lærepenge. Lenke til kommentar
TCRW Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hull i tennene er konstante hvis du ikke får hjelp av tannlege. Går du ikke til tannlege risikerer du at hullene blir større, og du får mer ubehag. Puss tennene dine hver morgen og kveld; tennene dine er jo tross alt noe du skal ha hele livet. Endret 2. mars 2009 av =Pan Am= Lenke til kommentar
daruu Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Pass på å få "gjort unna" det meste av tannlege besøk du trenger før du fyller 18, etter det blir det dyrt! Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, må vel komme meg dit da.. Må nok ha bedøvelse Men uff, det er så jævlig å være hos tannlegen.. Synes egentlig det er litt rart at jeg ikke har vondt i tenna med hull i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå