The Stig Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 World in Conflict: Soviet Assault har fått slippdato. Les mer Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ah, blir digg. Den Amerikanske siden var så dørgende kjedelig at det var så vidt eg klarte å spele spelet, så om dette er meir engasjerende blir spennende. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Gleder meg sykt =) Og planen om gratis Sovjet Assault for pc brukere er vel ikke forandret? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Og planen om gratis Sovjet Assault for pc brukere er vel ikke forandret? Ble det ikke slik at kartene til multiplayer skulle slippes gratis, men singleplayer-delen skulle koste penger? Jeg gleder meg ihvertfall til dette, og ser fram til å kunne spille historien gjennom ett annet perspektiv. Historien i WiC var veldig bra, selv om jeg ikke likte måten mye av den ble fortalt på (scenene med oljemalerier). Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) World In Conflict har 200% Bedre gameplay og grafikk enn EndWar men EndWar har 200% kortere lastetid og bra voice command. Men favorittene er og blir World in Conflict og Halo Wars, Red Alert serien. Skjønner ikke helt hvordan EndWar PC og Halo Wars X360 klarer å lastes in på bare noen få sekunder i forhold til feks World In Conflict PC. EndWar Pc er en perfekt Port men er ett elendig spill. Endret 3. mars 2009 av Slettet+513 Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 Soviet Assault vil også komme med voice-command, men om denne blir like dyp som i EndWar vet jeg ikke. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) End War laster hoveddelen ved starten og resnte litt etter hvert etter slik jeg har skjønt det. Jeg prøvde verdens dårligste porterte spill i dag. Lost planet ett eller annet. Skal jeg forandre på controllene i spillet kommer xbox 360 kontrolleren opp. O.o Jeg leste at PC utgaven blir gratis for de som hadde WIC fra før av. Men hadde vært morro med Voice Comand og dual screen Etter Sovjet er kommet ut, vil det da komme en utgave som er kina eller noe lignende? hehe.... Endret 7. mars 2009 av VikinGz Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Fra artikkelen: Spillet startet livet som en konsollutgave og utvidelse til Xbox 360 og PS3, men ble etterhvert en ren utvidelsepakke kun til PC. Så nei, spillet kommer verken til PS3 eller X360 Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg er ikke sint, bare veldig,veldig skuffet! Det var uttrolig tamt å må spille igjenom spillet en gang til for å få med seg det nye Så har du første WIC, trenger du ikke å kjøpe dette! for mapsene for multiplayer får du gratis =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg