pavement Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=537334 i say no more Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=537334 i say no more Hahaha! Er som en sånn dårlig "regel" jeg har sett på internett, som går sånn her: "Hvorfor ta penger fra din mor\far, alle vet at bestemor\farmor har mye mer" Er visst ikke sånn i dette tilfellet :!: Men det er egentlig ganske alvorlig. Har en 14 år gammel jente så mye penger da? Endret 2. mars 2009 av Kristian94 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ikke nå lengre... Endret 2. mars 2009 av thecrow77 Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Sorry, ser ikke helt humoren i at ei 14 år gammel jente blir rana med kniv av besteforeldra sine. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Ser du ikke ironien i det? Hmm, nei. Hjelp meg gjerne. Endret 2. mars 2009 av Slikape Lenke til kommentar
pavement Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) Ser du ikke ironien i det? Hmm, nei. Hjelp meg gjerne. jente 14 år vill si at mor mest sansynlig er over 30 som igjen tilsier at bestemor er over 50. (hvis de var 20 år når de fikk barn begge to) så ser for deg sagt bestemor, med en kniv som sier til en 14 år gammel jente "gi meg alle penga dine." hvem har mest penger av bestemor som muligens har fast arbeid, og i det minste trygd. og en 14 år gammel skolejente med en mulig deltidsjobb. hærregud man se for deg din egen bestemor rane en 14åring. Endret 3. mars 2009 av pavement Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Ikke nå lengre... Hehe. Den var fin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå