Lord-of-the-End-Times Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Hei, det er garantert feil forum men jeg aner ikke hvor jeg skal poste det! JEg må få sendt en pakke idag som skal være fremme idag, og lurte på om det var mulig at ei slik pakke kan sendes med toget? Går det? Hvor mye koster det eventuelt? Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Tviler på at NSB fortsatt frakter gods for private - bortsett fra bagasje da. For å være sikker ring : 815 00 888 (NSB) Endret 2. mars 2009 av fjellreven1 Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Okei, noen som har peiling på om busser gjør det da? Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Posten tilbyr Ekspress over natten. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Å sende varer med buss og tog privat tilhører nok gamle dager, men hvis du ringer det busselskapet som går mellom de to aktuelle stedene så kanskje du kan få tips om et transportselskap du kan bruke. Sjekk http://www.rutebok.no ...men nå begynner det vel å haste. Endret 2. mars 2009 av fjellreven1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå