Berniy Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Hei, jeg har nå slitt ut mine gamle K2 fujatives jibbe ski.Har ståt aktivt alpint i 13 år nå. Startet med twin tip for et år siden og jeg vil si at jeg er passe god, frontflip, 1080, cork 540, noen ganer 720 og back-flip. Jeg har mest erfaring med atomic, völkl, k2 og elan ski, ønsker sik til bakke og løs snø, combi-twintip. Har noen, noen gode tips for nye twin tip??? Endret 2. mars 2009 av berniy Lenke til kommentar
TheSleepwalker Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) jeg ville anbefalt enten line blend eller chronic, blend er hovedsaklig en freestyleski for pudder, men chronic er mere park ski. (skrevet av bror min) (jeg skriver) kjøp det beste som er, hva nå enn det er, når du er såpass god Endret 3. mars 2009 av kristianfredrik Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 3. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2009 For vell ta en titt på hva som er på markedet:thumbup: Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Line Prophet 100 er en fin allroundski. Prophet 130 eller Mothership om du kjører aggresivt. Er ikke noe som er "best", og om man har stått på ski såpass lenge burde man vel ha noen mer konkrete preferanser..? Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Er ikke noe som er "best", og om man har stått på ski såpass lenge burde man vel ha noen mer konkrete preferanser..? Har gode preferanser til SSL, SL og SG ski om stivehet, svingradius, kanter, bøylighet/mykhet og underlag på skien, har ikke så god peil på twin-tip :!: Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Er disse skiene gode Armada T-Hall http://www.armadaskis.com/product/skis/ Enentuelt hvem selger disse? Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hei, jeg har nå slitt ut mine gamle K2 fujatives jibbe ski.Har ståt aktivt alpint i 13 år nå. Startet med twin tip for et år siden og jeg vil si at jeg er passe god, frontflip, 1080, cork 540, noen ganer 720 og back-flip. Jeg har mest erfaring med atomic, völkl, k2 og elan ski, ønsker sik til bakke og løs snø, combi-twintip. Har noen, noen gode tips for nye twin tip??? Føsrt er du nok nødt til å rangere "bakke, løssnø og twintip". Finnes utrolig mange ski, der alle er bedre på noen områder, og værre på andre. Noen eksempler: K2 OBseth: + løssnø *bakke - park (litt tunge) Völkl Wall: +Park (supreee!!!) *bakke (ikke noe spesielt gode, hvis du midtmonterer) - løssnø (ikke de store målene. Eller så kan ski som Salomon Suspect (fine til ganske så mye, kanskje en av de beste allraoundskiene, men mener selv at Wall'en er bedre i park) og K2 King Fujas være gode. Fortell litt mer om hva du skal bruke dem til, og hvor det er viktigst at de er best! Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 5. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg skal bruke dem til railes, big jump og litt løs snø, må være best på big jumps Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Jeg skal bruke dem til railes, big jump og litt løs snø, må være best på big jumps Anbefaler da salomon Suspect eller Völkl Wall. (utifra egne erfaringer). Personlig liker jeg Wall'en best, men suspect er kanskje hakket vassere i pudder. (gutta kjører i Xgames med begge, så er ikke dårlige i park noen av dem ) Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) Har 4frnt brae twin tip ski? jeg vurderer disse http://www.evogear.com/outlet/skis/4frnt-stl-2007.aspx Endret 11. april 2009 av becks23 Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Har 4frnt brae twin tip ski? jeg vurderer disse http://www.evogear.com/outlet/skis/4frnt-stl-2007.aspx Brae twintip er et relativ begrep Skal du gå stort? mange rotasjoner? bare park? eller er det litt mindre hopp, litt mer bakke/offpiste osv? Lenke til kommentar
becks23 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har 4frnt brae twin tip ski? jeg vurderer disse http://www.evogear.com/outlet/skis/4frnt-stl-2007.aspx Brae twintip er et relativ begrep Skal du gå stort? mange rotasjoner? bare park? eller er det litt mindre hopp, litt mer bakke/offpiste osv? Det er vell park og sånn middels store hopp... Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 -> Line Anthem <- Latterlig myke ski som åpner for mye kreativ kjøring. Det relativt store breddemålet sørger for litt bedre flyt i pudder'n, samt bedre stabilitet i landinger. Ikke la deg skremme av den (for enkelte) grelle grafikken. Få ski har fått like mye skryt som parkskia til Line. Lenke til kommentar
Mordii Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Da vil jeg sterkt anbefalle Armada t-hall eller Armada AR6. ELLER Noen LINE ski.. De er the mange combi av, Sjekk Line skiene ut på www.oslosportslager.no Armada: www.armadaskis.com ^^ Lenke til kommentar
Mordii Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Er disse skiene gode Armada T-Hall http://www.armadaskis.com/product/skis/Enentuelt hvem selger disse? De skiene passer nok perfekt for deg. T-hall er for park, og er en god allrounder også ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå