fo2re Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Noen som vet om ett semipro/pro fotoforum hvor det finnes folk med generelt bra kompetanse og er villig til å dele sine kunnskaper med andre ? Lenke til kommentar
boos Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Prøv den såkalte "dotten". Dvs: foto.no boos Lenke til kommentar
Kellendil Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg synes det er ganske høyt nivå på photo.net, er dog ikke med i communityen der, så den vet jeg ikke så mye om. Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Nikon Gear, hvor blandt annet Bjørn Rørslett frekventerer. Generelt litt lav aktivitet, men kunnskapsnivået er jevnt over høyt. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 http://www.dpreview.com/ Høyt nivå på kamerakunnskaper, litt under gjennomsnittet god på å faktisk ta bilder Lenke til kommentar
jokabele Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Prøv den såkalte "dotten". Dvs: foto.no Nåh, jeg vet ikke om foto.no er å anbefale med tanke på presteskapet som regjerer debatten der. Muligens hvis du skal skrive hovedoppgave i sosialantropologi... Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har vært veldig lite inne på forumdelen til foto.no, men til deres forsvar har de fremragende tester av kameraer, noe som Akam også har Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 http://www.dpreview.com/ Høyt nivå på kamerakunnskaper, litt under gjennomsnittet god på å faktisk ta bilder Som på akam mener du? Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Haha =D Delvis. Men føler det er enda mere gear fokus der =D Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Forumdelen av dotten er helt grei synes jeg. Ikke noe mere. Pleier å få noen gode og velbegrunnede svar der innimellom. Bildekritikken derimot har vokst seg alt for stor. Det er vanskelig å få tilbakemeldinger på bildene man legger ut. Dette er antagelig fordi mengden bilder som legges ut er enorm. Synes likevel at når man er betalende medlem, bør man få tilbakemeldinger på bildene, uansett hvor bra eller ræva de er. Synes akamforumet er bedre, fordi det er mange som engasjerer seg. Endret 5. mars 2009 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Rodswinger Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Her er jeg enig,for meg virker det noen ganger som om enkelte på "dotten" skriver med boksehansker på. Som en godt voksen mann,finner jeg det ungdommelige forumet på akam mer givende;folk er engasjert,og det mye kompetanse;bare les noen av trådene og svarene som gis her,tror ikke de ligger så mye tilbake for andre norske fora,mange flinke folk. Lenke til kommentar
2r@rn3 Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Hmm, prøvd www.photosight.org? Mange gode fotografer/bilder, men litt nedlatende tone mot de "less than perfect" posterne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå