EC Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 NZXT kan friste med spreke spesifikasjoner – la oss ta en nærmere titt. Les mer Lenke til kommentar
siindre Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Bygde dere ikke i kabinettet? Er vel vansklig å vurdere ett kabinett om du faktisk ikke skrur inn noen komponenter i det, så ingen bilder med komponenter. Savnet også ett bilde med viften med blålysdioder i gang. Ellers var det en veldig god test. edit: Har dere noen idè om hva prisen blir? Endret 2. mars 2009 av siindre Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 noen som gidder å forklare meg poenget med bilde-linker som er 25% breiere den selve bildet på begge sider?! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Muligens det er jeg som har oversett det, men hva med pris? Forståelig nok at nettbutikker enda ikke har det på lager, men ca pris kan vel anslåes? Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Å herregud, med tanke på nicket mitt må jo det kabinettet her være MIDT I BLINKEN Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Medaljens bakside er dominert av viften på 120 mm (...) Medaljens bakside betyr ulempen ved noe. Er baksiden en ulempe? Lenke til kommentar
madsc90 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ja, fordi den støyer? Kanskje... Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Litt upraktisk med PSU ved siden av ekspansjonskort. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Medaljens bakside er dominert av viften på 120 mm (...) Medaljens bakside betyr ulempen ved noe. Er baksiden en ulempe? Kanskje "medaljen" er kabinettet, og da medaljens bakside er baksiden på kabinettet. Vet ikke.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Litt upraktisk med PSU ved siden av ekspansjonskort. er vel en smule blandet. om en bruker PSU med stor vifte så får en økt luftflyten over noen av de varmeste komponentene... Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Litt upraktisk med PSU ved siden av ekspansjonskort. er vel en smule blandet. om en bruker PSU med stor vifte så får en økt luftflyten over noen av de varmeste komponentene... Hvordan da? Om vifta står innover mot hovedkortet henter PSU-vifta varm luft fra skjermkort. Med vifta ut mot perforeringen i sidedøren, går lufta ut igjen bak. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Ser jo ikke så ille ut dette kabinettet. Hadde nok vært oppe for vurdering hos meg om jeg skulle hatt meg et nytt. Lenke til kommentar
Epp Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) Virker som et billig blikkkabinett... Så trangt ut samt støyende Endret 2. mars 2009 av Epp Lenke til kommentar
Professional Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Må si meg enig, så veldig dårlig ut når det kom til konstruksjon. "Skranglete" var første så dukket opp i hodet mitt når eg så innvendig. Men jeg er bortskjemt med antec kvalitet Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 forøvrig, hva utvalg har en om en ønsker ett tårn som ikke koster skjorta men som samtidig har solid plass uten å se ut som ett juletre når en skrur på strømmen? det kan nesten virke som om bransjen kun selger til lan-party gjengen... Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 jeg likte det, ser bra ut, har lyst på deg selv, siden jeg har åpen løsning for øyeblikket. Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 forøvrig, hva utvalg har en om en ønsker ett tårn som ikke koster skjorta men som samtidig har solid plass uten å se ut som ett juletre når en skrur på strømmen? det kan nesten virke som om bransjen kun selger til lan-party gjengen... Sharkoon Rebel 9 (midi) eller 12 (maxi) er et veldig fint og romslig kabinett som er luftig, diskret av utseende, og ikke koster skjorta. Og for å toppe det så refererer nummeret til antallet 5,25" brønner, som kan brukes både internt og eksternt. Jeg må si jeg er ekstremt godt fornøyd med mitt Rebel 9 value Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 takker for tipset hmm, multicom gitt... Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Ser greit nok ut det NZXT-kabinettet, men ikke så praktisk kabinett for dem som er inn og ut med ekspansjonskort ofte. Endret 24. mars 2009 av Smirnoff Lenke til kommentar
t_k Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Sorry, men det holder ikke mål med tester uten pris (som har blitt en vane på hardware.no i det siste) Er konklusjonen den samme om kabinettet koster 500 kroner vs. 1500 kroner? Useriøst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå