muummi Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Jeg lurer på om det egentlig er så farlig som media skal ha det til å blande sprit og energi drikker? Det er jo mye mer koffein i kaffe enn det er i energidrikker, og kaffe med sprit har jeg ikke hørt folk har daua av Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 hmm. Drakk litt av det i østerrike for ca. 1 uke siden (Vodka blandet med Red Bull). Blandingsforholdet var ca 50/50 og det jeg vil si er det farlige med drikken er jo det at man ikke kjenner spritsmaken. Mange jeg kjente hylte nedpå av dette fordi det smakte som vanlig energidrikk. Det skjedde vel egentlig ikke noe mer dramatisk enn at de våkna opp og var skikkelig bakfulle Lenke til kommentar
Kuroi-Neko Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Har også hørt det. At det kan være farlig. Derfor gjør jeg det ikke uansett. Bedre å blande med noe annet enn å være død. Men Det kan vel være som Mchansern sier at det farlige er at du ikka smaker alkoholen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Nei, det er ikke farlig å blande sprit og energidrikker. Jeg ser for meg at det kan derimot være farlig å drikke denne blandingen, om du drikker for mye, that is. Dette gjelder vel generelt sett alt annet her i verden? Alt med måte, er det ikke hva det heter? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Red bull og sprit virka ikke særlig farlig i Tyrkia hvertfall. Halve diskoteket helte det jo nedpå som vann. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Er vel selve energidrikken som er farlig i seg selv hvis du får i deg for mye av det. Men å blande det med vodka gjør det ikke noe farligere. Det at du ikke smaker alkoholen er ikke noe som bare gjelder energidrikker. Er mange ting du kan blande med å du vil ikke kjenne vodkaen. Kommer jo også ann på blandings forhold og hvor sterk vodkaen er. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Det er nok ikke noe mer farlig en å drikke det rent. Syden turen i sommer ble det vodka - redbull eller "pitchka" som vi kalte det hver dag. Nesten det eneste jeg drakk der nede i to uker. ingen døde tror jeg. Men så klart; drikk med måte. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Nei, ellers hadde vel den Vodka Battery'en jeg drakk for en stund siden ikke vært særlig heldig. Neida, det går helt fint det, aldri opplevd noen problemer med det. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Problemet er at når man blander Energidrikker og alkohol blir man ikke sliten av å drikke alkohol, så man kan drikke mer før en blir sliten, trøtt og kvalm. Kroppen tåler mer slitasje før den sier i fra at den har fått nok. En drink kan derfor ikke sies farlig, men hvis den ene fører til at du drikker mer enn vanlig, kan det være farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå