Nidhogg Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 /me drikker alt jeg kommer over heletiden Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 hmm.. jeg også egentlig.. tenker ikke på mengden jeg "inhalerer" Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg drikker vel en 3 liter cola i uka Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Og hvordan ligger det an med godterier her i søppel da ? Spiser dere veldig mye snop? potetgu|| ? Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 potetgull. hm. omjeg kjøper en pakke( noe som jeg ofte gjør) stopper jeg ikke å spise gør den er tom. det gjelder også påpkån, ostepikker , søtsnop, saltsnop, sursnop, tørrsnop, gummisnop, styggsnop, lakrissnop og selvsakt sjoko. spesielt sjoko banener som det går mye av Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 glemte jeg noe? lol Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 hvr mye jeg drikker er veldi oppå ned.. men når jeg går på skolen går det vel med 0,5 l hver dag, minst og i helgene kanskje mer.. Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Herregud så lite brus dere drikkertrodde det var nerder som hang her! Drakk minst 2 liter cola hver dag før, men siden jeg har heller laber aktivitet, så drikker jeg nå bare en halv liter cola light for dagen. Blir tjokk av cola :/ Jaja, drikker mere enn deg. Blir ikke tjokk av coke!!!!!!!! :wink: Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Tjokk av coke? Er det mulig ffs? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Går som regel ned en 0,5 liter, med det jeg lyst på av brus i lunchen, hver dag. I helgene blir det mer, minst 1.5 liter og mest Cola. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Det er jo mange folk som legger fortere på seg enn andre da...man kan bli tykk av å drikke mye cola Vet om en som jobber på et bryggeri...han drakk 10-15 0.5L flasker med cola hver dag mens han jobbet...la på seg noe helt sykt på ett år! så han måtte trappe ned... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Cola går mest i helgene og det er sikkert derfor eg aldri har gått lei eller prøvd å bytte til noe annet brus. Btw så kjøper eg brus i uken og men bare hvis eg er ute med venner og gjør på noe kult Går lett 6-8liter i helgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå