CaNaBiS Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg er ikke noe stolt over dette, men det går vell ca. 2 - 3 L med cola per døgn... I helgene blir de 1 4pakk til fredag + natt og så en ny på Lør... Dette er VELDIG DYRT!!!! Så nå skal jeg halvere forbruket tengte jeg.. Lenke til kommentar
Airwave Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Siste 2 mnd'ene har eg drukket under 1 liter brus tilsammen faktisk, hvis eg ikke husker helt feil.. Hadde en cola på Burger King for etpar uker siden og en 1/2 liter pepsi på skolen for over 1 mnd' siden... Så kan vel si at det går veldig lite i den slags nå.. Går med etpar liter vann hver dag, + saft eller en øl til middagen.. Lenke til kommentar
Kilronan Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Drikker lettmelk til vanlig. Hvis jeg vil ha noe sterkere, f.eks på fest, drikker jeg kefir. Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Drikker vel 0,5-1 liter brus hver dag, huffameg..... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Vann? :o 96 heter det vell Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Drikkevanene mine er ikke mye å skryte av ... Var edru kun toppen 5 helger ifjor Er vel noe med jobben å gjøre :-p Lenke til kommentar
sirfresh Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Herregud så lite brus dere drikker trodde det var nerder som hang her! Drakk minst 2 liter cola hver dag før, men siden jeg har heller laber aktivitet, så drikker jeg nå bare en halv liter cola light for dagen. Blir tjokk av cola :/ Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Drikker lite brus, og når jeg først drikker det så er det mest som blandevann. Herregud så lite brus dere drikkertrodde det var nerder som hang her! Nerder trenger ikke alltid være usunne, feite, kvisete mennekser vetu Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Vel...som oftest 0.5L med Cola pr dag. Drikker mye appelsinjoice og vann også. Vi mister tross alt 2L vann daglig (elns) Lenke til kommentar
sirfresh Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Drikker lite brus, og når jeg først drikker det så er det mest som blandevann. Herregud så lite brus dere drikkertrodde det var nerder som hang her! Nerder trenger ikke alltid være usunne, feite, kvisete mennekser vetu jeg er dritkjekk! Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Jeg drikker mest vann egentlig. ...men det blir vel en par liter cola pr. uke óg... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Vann? :o 96 heter det vell Nei, sinnavann ! Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 forresten... når jeg åpna forumet trodde jeg denne threaden dreide seg om helt andre drikkevaner enn brus , vann og melk for å si det sånn! Lenke til kommentar
SoW Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 0.5-1.5 liter brus pr. dag.... Mest Fanta&Cola... Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Drikkr ca 2 liter brus i månen!!! (Coca Cola!!!) Hvis jeg ser på ditt nick, din signatur og det du skriver har jeg liten tro på hva du sier.. Kvifor?? Det virker som du drikker alkohol istedenfor for brus, du må jo ha vært full når du registrerte deg med det nicket Jeg tror det var dette han siktet til, Am I right ? Eg pleier å ha store problemar med å finna nick derfor gjorde eg det enkelt og berre gjekk amokk på tagentfjøla!!!! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. april 2003 Forfatter Del Skrevet 23. april 2003 Eg pleier å ha store problemar med å finna nick derfor gjorde eg det enkelt og berre gjekk amokk på tagentfjøla!!!! K, du sliter... Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Eg pleier å ha store problemar med å finna nick derfor gjorde eg det enkelt og berre gjekk amokk på tagentfjøla!!!! K, du sliter... Eg veit da!!! Lenke til kommentar
grandiosa Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 drikker vel ca 1liter kaffe om dagen. bruusen prøver jeg å kutte ned på så i des siste har jeg bare drukket ca 0,5 liter annenhverdag. Men i helgene går det selvsakt 3-4 liter brus. og endel liter øl :wink: og noe sprit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå