Dr.X Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hei ! Hvor mye brus drikker DU hver dag eller i løpet av en hel uke? Har litt lyst til å se om jeg drikker ALT for mye brus :-? Og hva drikker du? Cola? Fanta ? Annet? Dr.X Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Jeg drikker ca. 1 0.5L flaske cola annenhver dag, men på lørdagene drikker jeg ca. 1.5L cola...det går bare i Coca Cola her... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Mener at det har vært en slik tråd her før, men jeg får vel svare da: Jeg drikker vel et par flasker brus i uka. Det er som regel Fanta Shokata. Men det er best med god og frisk norsk vann! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Mener at det har vært en slik tråd her før, men jeg får vel svare da: Jeg drikker vel et par flasker brus i uka. Det er som regel Fanta Shokata. Men det er best med god og frisk norsk vann! Vann? :o Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 drikker vel i gjennomsnitt 3dl cola/fanta/sprite kver dag... Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 drikker bare brus i helgen jeg Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Drikker vel 1 liter cola om dagen. varierer veldig.. kanskje 0,5 pr- dag i gjennomsnitt Lenke til kommentar
Yogurt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Fanta! Vann er godt som tørstedrikk men eg foretrekker i alle fall fanta (som brus?) Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Drikkar ca 2 liter brus i månden!!! (Coca Cola!!!) Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Drikkr ca 2 liter brus i månen!!! (Coca Cola!!!) Hvis jeg ser på ditt nick, din signatur og det du skriver har jeg liten tro på hva du sier.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Dr.X: Kan ikke DU si hvor mye du drikker da og hva... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 drikker bare brus i helgen jeg Du er like smart som meg, brus hver dag er ikke bra for tenna Drikker ca. 2-2.5 L i helgene Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Drikkr ca 2 liter brus i månen!!! (Coca Cola!!!) Hvis jeg ser på ditt nick, din signatur og det du skriver har jeg liten tro på hva du sier.. Kvifor?? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Drikkr ca 2 liter brus i månen!!! (Coca Cola!!!) Hvis jeg ser på ditt nick, din signatur og det du skriver har jeg liten tro på hva du sier.. Kvifor?? Det virker som du drikker alkohol istedenfor for brus, du må jo ha vært full når du registrerte deg med det nicket Jeg tror det var dette han siktet til, Am I right ? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Drikker mye i helgene/feriene. Ellers drikker jeg kanksje en halvliter annenhver dag. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Drikker som regel alt for mye. Går minimum en halvliter med brus (solo eller cola) på arbe 2 dager i uka. De andre dagene går det en halvliter juice på skolen Hjemme går det nok litt brus, spes nå som jeg har en del bokser til overs etter TG. Da går det i Pepsi Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Naa har vel jeg fra sommeren kanskje drukket 1 glass i maaneden , drikker helst bare vann naa . Men naar jeg drikker saa er grape soda favoritten . Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Dr.X: Kan ikke DU si hvor mye du drikker da og hva... Hmm.. Det går en halvliter i storefri hver skoledag. Også er det ikke sjeldent at en eller to 1.5L går når jeg føler for det.. gjerne midt i uka. Så kommer nok opp i 10L i løpet av uka tror jeg.. Coooola ! Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hmm.. Det går en halvliter i storefri hver skoledag. Også er det ikke sjeldent at en eller to 1.5L går når jeg føler for det.. gjerne midt i uka. Så kommer nok opp i 10L i løpet av uka tror jeg.. Coooola ! Hmm..Da slår du meg med passe margin, det er bra. Hadde ikke tro på at jeg var den verste, men jeg drikker for mye brus. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Fanta! Vann er godt som tørstedrikk men eg foretrekker i alle fall fanta (som brus?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå