Gå til innhold

Drikkevaner..?

Dr.X

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Drikkr ca 2 liter brus i månen!!!

(Coca Cola!!!)

Hvis jeg ser på ditt nick, din signatur og det du skriver har jeg liten tro på hva du sier.. :shrug:

Kvifor??

Det virker som du drikker alkohol istedenfor for brus, du må jo ha vært full når du registrerte deg med det nicket :roll:

Jeg tror det var dette han siktet til, Am I right ?

Lenke til kommentar

Drikker som regel alt for mye. Går minimum en halvliter med brus (solo eller cola) på arbe 2 dager i uka. De andre dagene går det en halvliter juice på skolen :woot:

Hjemme går det nok litt brus, spes nå som jeg har en del bokser til overs etter TG. Da går det i Pepsi

Lenke til kommentar
Dr.X: Kan ikke DU si hvor mye du drikker da og hva... :roll:

Hmm.. Det går en halvliter i storefri hver skoledag. Også er det ikke sjeldent at en eller to 1.5L går når jeg føler for det.. gjerne midt i uka. Så kommer nok opp i 10L i løpet av uka tror jeg.. :roll:

Coooola ! :woot:

Lenke til kommentar
Hmm.. Det går en halvliter i storefri hver skoledag. Også er det ikke sjeldent at en eller to 1.5L går når jeg føler for det.. gjerne midt i uka. Så kommer nok opp i 10L i løpet av uka tror jeg.. :roll:

Coooola ! :woot:

Hmm..Da slår du meg med passe margin, det er bra. Hadde ikke tro på at jeg var den verste, men jeg drikker for mye brus.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...